Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    ik heb sinds 25-12-2013 (3 weken ongeveer) een plantje op mijn kamer in de kast, hij groeit naar mijn idee redelijk goed en de ruimte word verwarmd.
    ik heb een 25watt spaarlamp warm wit 1050 lumen ong.

    of het een vrouwtje is is de vraag want ik heb het simpel van een zaadje uit een random top wiet wat blijkbaar pure AK was... Anyway, niet duidelijk dus.


    Ik geef geen voeding, maar ik had het idee als hij bijna in de bloei gaat er een grote kweeklamp van 200watt er boven te hangen en 12 uur per dag laten branden, me spaarlamp staat nu 23/7 aan.

    De reden dat ik nu de kweeklamp niet gebruik is omdat het zonde is van de stroom als het een mannetje is.

    Tips zijn meer dan welkom!
    greetz!
    Henk
    Attached Files

    #2
    Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

    Schakel over naar 12/12 zul je snel geslacht weten

    Comment


      #3
      Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

      Is er dan niet het gevaar dat hij voortijdig in de bloei gaat?

      Comment


        #4
        Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

        Voortijdig in bloei gaan kan niet denk ik, als je nu echter gaat gaan bloeien zal je ene kleinere opbrengste hebben dan als je nog 4 weken wacht!

        Comment


          #5
          Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

          Ja maar hopen dat hij snel breder word, verder geen moeilijkheden ziet er wel gezond uit en je ziet m elke dag groeien maar kleine paarse plekjes erop enzo denk dat het komt omdat de kachel nachts uit staat en de spaarlamp weinig opwarmt in de kast

          Comment


            #6
            Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

            Ik zou de andere lamp er gewoon boven zetten zoveel kost dat je nou ook weer niet. 1 spaarlamp 25w is gewoon te weinig om er wat fatsoenlijke wiet vanaf te halen of fatsoenlijk te groeien als je weinig ervaring hebt. Waarom heb je niet gewoon een vrouwelijk zaadje gekocht kost 3-10 euro.
            Dit plantje is aardig gestrekt door te weinig licht plus de kans dat het een herma word want vrouwtjes horen geen zaad te maken dus ook niet tussen de wiet te vinden. Dat is mijn mening hoor er zijn er genoeg die er anders over denken.
            Ik zou een weekje die andere lamp erboven zetten en dan bloeien dan weet je over 3 weken het geslacht.

            Greets en suc6

            Comment


              #7
              Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

              Ja psyche, ik heb het eigenlijk als experiment gedaan beetje laten ontkiemen enzo.
              maar ik ga over een weekje de kweeklamp gebruiken en dan zie ik wel wat er gebeurt.. In het voorjaar zal het hoop ik beter gaan
              thnx voor de reacties!!

              Comment


                #8
                Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                Ben benieuwd of het een echte dame word
                hou ons op de hoogte

                Comment


                  #9
                  Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                  Omdat het hier een spaarlamp binnenkweek betreft, heb ik je topic in de sectie Microkweek verslagen gezet. Succes!
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                    Je plantje zal in ieder geval geen last hebben van de illuminati of elektrische velden met zo'n aluminium kooi van Faraday er omheen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                      Hoi!
                      daar ben ik weer, en het lijkt erop dat ik geluk heb!
                      Zoals op de foto te zien zie je de haartjes aan de plant zitten, dus lijkt mij dat het een vrouwtje is.

                      Ik wou nog even wachten met de grote kweeklamp maar nu ga ik het er zeker boven hangen!
                      hij lijkt me iets te klein om al bloeihaartjes te krijgen maar ik ga de kweeklamp op 12/12 zetten en ben heel benieuwd of het wat gaat worden!!!

                      ik hou jullie op de hoogte.
                      peace!
                      Attached Files
                      Last edited by willegen447; 28 January 2014, 15:43.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                        wietplant.jpg hoi! ik had haar nog even in de kast gelaten en sinds een korte tijd voor het raam en lekker buiten in de zon, overal haartjes en groeit heerlijk door!
                        ik ga over een weekje nieuwe purple zaadjes ontkiemen en in de tuin in een kas plaatsen.
                        thnx ya"all!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                          Je raam houd 30 % licht en bijna alle uv tegen. Als het kan zou ik dat buiten zetten.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                            ik heb een soort "kas" gebouwd (met plastic folie) en mijn plant erin gezet, ik had niet verwacht dat ze nog zou bloeien na zo veel maanden.
                            toppen beginnen te groeien en staat in de vaste grond.IMAG0058.jpgIMAG0063.jpgIMAG0062.jpg

                            en een nieuwe amnesia IMAG0061.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x pure AK met 25Watt spaarlamp binnenkweek

                              Mooie plant !!!!
                              Mooi begin can t buiten seixoen
                              Grietjesss
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X