Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

    Bedankt Vaderke en Jack,

    kiemperiode: 8 dagen
    groeiperiode: 43 dagen
    periode 12/12: 68 dagen
    bloeiperiode: 50 dagen.

    Dus, volgens GH moeten ze nog 6 dagen, maar volgens mij mogen ze nog iets langer en zal ik dus nu beginnen met spoelen. Ik vind eerlijk gezegd dat de planten niet zo'n mooie bloei ontwikkelden, ook de rechtse, meest potente niet. De linkse is ronduit mager. Ik hoopte dat ze nog ging zwellen.
    Wat betreft de bladproblemen moet ik zeggen dat er nog wel een heel deel groen is, dus die laatste 2weekjes zal ze wel halen. Hopelijk een verschaf ik jullie een duidelijker beeld met de foto's.
    Hier zijn de foto's:

    DSCF3399.jpgDSCF3398.jpgDSCF3395.jpgDSCF3393.jpgDSCF3386.jpgDSCF3385.jpgDSCF3384.jpgDSCF3381.jpg

    Oh ja, de afrikanen heb ik eruit gegooid, 1 was een man en de andere nam teveel plek in, zat blijkbaar wel wat sativa in want van het feit dat ze van de 12 uur licht vanaf de geboorte kreeg heeft ze zich niet veel aangetrokken. maar niet getreurd, ik heb nog 10 van deze zaden liggen, ik weet alleen nog niet wat ik er concreet mee ga doen
    Tijd voor een spliffie en een beatje .

    Grts Ras





    Comment


      #32
      Re: RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

      heb ondertussen al even geoogst en al wat gerookt, het was 66 gram droog voor de 2 plantjes.
      ik heb niet genoeg ervaring om een rookverslagje te maken, maar zou het soortje geen 2de maal kweken, het is een leuke high, erg introvert, maar zou liever iets meer couch-lock hebben. tijd voor iets anders!

      kweek ze!

      Comment


        #33
        Re: RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

        dan had je haar langer moeten laten staan....
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #34
          Re: RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

          Idd dan krijg je meer trichomes die amber zijn en die zorgen voor dat effect! Volgende keer beter

          Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

          Comment


            #35
            Re: RasD: 2x exodus cheese in scrog met biobizz.

            Mooi gedaan Ras, was toch een leuk verslag om te volgen, op naar de volgende mate!
            Grtz
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

            Comment

            Bezig...
            X