Re: Budget kweek fruit AF dinafem
mooie amber trichomen ! keep up the goodwork. elke kweek is een goede basisstructuur dat je leert kenne gaandeweg ze groeien.
Budget kweek fruit AF dinafem
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hallo mede forummers,
Vorige week heb ik geoogst en gisteren was alles droog. Het was niet zo veel maar dit was het resultaat:
uploadfromtaptalk1399802725409.jpg
Het kwam neer op 5 gram aan wiet. Ik was niet ontevreden over het effect van de wiet. Heel anders dan ik gewend ben. Niet heel sterk wat ik juist wel fijn vond. En een stuk zoeter dan ik gewend ben.
De jonkies hebben het denk ik te warm gehad en hebben het niet overleefd. Het was ook ongeveer 30 graden in de kast. voor de volgende run dus nog even het kastje een update geven.
Bedankt iedereen voor de tips en voor het meekijken. En tot de volgende run!Leave a comment:
-
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de smaak van mijn eerste kweekje
We gaan het merken.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met TapatalkLeave a comment:
-
Ik vind sterke wiet wel lekker maar te amber en je zit aan de bank geplakt.
Daarom neem ik meestal sativa en dan half clear half milky dan vind ik het lekker.Ziet er wel erg lekker uit.Leave a comment:
-
Ja. Ik hou ook niet van een hele sterke wiet. Dus dat scheelt. Maar ik denk dat ze na een weekje wel een stuk meer amber zal hebben. Even afwachten.
-
Is allemaal persoonlijk dat oogsten, ik oogst namelijk als het amber ergens een tikje zwart heeft.Leave a comment:
-
In principe heeft ze dr spoel periode al gehad. Ze heeft zo'n 1,5 week geen voeding meer gehad namelijk. Maar na een weekje zou ik wel kunnen knippen dus.
-
Na u spoelperiode kan je eventueel knippen
Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met TapatalkLeave a comment:
-
Ik heb een andere lens gevonden en hiermee kan ik wel het een en ander zien. Ze beginnen amber te kleuren!
2014-04-27 17.06.30.jpg2014-04-27 16.52.39.jpg2014-04-27 16.55.26.jpg2014-04-27 16.55.55.jpg2014-04-27 16.56.59.jpg2014-04-27 16.59.36.jpg2014-04-27 17.02.33.jpg2014-04-27 17.05.50.jpg2014-04-27 17.06.09.jpg2014-04-27 16.50.29.jpg

Hoelang denken jullie dat ze nog nodig zal hebben. Ik ga iniedergeval geen voeding meer geven.
Last edited by re100200; 27 April 2014, 16:38.Leave a comment:
-
Ja inderdaad. Ik heb wel iets in elkaar geknutseld maar het is niet heel duidelijk. Ik zie wel duidelijk dat ze witter worden. Ik zal morgen of zondag weer even een fotootje maken met de lens erbij.
-
Mss eens kijken met een vergrootglas of microscoop als je die hebt naar de trichomes
Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met TapatalkLeave a comment:
-
Update week 10:
Het gaat z'n gangetje. Ik geef al een week geen voeding mee omdat ik verbrande en omgekrulde bladeren zag en ik zal voorlopig ook geen voeding meer bijgeven denk ik zo.
De toppen blijven zich verder ontwikkelen. Ik heb alleen geen idee hoelang ze nog ongeveer moet.
uploadfromtaptalk1398418455865.jpguploadfromtaptalk1398418520891.jpguploadfromtaptalk1398418572521.jpg
Verder heeft ze er 2 nieuwe vriendinnetjes bij. Het zijn dezelfde zaadjes: fruit automatic van Dinafem. Ik wou eigenlijk een niet autoflower soortje maar deze had ik toch liggen dusja. Geboortedatum = donderdag 24 april
uploadfromtaptalk1398418800745.jpg
Ik heb bij de een plant gebruik gemaakt van een mix van kleikorrels en aarde om te kijken of dit verschil geeft met dr plant die alleen op aarde staat. Ze zullen allebei groene thee drinken en met ongeveer 3 weken langzaam beginnen met biobizz grow.
De zaadjes die ik eerder wilde ontkiemen zijn helaas niet uitgekomen. Ik denk dat ze te vochtig bewaard zijn geweest.
Tot zover de update
Leave a comment:
-
Aah oké.. Nouja, voor mijn volgende kweekje maar wat meer spulletjes van biobizz in huis halen. Hopelijk binnenkort ook t-neon buizen en een paar goede vans. Volgende ronde ga ik het beste eruit proberen te halen
Nog een leuk dingetje wat ik bij Conrad tegenkwam:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/5...t&cmp=mobile_s
Het is een apparaat wat luchtjes en vuiltjes uit de lucht filtert. Klinkt veelbelovend..Last edited by re100200; 18 April 2014, 20:05.Leave a comment:
-
Het is geen bladprobleem in mijn geval. Gewoon stoppen met voeding naar het einde van de kweek om de smaak tot z'n recht te laten komen.
Leave a comment:
-
Gaaf!, ik heb je verslag even doorgenomen. Lijkt inderdaad hetzelfde bladprobleem. Leuk resultaat iniedergeval. Kom ik aan met mijn topjes met de lengte van een halve aansteker
Leave a comment:

Leave a comment: