Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekje 3x Northern Light

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    die gele vlekjes zijn heel minim. ze kunnen ook verbrand zijn of een wondje.

    ik denk dat ge u over die "gele vlekjes" geen zorgen moet maken. zolang dat het maar niet uw hele plant is.

    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment


      #17
      ik denk heel iets anders kijk is aan de onderkant van je blad en zoek naar kleine zwarte stipjes die vlekjes lijken op stippen met roest toch ??

      Comment


        #18
        onder de blaadjes kan ik geen zwarte stipjes ontdekken, op het steeltje kan ik wel een soort zwart-achtige korreltjes vinden. maar dit kan ook gewoon aarde zijn omdat ik de verstevigende stokjes vandaag eruit gehaald heb..

        Comment


          #19
          okee ik zou het gewoon even goed controleren zodra je iets ziet meld het dan... en maak een goeie closeup foto want het kan spint zijn in deze stadium is het goed te behandelen

          Comment


            #20
            okee ik zal erop letten, bedankt voor de tip
            ik haal nu die zwarte dingetjes weg, dan check ik de komende dagen even of ze terugkomen.
            groet

            Comment


              #21
              Heb vandaag toch maar besloten om meststof te kopen voor m'n plantjes.
              Was even langs de Intratuin (tuincentrum) geweest, en heb daar Universele Meststof gekocht (5KG, €16,-). Het is 12 + 10 + 18, is dit goede voeding voor m'n plantjes? Er staat dat je het kan laten oplossen in water. Als dit goede voeding is, hoeveel moet ik m'n plantjes dan per keer geven? Alvast bedankt!
              Greetz

              Comment


                #22
                Van de 'zwarte stipjes' heb ik geen last meer gehad, voor de rest is alles goed verlopen zonder problemen.
                Bekijk de foto's maar
                Groet
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  ziet er goed uit , en dat is mooi te horen dat je geen spint heb

                  Comment


                    #24
                    Na 6 dagen weer wat van me laten horen. Ik vind dat de plantjes niet zo snel gaan, kan dit liggen aan de hoeveelheid licht die ze krijgen?
                    Ook krullen de blaadjes zich een beetje om, waar kan dit aan liggen?
                    Greetz
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Eeeeyy
                      Hele tijd geleden dat ik hier iets heb gepost.
                      Van de twee plantjes is er nog eentje over, de ander was een manneke.
                      Staat inmiddels 2 weken in de bloei, en alles gaat goed met haar
                      Check de foto's en geniet van mijn onwijs grote buds!
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        siet der goett uit hea
                        SPaCeCaKe

                        Comment


                          #27
                          dat ziet er idd heel goed uit

                          hoe hoog hangt je lampen eigelijk ??

                          Comment


                            #28
                            Tussen de 3 en 5 cm zoals jullie mij hebben gezegd

                            Greetz

                            Comment

                            Bezig...
                            X