Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De overige twee planten heb ik gewoon in de veranda gezet. Deze namen veel te veel plaats in en vertonen steeds geen vrouwelijke kenmerken, noch mannelijk :s
Kweekkast:
Gemiddelde temperatuur: 20°C
Temperatuur onder de lamp +/- 25°C
Gemiddelde LV: 51%
Elke dag giet ik 250ml water in het schaaltje onder de pot. En om de 2 dagen 250 ml water + 1ml Plagron Alga Bloom.
Ik heb nog twee vraagjes:
- vanaf volgende week dinsdag tot vrijdag namiddag ben ik zelf niet thuis. Is het een groot probleem dat tijdens deze periode de plantjes geen water krijgen? Ik kan ze dinsdag nog wel rond 09u water geven.
- ik ben een mid weekje in Centerparcs Eemhof (in Flevoland) :p Is daar een aan te raden coffeeshop?
4 dagen zonder water moet wel kunnen.
Ze zullen wel iig dorstig zijn als je terug komt.
Vreemd dat die twee andere planten nog geen geslacht laten zien hebben. Ik vermoed dat je hier niet met autoflowers te maken hebt.
Welk zaad is het precies want ik zie dat je verschillende zaden hebt geplant?
Zou ze een mailtje sturen om hen te melden dat hun Bluematic na 6 weken nog geen geslacht toont.
M.a.w. we spreken hier niet over autoflowers.
Een voucher zul je wel krijgen. Gebruik die voor hun Northern Light auto. Daar heb ik wél goede ervaringen mee.
Neus maar even door mijn vorig verslag.
Iets meer dan 7 weken oud.
Gemiddelde luchtvochtigheid is 51%
Gemiddelde temperatuur is 21°C. Misschien wel iets te koud, maar ik krijg het niet hoger.
De zuurtegraad heb ik doorheen heel de periode niet gemeten, maar tot nu toe nog geen bladproblemen,... ontdekt.
Mijn plant heeft dus vorige week even 4 dagen zonder water gezien omdat ik op vakantie was.
Toen ik terug thuis kwam, hingen de bladeren wel slap. Maar na 2 dagen voldoende water geven, ziet hij er weer gezond uit.
Ik zou toch ook zoals thugz zegt een maandje geduld hebben, dan heb je genoeg tijd om een microscoop aan te schaffen waarmee je de trich's kunt checken voor wat zekerheid
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
We zijn weer een dikke week verder.
Veel heb ik niet te zeggen, buiten dat alles nog steeds goed gaat.
De toppen blijven nog altijd mooi groeien en beginnen een bruin-achtige kleur te krijgen.
Sinds deze maandag ben ik ook gestopt om mijn bloeivoeding te geven.
Elke morgend krijgt de plant 250 ml water.
Comment