Eerste kweek in diepvries

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Eerste kweek in diepvries

    Te nat.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • lolpol954
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2013
      • 3

      #17
      Re: Eerste kweek in diepvries

      lamp te dicht gezet?

      Comment

      • Pulz
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2014
        • 44

        #18
        Re: Eerste kweek in diepvries

        Update.
        Iemand een idee hoelang ze ongeveer nog moet staan ?
        Mijn excuses voor de stand van de foto's, de originele op mijn gsm staan normaal. Weet niet hoe dat komt dat ze draaien


        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #19
          Re: Eerste kweek in diepvries

          Nog zeker 4w als nie langer is
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • Pulz
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 44

            #20
            Re: Eerste kweek in diepvries

            Gaan de toppen nog groter worden of zal dit het zijn?

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #21
              Re: Eerste kweek in diepvries

              Die worden nog veel groter en dikker als je geduld hebt. Er is een tijdje in de bloei waarbijnlijkt dat de toppen niets doen, maar dan zijn ze juist bezig met de aanmaak van trichome's. Nadien rond 5w bloei beginnen ze dan stillaan te zwellen. Rond week 8 a9 kan je dan de trichome's in de gaten beginnen houden.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Pulz
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2014
                • 44

                #22
                Re: Eerste kweek in diepvries

                Ook nog een foto van een AK 47 in pot. Deze staat gewoon buiten in het zonnetje.



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment

                • Pulz
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2014
                  • 44

                  #23
                  Re: Eerste kweek in diepvries

                  Dit gevonden. Schimmel? En wat ermee doen?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • orgasmatron
                    Chronic Stoner
                    • Jun 2010
                    • 177

                    #24
                    Re: Eerste kweek in diepvries

                    Dat is meeldauw denk ik, een schimmel dus.
                    Je kan het behandelen door 1 deel magere melk en 9 delen water te mengen en dit met een plantenspuit over de planten te sproeien.

                    Dat aangetaste topje zou ik wel heel voorzichtig verwijderen als ik jou was.
                    En als je dat topje hebt aangeraakt ZEKER NIET de rest van de plant aanraken, anders kan het zich verder verspreiden.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Eerste kweek in diepvries

                      Met melk behandel je dat niet.
                      Met melk/water hou je dat een beetje onder controle, je moet dan wel alle blaadjes handmatig afnemen met een doekje met melk/water.
                      Eenmaal dat in je toppen zit is het eigenlijk te laat.

                      Die top vol meeldauw mag je afknippen en weggooien, die kun je niet meer roken.
                      Meeldauw is inderdaad een schimmel, dat zit ook al in de plant als je het ziet.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • orgasmatron
                        Chronic Stoner
                        • Jun 2010
                        • 177

                        #26
                        Re: Eerste kweek in diepvries

                        Ik heb vorig jaar toch succesvol meeldauw kunnen behandelen met water/melk te sproeien.
                        Het was wel in het vroege stadium en zat nog niet op de toppen.

                        Achteraf zijn de plantjes toch ten onder gegaan aan toprot en dat ging heel snel, dus ik denk dat de aanwezigheid van schimmel de weerstand van de plant kan aantasten.

                        Je bent er wel laat mee met het op te merken want dat topje is wel erg aangetast.

                        Comment

                        • Pulz
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Mar 2014
                          • 44

                          #27
                          Re: Eerste kweek in diepvries

                          Heb met melk en water besproeid, zullen zien wat het geeft. Iemand een idee hoe lang nog?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          • hatsijoe
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 321

                            #28
                            Re: Eerste kweek in diepvries

                            Heb je wel goed de toppen ook besproeid, zoals je kunt lezen

                            Suc6

                            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                            Comment

                            • Pulz
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Mar 2014
                              • 44

                              #29
                              Re: Eerste kweek in diepvries

                              Ja. Dit is een foto van voor ik heb besproeid


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              • hatsijoe
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2013
                                • 321

                                #30
                                Re: Eerste kweek in diepvries

                                Niet echt op de toppen gesproeid he??

                                En volgens mij kon je ze beter met n doekkie afnemen...

                                Suc6 man...

                                Zijn je trichomen wel lekker milky

                                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...