Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget stealth kastje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    low budget stealth kastje

    Korting op 420shop
    Hey beste kijkers haha


    Ik had gistere avond okal ff geprobeerd een nieuw verslag te maken was k halverwege toen ik bezoek kreeg niks aan de hand..wat gebeurt er nu met opnieuw inloggen een fout heel me verslag weg fijn...

    Vanmiddag ff een vrij uurtje dus zal et nog eens proberen..

    Ik had me in me andere topic al ff kort voorgesteld voor de eventueel geintreseerde mense is dat het verhaal achter mijn kweken.

    Naar het lezen van een paar micro verslagjes maar is rondgan kijken naar wat bruikbare plekjes hahaha en we hebben er een paar gevonden.. dus komende tyd gaan jullie meerdere verslagen over verschillende kweekjes .. met verschillende technieken en rassen zien ik hopp dat ik jullie een beetje kan vermaken haha..

    Bij de meeste van deze kweekjes ga ik ook puur voor de lol en zal ook zoveel mogelijk gebruik maken van producten die ik in en rondom huis nog heb liggen.

    Het eerste micro kweekje dat k begonnen ben ... ik kwam toevallig even by mijn lievtaligge mamatje op bezoek toen mijn oogje op een kastje viel wat er maar stond weg te stoffen .. mams keer lief aan gekeken haha en het kastje meegenomen...nthuis aangekomen is in de berging gekekn wat we nog hadden liggen en al snel hadde we het kastje compleet haha hierbij een lijstje wat ik zon beetje gebruikt heb;

    Oud tv kastje 87 x38,5 x 60 de preciese binnemaat weet k niet omdat k met verschillende diktes piepschuim heb geisoleerd haha omdat k geen zin had extra te gaan kope
    Aluminum folie en alu tape hadde we ook nog ligg3n .. 4 kettinkjes en haken en 2 houte plankies had k ook ng liggen voor de lampen op te monteren

    Het enige wat k besteld heb zijn 2 pc fans 100 mm van plus min 8 euro de stuk en 4 spaarlampjes.. tot nu toe .. kben gegaan voor 4 x 23 w 1500lum 2700k 2 tornados en 2 gamma volgus mij omdat de tornados opwaren ik zit er overigens wel aan te denken om er nog 2 x 32 w tornado bij te hangen om te kijken wat de temperatuur dan doet.. tot nu toe met lampen aan stabiel 24 grade dus denk als die 2 x 32 wat erby knal nog perfect zal gaan maar dit moet ik nog even kijken vandeweek.

    Jha de bouw van het kastje vrij simpel gehoude beplakt met plastic tegen het vogt daarna laag piepschuim gevolgd door een laag alu folie voor reflectie allemaal vrij duidelijk denk ik..
    pc vans een in de regterboven hoek een linker onderhoek... nu ben ik echter niet voor het luchtdigte gegaan... k heb alles wel digtgekit etc.. maar ik heb de deurtjes van het kastje vastgeschroeft en de bovenkant afneembar gemaakt maar fotos spreken voorzich

    ojah wat k ff vergete was ... ik had met test draaie ff lampe vast gemaakt maar dat beviel nie helemaal waarnaar ik toen het keting systeempje heb toegepast ik had ook nog wat haze stekken over van een ander hok(je) ivm uitvallers had ik 15 steks extra gepakt haha nu heb ik egter me twijfels over hoe amnesia steks het gaan doen aan gezien ze maar beperkt de ruimte hebbe om de hoogte in gegaan ... met de steks heb ik echter wel een beetje gesmokkeld na de jongendames 4 dage op 18 uur onder hps had staanna ze getopt te hebben heb ik het hele hok op 12 12 geknalt en de dametjes nog een weekje in een hoekje onder de hps late staan waarnaar ik ze pas mee naar huis genomen heb haha

    ze doen het uitermate goed .... na 2 dagen onder de cfls te hebbe gestaan egter zo gegroeit dat ik gisteren tog besloten heb om de stengel on gn 5 cm onder de top te (supercroapen) voor de mensen die net bekend zijn met het fenomeen je doet eigenlijk niks anders als de stengel tusse de vinger te kneuzen todat de top van de plant vanzelf in een(ikzelf ga voor 90grade) hoek ombuigt .. hierdoor kan de rest van de onderste takken omhoog groeien terwijl hrt (knakpunt) zichzelf hersteld... ik heb gisteren avond 9 uur de toppen geknakt en toen ik vanmorgen de lampjes uitging zetten stonden ze tot mijn verbazing al zeker gin 90 grade meer ik denk eerder aan 75 grade .. dus de dames hebben het erg naar de zin en doen et uitermate goed onder de cfls waar k tog wel mijn bedenkingen bij had ..

    Ik zit inmiddels zo stoned in me verhaal dat ik heel de enters vergeet haha excuses daarvoor .

    mijn damentjes doen het ook zo goed dat ik er ook maar 3 buiten gegooit heb die het ook uitermate goed doen aleen dat gesjouw is dan weer wat minder ivm dagcyclus manipulatie ik heb wat fotos erbij gedaan van de gisteren vers geknakte damentjes en vanavond zal ik even wat fotos maken hoe ze dus in 24 uur tyd hersteld hebben ik ben benieuwed..


    Vergeten haha het voeding schema .. de eerste paar dagen (groei) heb ik de damens aleen maar op 6ph afgezuurd water gegeven sinds de klok op 12 12 staan ben ik ze gewoon gaan voeden met het water van het grotere hok... uit makkelijkheid ga ik elke 2 dage daar gewoon ff langs om kant en klaar watertjes haha (canna bloei+top booster) te halen dat gewoon omdat het niet te doen is om voor 3 plantjes voeding te gaan staan mengen dus doe dit op een 200 liter vat en vul dan gewoo paar flessen haha ik zit te kijken of ik nog wat vergeten ben jongens aangezien ik het verslag in een keer begonne ben met typen inplaats van dit geleidelijk aan te doen .. als jullie nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag .... Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    Ahh kijk gevonde hahaha nou ik had gezegt dat ik nog ff een update zouw geve over de dametjes ... ik weet niet precies hoeveel et er zijn k moet zo even kijken want heb er 2 de nek n omgedraait omdat ze balvorming gaven :s ondank het steks waren het leek een soort blaar .. had het nog nooit gesien dus meteen korte meten meegemaakt haha k zal zo is eve kijken of ik nog een foto kan maken van et plantje .... ik denk dat er nu zo ongeveer8 heb stan.. 3 buite gegooit nadat ik wat had lope testen met verschillende dingen vond ik dat ze et niet meer mooi deden vergeleken met de anderen dus had ze even buiten gezet.. savonds feestje en eigelijk gewoon helemal vergete .. toen benk ik de hele dag weggegaan hebbe buiten ge staan en ze deden het zo mooi dat k heb besloten ze gewoon der gang te laten gaan ga der verder ook niks aan doen ik zie het wel

    Ik heb al wat fotos geupload van de geknakte dames .. ik ga nu tevens de lampe aanzette en maak ik meteen fotos hoe de dames erby staan 20140528_211518.jpg de geknakte plantjes .. haha ben nog even aan uitvogele hoe het forum werkt hor dus moet nie op de indeling letten haha

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Jah geweldi gn weer een verslag weg kk zeg was da tog elke keer nou hier word k een beetje moe van hor blijf niet elke ieer het verhaal 3 x type sorry jongens afgerafelde versie .... leermoment superscroppe verschil tusse succesesvolle scrop en vermoorde is erg klein .. hij zal het mischien wel redde maar ga geen moeite er meer insteken .. zie foto 20140529_212559.jpg dit omdat ik nu 6 dames heb staan ... tevens met opruime net no gn een zakje zaadjes gevonde 20140529_211037.jpgdus ook ma 2 moby dicks gaan ontkieme20140529_211044.jpgwat ik van plan was met de mobys, just for fun ... ik ga ze ontkiemen .. bij eerste bladvorming meteen 12 12 regieme .. oftewel we gaan een (lowrider/dwarf/hoe je het ook wilt noemen creeeren en in dit geval met een moby... ben benieuwd naar wat ze gaan doen zonder groeiperiode ...

    Ik ben benieuwd naar jullie meningen ... voor welke steks zoude jullie gaan ? Ik wil er eigelijk ik wilde zelf de 2 gecropte pakke en een van de wat kleinere amneesjes en dan de 2 mobys .. dit natuurlijk ivm beperkte ruimte plus het feit dat de amnees al een wilde bosgroei vertoond .. 1401392272964.jpg de wat minder grote amneesjes ... ik zit te twijfele of ik voor de lage wat mindere of de sterke wat langere plante moet gaan dillemas haha
    Attached Files
    Last edited by HazeAllDay; 29 May 2014, 21:39.

    #2
    Re: low budget stealth kastje

    Nou jongens updateje ... ik was eigenlijk niet van plan elke dag een update te gaan doen.. maar denk dat dit wel zo leuk gaat zijn..

    Ik trok zojuist me kasje open en was erg verbaast haha de moby dick zaadjes die ik nog geen dag geleden op nat papier had gelegd ik denk nu zon 22 uur geleden zijn tot me verbazing al opengeknalt haha en eerst worteltje is al zien.. wat dus wel erg snel is gegaan dit geld voor beide zaadjes 20140530_220445.jpg en aangezien het zo snel gaat vraag k me egt af wade plantjes gaan doen vergeleken bij de amneesjes ... de amnesias staan er overigens mooi by vry weinig verschil aan op te merken behalve dat de onderste stengels wat de hoogte ingaan ivm herstel van scroppe.

    Vanmiddag eventjes op het plekje geweest waar het 2e microtje gestart gaat worden.. hier heb ik echter wat meer ruimte dus gaat waarschijnlijk een 400 of 600 wat op .. afm was als k me niet vergis? Lxbxh 60 x 50 x150 en hier gaan we denk ik gebruik maken van de overige zaadjes omdat we ook hier weer lowbudget gaan werken .. in dit pand hebben we gekozen om eendubbelwandje te plaatsen in een kast waar de cv ketel gevestigd zit. Ook hiervan komt een veel uitgebreider verslag.

    Alvast een prettige avond verder.

    Comment


      #3
      Re: low budget stealth kastje

      Nou jongens dat plan van een leuk verslagje is er ook wel bij ingeschoten aangezien ik ivm prive redenen even een tijdje niet aanwezig ben geweest haha.
      Door dit al ben ok ook niet in staat de dames zelf bij te houden en is dit door iemand gedaan ja nou laten we maar zeggen dat het niet helemaal zijn vak is hahah desondank mag ik niet klagen en ben ik er verbaasd over hoe de dames erbijstaan op het moment ... ik heb vanavond een aantal fotos gemaakt nu de damens zo 3 weken op bloei 20140615_001019.jpg20140615_000959.jpg20140615_000950.jpg20140615_000936.jpg de moby dicks zijn zo slecht behandeld dat ze zo goed als niks hebben gedaan dus deze heb ik opgegeven... wel kwam paps weer pet een leuk cadotje haha 5 autoflower crystcals hiervan 3 afgegeven 2 e rv an uiteraard meteen in de vensterbank gezet en deze doet het erg lekker 20140605_212840.jpg als baby's haha update volgt morgen met goeie fotos aangeIen ze op et moment slapen.
      Ik ga verder ook geen info geven over de tussentijd aangezien k maar halvebak info h3b.. morgen bij zOnlicht zal ik wat duidelijke fotos maken want de dames hebben al een erg mooie bloemvorming .. ook de geur als het kastje open gaat is overheerlijk zoet haha mensen prettige avond.

      Comment


        #4
        Re: low budget stealth kastje

        Zie je zelf niet dat je ID op de eerste foto van dit topic in beeld is ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: low budget stealth kastje

          Het is in dit geval niet mijn id haha en de foto is dusdanig onduidelijk dat er niks op te zien is toch dus denk dat et weinig kwaad kan...

          Comment


            #6
            Re: low budget stealth kastje

            Dtt kweekverslag is er helemaal bij in geschoten ... plantjes doen het wel e erg goed voor een micro kweekje moet ik zeggen haha 20140707_101004.jpgvrijwel alle haren op het moment egt roodkleurig... bladeren tonen nog steeds vergeling dus laat ze nog even rustig soorgaan ik verw8 dat ae nog een week of 2 moeten dus vanaf vandaag op 8/16 regiem ga vanaf zondag beginnen met spoelen en ga ik over op spa blauw .. en de laatste waterbeurt gaat met ijswatergebeuren en 2 dagen donkerte voor harsstimulatie tevens zal ik dan even de bladeren wegknippen Odat een mooie resultaat van die uiteindelijke takgroei te zien is ... tevens nieuwe projectje in de bouw waar we wel maar eens dagelijks over gaan updte.

            Comment

            Bezig...
            X