Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Lowrider2 en 1x white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x Lowrider2 en 1x white widow

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag het begin van mn nieuwe kweekkast.
    Hij is ongeveer 130 cm hoog 40cm diep en 100cm breed en is van hout.
    Ik zal de foto`s van de verdere bouw hier ook neer kwakken.
    Ik ga de binnenkant denk ik wit verven, heeft iemand hier tips voor?
    Bijvoorbeeld welke verf ik t best kan gebruiken, of een andere/betere bekleding van de binnenkant.

    Ik ga de ventilatie regellen met twee computer ventilatortjes, eentje onderin de kast en een boven in en een onder in de kast.

    Ik gebruik 2x 18 watt cool white tl buisjes en 2x 15 watt spaarlampen.
    Reacties over t licht zijn welkom..
    Tis wel allemaal lowbudget dus dus wat duurdere alternatieven gaan niet op. en ik wil per se kweken met spaarlamp en tl maar binnen deze catagorie valt geneog te wisselen dacht ik.

    Ik kweek op aarde en ik denk in 10 liter potten
    Tip uiteraard welkom..

    Het de lowryder2 is al n plantje van twee weken oud en staat nu in n andere kastje wat minder ideaal is. en de white widow is steekt nu drie dagen met zn kopje boven t zand uit.
    Aangezien t maar 2 plantjes zijn hopen we dat er geen mennekes bij zitten.

    Ik hoop morgen wat foto`s te kunnen uploaden.
    Tot zo ver mijn eerste post, ik hoop dat het gaat lukken zo voor de eerste keer.
    ik hoop van jullie kennis gebruik te mogen maken maar als ik hier zo rond kijk zie ik dat het een gemoedelijk gebeuren is hier.

    tot de volgende keer

    dobby

    #2
    Hoi veel succes gewenst met je kweek.
    Je tl mag max 5tot10cm erboven hangen.

    Grtz


    Edit=Ik zie dat je hier nieuw bent, wil je ff voorstellen in de member introductie sectie, en geniet van vele voordelen!? Thx
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Bedankt voor de tip ik had idd al zoiets in gedachten met de lampen.
      en ik ga me nu eens voorstellen
      Last edited by westport; 22 February 2009, 15:22.

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Ik wil ook Graag lowriders gaan kweken maar dan onder 2 x 33 neutraal wit om ze te laten groeien en 2x warm wit voor de bloei of kan ik ze bij de lowriders beter in een keer allemaal aan laten en op 18/6 zetten want ik hbe gehoord dat als je dat doet maak niks uit lowriders bepalen hun eigen bloei tijd maar deze kweek ga ik zeker in de gaten houden

          Comment


            #6
            @wessely waarom zet ge die voor te groeien onder 33? heb gelezen dat het niet zo goed is, beter groei en bloei onder warm wit 827. als ik mij niet vergis

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
              @wessely waarom zet ge die voor te groeien onder 33? heb gelezen dat het niet zo goed is, beter groei en bloei onder warm wit 827. als ik mij niet vergis
              het kan met bijde onder 827
              maaaar......
              in de 33 zit meer blauwspectrunm licht dat weer goed is voor de groei....
              en in de 827 zit minder blauw en meer rood en dat is weer goed voor de bloei

              Comment

              Bezig...
              X