Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu wel thugz , ik moet blijkbaar betalen om foto's via taptalk up te loaden (na update van app) dus daarmee dat ik via pc moet werken nu om foto's te plaatsen.
Gelukkig, als je ze naar JD upload blijven ze tenminste ook staan.
Ik kon trouwens via tapatalk ook gewoon foto's naar JD uppen.
Ik kan je alleen niet vertellen hoe, Tapatalk heb ik juist een paar weken geleden verwijderd, omdat-ie niet luisterde naar de baas.
Mja bij mij zegt het: je hebt 30 gratis uploads en als je goed vind kan je app kopen voor 1.49 euro. Kan zelfs die gratis niet gebruiken het gaat gewoon niet lol.
Maar die staat op imageshack Thugz.
Als je over 'n jaar (ofzo) nog eens kijkt is je foto waarschijnlijk verwijderd. Upload je de foto's naar JD, heb je dat niet.
Heb je een heel kweekverslag vol met foto's op imageshack, is je kweekverslag meteen verknoeid als alle plaatjes weg zijn.
Krijg je net zoiets als op wietforum bij de oude verslagen, compleet nutteloos.
Voila zie QnQ tgaat nog verder dan dat ik dacht maar ik post men foto's toch vanaf nu enkel via pc. Wel jammer dat sommige dingen verwijderd worden mja idd naar JD sturen.
Ik schat toch nog dik 7-8 weken te gaan. De groei duurt langer nu ik 12/12 gezet had al van in het begin. Van zaadje tot nu zijn ze al 4 weken ongeveer.
die staat wel al enkele dagen in ware bloei denk ik dwarfke .
voorbloei is pruikjes en witte haarkes dat zijn al mini topkes he ghehe .
maar mooi plantje !
Comment