Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas Nieuw Hier Eerste Kweek (HULP WELCOME)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ziet er goed uit . Zou dames direkt in bloei zetten . Hebben niet echt plaats om hoogte in te gaan .

    Comment


      #17
      Hehe eindelijk mijn kweek kast is helemaal af heb er hard aan gewerkt ik hbe mijn zaadjes vandaag in een beker met nat toilet papier gedaan en nu maar wachten tot ze uit komen hier een paar fotot van mijn kast die verder af is en mijn zaadjes graag reacties hierop wat ik nog aan mijn kastje kan toevoegen.. ook heb ik normale potgrond gekocht hier ook een paar fotos van mis kunnen jullie zeggen of die goed of slecht is

      Foto 1 (kast af)

      Dit is dan de kast met 2 x 18 watt warm witt

      Potgrond..


      hier de stoffen wat erin zitte..

      Hier dan de zaadjes en in wat voor potjes ze komen om te beginnen..

      hierin laat ik ze ff staan als ze ontkiemt zijn daarna vervang ik deze potjes tot 4 liter potten


      en jaja daar liggen ze dan lekker nat in keuken papier (heb ook nog wat nat keuken papier erboven opgedaan en om dat potjes heb ik zakjes heen gedaan..)

      Iemand tips of dingen wat ik nog bij kan voegen in me kastje graag

      Comment


        #18
        Meteen 6 zaadjes? beetje veel voor in dat kastje hoor!
        En aangezien hij niet zo hoog is zou ik proberen te scroggen! ( als je niet weet wat t is, op dit forum is er veel over te vinde! )
        En wil je 2 zaadjes in elk potje? en hoe veel liter zijn ze ?
        Groetjes

        Comment


          #19
          ..

          Nee nee ik hbe ze nu 2 in een pot voor te ontkiemen daarna gaan ze in 6
          kleine potjes tot ze iets grooter zijn daarna in 6 potten van 4 liter en mijn kast ik 80 lang 80 hoog 61 diep

          Comment


            #20
            dan denk ik het het heeeel krap word voor die plantjes daarbinne..
            Ik zou 2 plantjes doen en dan scroggen.
            En denk dat deze plantjes ook wel i grotere potten willen dan 4 liter, maar dat weet ik niet zeker.

            Comment


              #21
              ..

              dan pak ik wel 4 plantjes maar ik heb ze net in een nat doekje zitten akn ik dan nog 2 zaadjes eruit halen en ze droog make niet dat ze dan ontkiemen?

              Comment


                #22
                dat zou ik zo niet durven zeggen!

                Comment


                  #23
                  als je ze direkt in de bloei zet met 2tl's en je laat ze in 5literpotjes denk ik niet dat de planten te hoog gaan worden...

                  je hok is 1m hoog,dus hebben de planten rond de 90cm voor te groeien! dan kan je ze mss zelfs nog wel wat laten voorgroeien ook!

                  grtzzz

                  Comment


                    #24
                    Hij is 80 cm hoog haze en op de verpakking van de zaadjes staat 75 - 250 cm..

                    Comment


                      #25
                      ah oke,op het begin stond 1m hoogte...

                      en die 75 - 250cm is bedoelt voor in de volle grond,wij gebruiken potten dus 2.50m zal hij nooit worden of je moet hem serieus lang laten voorgroeien...

                      grtzzz

                      Comment


                        #26
                        Ziet er top uit allemaal! Relaxed dat je vader je helpt! Nu je plantjes goed verzorgen! Hou het in de gaten, ben benieuwd!

                        Comment


                          #27
                          Hehe!!!
                          dan Eindelijk mijn hele kast af mis alleen nog De pc Fans Maar rest is helemaal af hier 2 fotos ervan.







                          eindelijk het was hard werken nu nog wachten op de zaadjes

                          Comment


                            #28
                            oooh kijk is aan dat ziet er zeer leuk uit

                            Comment


                              #29
                              Nou het gaat helaas niet zoals ik verwachte ik krijg maar 4 potten kwijt in mijn kastje dus dat worden maar 4 plantjes helaas maar het is niet anders hier 2 fotos..





                              De andere 2 zijn iets grooter scheelt niet veel .

                              Comment


                                #30
                                Nou Hier dan Weer een Kleine uitbouwing van mijn Kastje Eindelijk heb ik me invoer en afvoer erin Aleen De afVoer draait wel sloompjes helaas hier een paar foto's ervan

                                Dit is Afvoer Buiten kant


                                Dit Afvoer binnekant


                                En dit De invoer binnekant


                                Een Vraag moet ik de in en afvoer gewoon aan zetten als de lampen aan gaan of? 24/7

                                en Staat de invoer niet te dicht bij de pot ofzo??

                                Comment

                                Bezig...
                                X