Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

    Korting op 420shop
    20150117.jpg

    20/01 - dus 1 w geleden in de grond gestopt:20150120.jpg20150123.jpg
    Buiten het ene blad, ni teveel schade en het stekkie blijft traag maar gestaag groeien.

    25/01: 20150125.jpg

    Ik zie uit naar jullie adviezen. Staat het plantje niet te droog?
    Last edited by lovetara99; 25 January 2015, 14:12.

    #2
    Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

    Hi en welkom,

    Ik heb toevalling nu ook plantjes van RQS staan, namelijk 2 White Widow Automatic.
    Heb je voor ons wat meer foto's van de kast
    En wat voor voedingslijn ga je gebruiken ? ik zou als ik jou was toch nog even dat kleine plantje heel voorzuchtig overpotten in wat betere grond, bijvoorbeeld een BioBizz light of allmix samen met goede voedingslijn.

    Ik kom in iedergeval wel is langs wippen zo nu en dan.

    Succes !

    Comment


      #3
      Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

      Hi yorduuw,
      Zal morgen wat foto's van de kast maken - niet te veel verwachten, het is nog een beetje een rommeltje
      Vorig jaar had ik buiten een Easybud met dezelfde grond. Toen begin augustus in de pot gezet, natte augustus, maar redelijke goeie septembermaand gehad. Met voeding voor tomaten tijdens de groei en voor chrysanten tijdens de bloei heb ik er toen zo'n 20gr droog afgehaald. Was eigenlijk van plan ongeveer hetzelfde te doen, behalve de tomatenvoeding weg te laten. De grond heeft eigenlijk voeding genoeg van zichzelf.

      Maar bedankt voor de tip, ga eens rondkijken waar ik hier aan die grond geraak.

      gr,
      lovetara

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.20150125kast1.jpg20150125kast2.jpg

      Comment


        #4
        Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

        Hoi Lovetara, schuif mijn stoel erbij aan.
        Maar waarom aan zijkanten geen folie
        Last edited by odinxdaniel; 26 January 2015, 11:17.

        Comment


          #5
          Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

          Oorspronkelijk geplaatst door lovetara99 View Post
          Hi yorduuw,
          Zal morgen wat foto's van de kast maken - niet te veel verwachten, het is nog een beetje een rommeltje
          Vorig jaar had ik buiten een Easybud met dezelfde grond. Toen begin augustus in de pot gezet, natte augustus, maar redelijke goeie septembermaand gehad. Met voeding voor tomaten tijdens de groei en voor chrysanten tijdens de bloei heb ik er toen zo'n 20gr droog afgehaald. Was eigenlijk van plan ongeveer hetzelfde te doen, behalve de tomatenvoeding weg te laten. De grond heeft eigenlijk voeding genoeg van zichzelf.

          Maar bedankt voor de tip, ga eens rondkijken waar ik hier aan die grond geraak.

          gr,
          lovetara

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.[ATTACH=CONFIG]252328[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252329[/ATTACH]

          Ziet er leuk uit ! Succes en ik blijf je volgen.

          Comment


            #6
            Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

            Succes met de kweek 1volger er bij

            Comment


              #7
              Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

              Ik wil graag twee dingen zeggen. Inderdaad, waarom aan de zijkanten geen folie? En geen voeding voor chrysanten! Tomaten kan, maar geen chrysanten. Totale verkeerde samenstelling. Beter ff goedkope voeding halen. Denk aan GHE DUO. Ben je voor nog geen 20 euro klaar voor groei en bloei. Danku.

              Comment


                #8
                Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                Thanks for the tips guys!
                Geen folie aan de zijkanten: de rol was op - lol - en nog geen nieuwe gekocht ondertussen. Zal ik dan maar snel eens doen.
                Zal de voeding opsnorren! Bedankt allemaal voor de interesse. Will keep u posted on the progress!!

                BTW: was mis met de chrysanten, het waren geraniums - dit zou enkel voor tijdens de bloei zijn
                Hier foto's van de verpakking:
                2015012601.jpg2015012602.jpg

                Kan dit wel?
                Last edited by lovetara99; 26 January 2015, 18:44.

                Comment


                  #9
                  Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                  als er licht uit de kast komt, kan er ook licht in tijdens de donkere periode.....
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                    - lichtdicht is belangrijk , heb je dit niet , stop dan met wat je bezig bent of maak de lichtlekken zeer snel dicht.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                      mooi die voeding lijkt me niet goed maar als je dat wil ieder zijn keuze , maar voor een canna vega en canna terra flores kost smen een goede 20 euro en kun je lang mee doen grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                        Hi guys/girls,
                        Bedankt voor alle tips.
                        - Ivm lichtdicht: kamer is altijd zonder licht. Dus tijdens de 'donkere' periode is de kamer donker.
                        - Ivm voedingstips: hartelijke dank, ga ik mee aan de slag.

                        Kleine update: volgens mijn amateurjudgement ziet het er voorlopig OK uit. Graag feedback
                        20150128.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                          Hoi HOi, ze ziet er leuk uit. We gaan kijken hoe het word.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                            - ziet er idd al wat beter uit.
                            - oorzaak was lamp te laag zeker ?
                            - wat ga je nu gebruiken voor voeding ?
                            - je weet toch dat je licht op
                            - 18/6 , 20/4 , 22/2 of 24/0 moet blijven tot je oogst.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x Easy Bud - 4x Spaarlamp 23W Groei - Spaarlamp 150 W bloei

                              De timer staat idd op 18/6 en dat blijft zo

                              Comment

                              Bezig...
                              X