Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #1... Testkweek (1e x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder #1... Testkweek (1e x)

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    'k ben stilletjes aan al mijn micro kweek gerief aant aanschaffen... en kheb de 20ste february al een paar lowryder zaden te ontkiemen gelegd die er slecht uit zagen. De bedoeling was om te kijken ofdat alles wel degelijk werkte, kga verhuizen eind april en dan gaat men kweek van start.

    Nu zijn er van de 6 (slechte) zaden 3 ontkiemd en ze staan onder 2x55W neon verlichting op men kamer weggestoken achter en onder een bureau, kastje, etc...

    even een paar fototjes...





















    EDIT: op die laatste foto van de plantjes beginnen gele plekskes te komen... iemand een idee wat het probleem kan zijn...

    Grtz
    Last edited by GroovaLicious; 5 March 2009, 17:47.

    #2
    Misschien overbemest? ik zie wel mestkorrel zitte denk ik? Dus dat zou het misschien kunne zijn.
    Wel leuk verstop plekje! Ziet er goed uit verder

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdjj View Post
      Misschien overbemest? ik zie wel mestkorrel zitte denk ik? Dus dat zou het misschien kunne zijn.
      Wel leuk verstop plekje! Ziet er goed uit verder
      nee 's gewoon wa bruin uitgeslagen perliet... kheb wel voorbemeste potgrond gebruikt voor bloeiende planten.

      Grtz

      Comment


        #4
        UPDATE:









        Ze moeten eigenlijk wel zo snel mogelijk buiten deze plantjes, kheb plaats nodig om 10 early Skunk zaden onder te zetten zodat die begin april - half april buiten kunnen want dan verhuizen we en moeten alle plantjes ff weg (buiten inees dan, khoop op een goeie april maand anders ben ik gezien...

        Zodra ik ze buiten zet hoort dit topic eigenlijk niet meer bij micro dus da zal dan wel vermeld worden...

        Grtz GL
        Last edited by GroovaLicious; 10 March 2009, 12:27.

        Comment


          #5
          ziet er netjes uit hoor!
          Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

          Comment


            #6
            alweer een bewijs dat je zonder al die ingewikkelde apparatuur ook kan growen
            ze zien er echt heel gezond uit

            Comment


              #7
              zit er goed uit hoor kerel mooi compact en je bladeren hebben een mooie groene kleur

              Comment


                #8
                UPDATE:

                vanaf vandaag gaan ze buiten (tis er ni echt het weer voor maar we zien wel)
                de 2 onderstaande planten zijn beide vrouwelijk, de 3de laat nog geen geslacht zien (geen foto).








                en dan de nieuwe generatie early skunk, waren alle 10 ontkiemd maar 2 nogal beschadigd... 1 weg gegooid en 1 proberen te reden (me da stokske onder 't bladje)
                Last edited by GroovaLicious; 16 March 2009, 11:42.

                Comment


                  #9
                  looking good

                  Comment


                    #10
                    dagt ik ook. kort maar compact ideiaal voor mico

                    Comment


                      #11
                      de 3de is ook een vrouwtje gebleken dus kheb vrij veel geluk gehad...
                      allemaal wijven

                      Ze staan nu alle 3 opt dak (kan de vrieskou ook ni zo makkelijk aan)

                      Grtz GL

                      Comment


                        #12
                        nog eens een kleine update... ze groeien ni echt verder dankzij de koude nachten denk ik...





                        enig idee waarom de onderste bladeren geel verkleuren?
                        kan zijn dat ik perongeluk wat van sannie's bacto verstoven heb over die bladeren mss dat daar iets mee te maken heeft.

                        ze laten hun bladeren ook al hangen, kan ni goed zijn...
                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          de nachten zijn toch wel nog heel erg koud hoor!
                          zijn ze niet bevroren?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door moosehead View Post
                            de nachten zijn toch wel nog heel erg koud hoor!
                            zijn ze niet bevroren?
                            mja kben wa te rap geweest. kheb ze 2 dage terug binnen genomen en wa bladeren verwijderd zodat de vertakkingen die plaats konden in nemen.

                            nu staan ze al een week fzo terug buiten en doen het nog altijd vrij goed. de komende week en de week waar we nu aan bezig zijn is goed weer en daarna komt het wel goed denk ik...

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Nog een fotootje van hoe ze er nu bij staan? De eerste updates zien er prima uit, die laatste helaas wat minder. Het vriest inderdaad 's nachts, tenminste de 2 afgelope nachten wel, dus beter hou je ze binnen 's nachts
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X