Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lovis is back!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lovis is back!

    Korting op 420shop
    Dag beste vrienden!

    Na en zeer lange afwezigheid, door allerlei redenen, ben ik eindelijk terug!
    Door omstandigheden heb ik moeten verhuizen, en al mn spullen weg moeten doen...

    Nieuwe woonst, nieuwe start!
    En bij en nieuwe start hoort en nieuwe kweek... Het enige nadeel is wel dat ik geen ruimte heb voor en 120x120 tent.
    Momenteel ben ik nog materiaal aan het verzamelen, maar ik schat dat ik binnen twee weken gestart ga zijn. Ik moet eerst zien hoe ik mijn ruimte het best ga kunnen benutten(aprox 60diepx120breed).

    Tent..Ik ben aan twijfelen om 2x DP90 boven op elkaar te knutselen, en daar in scroggen. Of 2 x DR60 langs elkaar te zetten,en ook scroggen... Als ik de knoop heb doorgehakt, begin ik er aan.
    Waarom en tent en niet en kast en elkaar knutselen? Ik huur deze woning, dus in noodgeval wil ik alles snel kunnen afbreken... En tent is zo uit elkaar gehaald.
    Verlichting.. Ik vermoed en kleine 250W HPS voor de DR, 150W HPS voor de DP. Wegens de hoogte. Een lamp per tent.
    Afzuig..Beide tenten gaan aan een afzuig aangesloten worden. Lijkt me wel handiger. Ik heb gelukkig mijn afzuig nog, 550m3. Zal wel voldoende zijn. T aansluiting er tussen. Regelaar er bij en klaar.
    Medium..Deze ronde ga ik met cocos doen. Eerst keer dat ik er mee werk.
    Voeding.. deze ronde gaat door met Atami Bcuzz coco. Ik heb en starters setje aangeschaft.
    Zaadjes.. F***, dat wordt en moeilijke. Veel te veel keuze. In het geval van de DP90, zou ik 2 planten per tent kunnen krijgen. Gok ik. Oke... ff knoop doorhakken. Candy Kush(esko), Zombie Kush(Ripper Seeds) in tent 1. Deep Purple(TGA), Purple Pineberry(Secret Valley) in tent 2.

    Zoals ik juist gezegd heb, wil ik gaan scroggen. Nog nooit gedaan, maar heeft me altijd wel aangesproken. Geen idee of de kush makkelijk te scroggen zijn, hier ga ik nog wat verslagjes opzoeken. Indien het niet aangeraden wordt, ga ik voor en kleine SOG. 3 kleine plantjes.

    Dit is het voor nu! Terug naar de tekentafel! Zodat we er snel aan kunnen beginnen.
    Meer info volgt.


    L.
    -

    #2
    Re: Lovis is back!

    Welkom terug en succes !
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Lovis is back!

      - welkom terug en mooie soortjes...
      - ben benieuwd naar je kweekervaring

      Comment


        #4
        Re: Lovis is back!

        welkom terug !
        ik zou voor de 2x dr60 kiezen zeker omdat je al 550m3 afzuig hebt liggen
        heb je hier 1 filter voor ? dan kan je geen broekstuk (y-stuk) gebruiken omdat je dan 2 filters nodig hebt
        wat je wel kan doen is 2 filters 250m3 erop aansluiten maar je houd risico op geurlekken
        kan je niet gewoon 1 dr90 nemen met een 400W? ben je in 1 keer klaar
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #5
          Re: Lovis is back!

          Bedankt iedereen!

          @audio bedankt voor de tip ivm de filters! Had ik niet aan gedacht.
          dr90 past jammer genoeg niet in mn ruimte. Anders zou da super oplossing zijn!
          Ik heb en ruimte van ongeveer 60cmx120cm voor en tent te zetten(achter en deur), als de tent te veel uitsteekt heb ik problemen met de deur te openen, en alles moet en beetje stealth blijven.. ik twijfel gewoon zelfs om gewoon maar 1 tent te gaan gebruiken... Al zie ik dat ik deze week nog moet gaan bestellen, vanwege de nieuwe wet..
          Bedankt iig voor je advies.. Ga er zeker iets mee doen. Misschien ga ik zien of er geen mogelijkheden zijn voor en dr90




          L.
          -

          Comment


            #6
            Lovis is back!

            Kan je niet een beetje timmeren ?
            Kan je hem naar eigen specs opbouwen
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #7
              Re: Lovis is back!

              Is wel klote om af te breken...ik denk toch dat ik voor en dr90 ga. Dan maar in de berging.. twee dp90 op elkaar bouwen is ook maar en gedoe. Dr 90, 400w hps, afzuiger recycleren, nieuwe filter er op, en we vliegen er in!
              Nu nog zien hoe ik het deze week nog kan gaan halen. Dan vliegen we er asap in. Want voorrraad is bijna op!
              Bedankt voor het meedenken audiosystemrolla!
              -

              Comment


                #8
                Re: Lovis is back!

                Uiteindelijk het advies van audio gevolgd. Dr90 besteld, met en 400w hps. Nieuwe filter er op. En klaar om te gaan! Hopelijk kan ik ze morgen gaan halen
                -

                Comment


                  #9
                  Re: Lovis is back!

                  - top
                  - je voorraad zal terug aangepast worden
                  - draai even een test met de tent zodat je weet hoe het klimaat zit
                  - alvast succes

                  Comment


                    #10
                    Re: Lovis is back!

                    Leuk je weer terug te zien kerel succes en ik volg

                    Comment


                      #11
                      Lovis is back!

                      Met 550m3 zal het klimaat wel goed zitten denk ik
                      Ik hield in de herfst een dr90 met 400 W met 250m3 op 28,5 *
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment


                        #12
                        Re: Lovis is back!

                        Netjes! De binnentemperatuur zal ook veel doen denk ik... ik had het gevoel dat mn 550m3 net genoeg was voor mn dr120. Dus dimmer er op, en op deze tent
                        Het was wel druk in de growshop. Amai. Het was precies uitverkoop. Nog nooit zo veel mensen gezien in en growshop
                        -

                        Comment


                          #13
                          Re: Lovis is back!

                          Meeste mensen zijn bang na 1maart niks meer te kunnen krijgen
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: Lovis is back!

                            -

                            Comment

                            Bezig...
                            X