Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    Dit is mijn eerste kweekverslag dus als ik iets in jullie ogen beter kan doen zeg het me . Ik heb van de week twee wiet zaadjes gekregen en ik heb een beetje op forums gezocht hoe je het moet doen en ik heb ze in natte wc-papier Gelegd op een bordje en daar weer een bordje over heen gelegd ,want ze moeten nog ontkiemen ik heb dit nu 1 dag dus ,Er stond dat het 3 tot 5 dagen kan duren dus i hope so! hier een foto hoe ze er nu uitzien












    Hoe kan ik het beste een kweek ruimte bouwen?

    Ik update hem denk ik om de 2 dagen ,
    Reageer als ik iets beter kan doen!

    MVG BIGSTICKSMOKE
    Last edited by BigStickSmoke; 12 March 2009, 23:17. Reden: Its old!
    Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

    #2
    Hey bigsticksmoke, weet je welk soortje het is?
    Voor je kweekruimte heb je verschillende mogelijkheden, kijk eens rond op het forum: watch and learn dus
    Succes ermee

    grtz

    ps: vergeet je niet voor te stellen in de member introduction

    Comment


      #3
      ik zou nog miss plastiek folie over bord doen en gatjes prikken helpt voor vochtigheid en warmte

      Comment


        #4
        ------UPDATE------

        @ Weedlover : Het is ,White Widow


        Ik heb een soort van kweekruimte gemaakt ,ik ben pas net begonnen dus ik ben er nog wel mee bezig ! Ik probeer ook nog aan een PC Motortje te komen van een oude computer ,Hier heb ik fotos van de Nieuwe ruimte!




















        -----
        Ik probeer het zo goedkoop mogelijk te houden ,morgen Aluminium folie halen en dan alles helemaal dicht maken . De plank met de TL Buis kan ik eraf halen en een standje naarboven doen dus hoe hoger de planten worden hoe hoger ik de plank doe.
        Als de zaadjes zijn ontkiemt laat ik meer weten .
        Dat was weer een update !

        MVG BIGSTICKSMOKE!
        Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

        Comment


          #5
          succes man..

          grtz

          Comment


            #6
            jeee, ziet er fijn uit,
            wat die plank betreft, zou ik eerst reken hem een stapje lager te zetten,
            ipv hoger.
            alufolie is goed idee denk ik, ofwel de binnenkant vd kast wit schideren. da zou even goed zijn.
            succes met de kweek, en vooral veel plezier.
            groetjes
            Etiam inter vepres rosae nascuntur

            Comment


              #7
              Ziet er mooi uit, doe zo verder.
              Als je aluminiumfolie gebruikt, zorg dan dat er zo weinig mogelijk oneffenheden zijn, als je het aan je wanden hebt gehangen, die zouden kunnen zorgen voor hotspots

              grtz

              Comment


                #8
                verplaatst naar microkweek...

                grtzzz

                Comment


                  #9
                  is 1 lamp niet een beetje weinig maarja zo ziet het kastje er wel leuk uit veel succes ermee

                  Greatzz
                  wesley

                  je kan ook kijken naar mijn verslagje ben ook pas begonnen met micro

                  Comment


                    #10
                    Heey ,

                    Is dit wel een goede manier van ontiekem? ik heb het zo gedaan .
                    Laagje grond opde bodem van het bakje . zaadjes opgelegd . heel klein laagje grond??
                    Is dit wel goed en hoe lang duurt het..

                    Update komt zo snel mogelijk!!
                    Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

                    Comment


                      #11
                      Wel een beetje vereemde manier, j
                      e kan beter tusse wat keuken of wc papier doen, en wil je in dat bakje groeien ?
                      denk dat je wel een grotere pot kan gebruiken voor WW

                      Comment


                        #12
                        @ Tjeerdjj : Ze zijn nog aan het ontiekemen en ik heb ook nog grotere 7 L Bakken gekocht dus als ze zijn ontkiemt doe ik ze in de grotere bakken
                        dus jij denkt dat ik ze tussen nat keuken papier moet leggen?

                        Ik heb vandaag een nieuwe 60w lamp gekocht en potgrond en nog bakken voor als ze zijn ontkiemt ,en ook heb ik aluminium folie gekocht dus ik ga de ruimte helemaal dicht maken. zodat de warmte erin kan blijven alleen moet ik nog zon motortje/ventilator van een oude computer zoeken dus .
                        als alles af is zet ik er nieuwe foto's op .
                        Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door BigStickSmoke View Post
                          @ Tjeerdjj : Ze zijn nog aan het ontiekemen en ik heb ook nog grotere 7 L Bakken gekocht dus als ze zijn ontkiemt doe ik ze in de grotere bakken
                          dus jij denkt dat ik ze tussen nat keuken papier moet leggen?

                          Ik heb vandaag een nieuwe 60w lamp gekocht en potgrond en nog bakken voor als ze zijn ontkiemt ,en ook heb ik aluminium folie gekocht dus ik ga de ruimte helemaal dicht maken. zodat de warmte erin kan blijven alleen moet ik nog zon motortje/ventilator van een oude computer zoeken dus .
                          als alles af is zet ik er nieuwe foto's op .
                          wat voor 60 watt lamp heb je gehaald toch geen gloeilamp dan kan je beter 23 watt spaarlamp kopen

                          Comment


                            #14
                            @ Cris30 ; Het merk is Philips een spotje word lekker warm ,hier een foto.
                            Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

                            Comment


                              #15
                              is spijtig vanje geld, een gloeilamp heeft niet het goede lichtspectrum voor de groei of bloei.

                              best neem je dan spaarlampen kleurcode 827 (bloei) zal je meer resultaat mee halen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X