Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thyz zijn 2e KWEEKJE !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thyz zijn 2e KWEEKJE !!!

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Thyz; 11 March 2009, 18:35.

    #2
    succes met je kweek,hopelijk worden het mooie plantjes..

    Comment


      #3
      Hey Thyz, daar ben je weer Smaakt je vorige kweek nog wat? Ziet er netjes uit die lamp, hoop ook voor je dat je zaadje een vrouwtje is. Ik ga je kweek weer volgen.

      Greetzz

      Comment


        #4
        succes met de kweek, ga je je plant dwarfen? je weet dat spaarlampen maar zon 30 cm dieptestraling hebben hea?! al word je plant 90 cm worde de onderste toppe niets dan knipwerk voor een beetje..

        Mooie kap heb je ook gemaakt, maar lijkt het je niet handiger 1 lamp in die kap te hange bove je plant, en aan de linkerkant, rechterkant en ahcterkant van je box een spaarlamp verticaal naast je plant te hange, in verschillende hoogtes zodat je alle plekken van je plant belicht, en omdat het maar 1 plant is is de dieptestraling genoeg om door je hele plant te schijne..

        Verder veel succes, gebruik je voeding, ga je nog overpotte naar een grotere pot?

        greetz

        Comment


          #5
          IJscoman1: Weetje van vorige kweek is top !!! Heb gister nog met een maatje van me FIFA 2009 gespeeld en een lekker eigen kweekie daarbij gedraaid !!! TOP SPUL !!!
          Voor de eerste keer zeker niet verkeerd...

          Damn nice: Bedankt voor je tips, ik laat me kap wel zo met 4 horizontale SL ,,, en denk dat ik links/recht en aan de achterkant 3 verticale SL ga hangen ... maar dat ik zorg voor later ... uiteraard ga ik nog overpotten naar groter ik denk naar een 11 ltr.

          Liever dwarf ik niet maar weet niet of dit juist wel beter is ??? Iemand een idee ???
          ennuh ohjah wanneer me spruitje boven is gekomen kan ik dan meteen mijn lampen er 5 cm boven hangen ???
          Last edited by Thyz; 13 March 2009, 19:49.

          Comment


            #6
            2-5 cm is het beste om niet te late stretche dus jah

            greetz

            Comment


              #7
              Jahoor ,,, spruitje is boven de grond uitgekomen!!!

              Heb meteen me SL er ca. 8 cm boven gehangen ... nu alleen duimen om een gezond vrouwtje ben erg benieuwd wat dit soortje gaat doen.
              Attached Files
              Last edited by Thyz; 13 March 2009, 19:49.

              Comment


                #8
                zal m tog eerder 3-4 cm eraf hangen, maarja is je eige keuze.. je kan m ook nu even laate stretche zodat die een stengel van 15 cm heeft en alleen lobblaadjes en 2e blad ofzo, dat had ik iig, en toen overgepot net onder lobblaadjes zodat die stengel ook wortel ging schiete maarja kweet niet of je al in je definitieve zit, zoja dan egt niet meer dan 5 cm, liefst 2-4 cm!

                greetz

                Comment


                  #9
                  Heb de spaarlampen zo'n 1-2CM erboven hangen, 15 watt.

                  Gaat prima, alleen moet je wel minimaal 2 maal daags kijken omdat die planten als kool groeien (hier in ieder geval).

                  Nog iets; lava grond..
                  Klinkt best voedzaam voor de beginfase (waar ze het zo goed als niet nodig hebben). IS het ook zo voedzaam?
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Veel succes gewenst met je kweek.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Thnx weer voor de reacties:
                      Damn Nice: Ik kan de lamp niet veel meer laten zakken, heb nu 2 boeken onder de pot gezet en nu is de afstand tussen mijn spruit en de SL 4 cm (perfect)

                      Weedy: Ja Lava grond is erg voedzaam ,,, perfect voor 3 week groei en verder (had niks anders op het moment)
                      Last edited by Thyz; 13 March 2009, 19:33.

                      Comment


                        #12
                        UPDATE : 15/03/2009

                        Spruitje gaat goed en groeit rap, mooie groene blaadje!
                        Afstand tussen spruit en SL is geoptimaliseerd tot 2cm.

                        Temperatuur is met lichten aan ca. 22Gr. en uit ca. 15.5Gr.
                        Luchtvochtigheid gemiddeld 55%

                        Al met al ,,, alles onder controle!!!
                        Hier nog een aantal pics.
                        Attached Files
                        Last edited by Thyz; 15 March 2009, 21:14.

                        Comment


                          #13
                          kijk dat zijn mooie gezonde spruiten

                          Comment


                            #14
                            ingemars punch,nog niet veel tegen gekomen.
                            klinkt alsins wel leuk.
                            ga je volgen.
                            good luck.

                            Comment


                              #15
                              Na even weg geweest te zijn, moet ik zeggen dat het vrij aardig gaat het spruitje is een stekkie geworden en ziet er volgens mij gezond uit.
                              Hierbij een aantal foto's !!!

                              Helaas is het nog even afwachten of het een mannetje of vrouwtje is.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X