Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal medic 150w scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal medic 150w scrog

    Korting op 420shop
    Mijn eerste kweekje
    darkstreet 60x60x150
    150w hps
    scrog
    afzuiging & filter 183m3
    voeding bio root juice / grow/ bloom / top max
    medium; gold label special mix light

    wat gesukkeld in het begin met ontkiemen en de goeie balans te vinden tussen water geven enzo maar is aardig goedgekomen
    staan sinds 21/03 op 12 /12

    zou ik genoeg hebben met 1 ventilator op budrot te voorkomen ? komt aardig bossig in het scrognet alles op1

    DSC_0021 (Copier).JPGDSC_0023 (Copier).JPGDSC_0024 (Copier).JPGDSC_0025 (Copier).JPGDSC_0026 (Copier).JPGDSC_0027 (Copier).JPGDSC_0028 (Copier).JPG

    groeten

    #2
    Re: Royal medic 150w scrog

    Bij een scrog bind je weining planten over een grote oppervlakte. Je topt de plant eerst een keer of twee en bind daarna de toppem plat op het met. Wat jij daar nu doet met die 4 planten op die oppervlakte kun je eigenlijk geen scrog noemen. Als die in bloei staan zo ongebonden dan dient je netje enkel nog als een beetje steun. Verder heeft je nat dan geen enkele functie.

    4 planten op 60x60 is meer een sog in plaats van een scrog.

    Comment


      #3
      Re: Royal medic 150w scrog

      zijn slechts 2 planten hoor..,
      heb ze laten doorgroeien tot 20cm, dan getopt en net boven gedaan.
      alles gebonden die door het net was, onder het net gediefd , bind nu verder nog op het net tot de laatste strek eruit is.

      de foto's waren net voor de lamp aanging en voor ik ze terug plat legde

      had misschien beter foto's gedaan wanneer ik ze net gebonden had,

      groeten

      Comment


        #4
        Re: Royal medic 150w scrog

        planten staan ondertussen 16dagen in zichtbare bloei , alles mooi gevuld , misschien iets te ver laten door groeien maar heb nog wat laatste voorzichtige bindingen gedaan bij uitschieters ( fotos waren net voor het binden)

        groeten

        DSC_0061 (Copier).JPGDSC_0062 (Copier).JPGDSC_0071 (Copier).JPGDSC_0059 (Copier).JPGDSC_0072 (Copier).JPGDSC_0069 (Copier).JPGDSC_0070 (Copier).JPGDSC_0068 (Copier).JPGDSC_0060 (Copier).JPGDSC_0066 (Copier).JPG

        Comment


          #5
          Re: Royal medic 150w scrog

          Mooi veldje gemaakt, ga zo door.

          Comment

          Bezig...
          X