Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 auto baby's met papa en mama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 auto baby's met papa en mama

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik ben vrij nieuw in deze wereld. Zeg maar gerust erg nieuw.....en heb eind februari just for fun twee zaadjes in de grond gestopt. 1x northern light en 1x think different. Beide autoflowers.
    Gewoon voor het raam gezet en later met wat tl licht erboven.

    Tja, wist ik veel....

    Toen ik wat later dit forum tegenkwam en er uitgebreid mijn licht opgestoken. Toen viel het kwartje dat dit zo niet echt ging werken met mijn tl balkjes.

    Dus ik naar de bouwmarkt en growshop en een heuse kweekkast in mekaar geknutseld. 60X60X120

    T-Neon 2x75w 2700K erin gehangen, reflectie, afzuiging met passieve luchtinlaat.

    Die twee autoflowers die al vanaf februari staan heb ik erin gezet en heb de twee babytjes er nu ook bij gezet met als extra licht een tl 6500K voor de newborns. Dit zijn overigens "think Different" zaadjes van DHS.
    Ze steken nu net hun kopje boven de grond uit.

    De temp. in de kast blijft mooi rond de 25gr en de LV rond de 50%
    De grond is van Terra Canna.

    Zoals ik al eerder zei. Ik ben nieuw in deze wereld van zelf kweken maar vind het nu al erg leuk. Ik zal vast en zeker alle fouten maken die al tig keren door een ieder hier gemaakt zijn maar dat hoort er bij vrees ik....
    Enfin, als ik maar zelf wat te roken hieruit haal ben ik al dik tevreden.

    Dus, alle tips en tricks zijn welkom. Brand me maar af en tik me maar op de vingers. I can handle that.....
    En kijk lekker mee met mijn eerste kweekverslagje....

    Thx en greetzz,
    Ron




    Het is als plassen in een donker pak....

    Niemand merkt het, alleen jij krijgt er een warm gevoel van......

    #2
    Re: 2 auto baby's met papa en mama

    Gebruik HPS licht...