Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Ik heb zo'n juweliersloep gekocht 40x vergroting met ledlichtje, werkt perfekt!
    Meer heb je echt niet nodig, en je hoeft niks te plukken om te kijken!

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Oorspronkelijk geplaatst door peter1950 View Post
      Ik heb zo'n juweliersloep gekocht 40x vergroting met ledlichtje, werkt perfekt!
      Meer heb je echt niet nodig, en je hoeft niks te plukken om te kijken!
      Thx heb dat even door Google gehaald en ik zie op ze goedkoopst 11 euro Inc. verzenden
      Levertijd 3 a 5 werkdagen
      Gaat ik vanavond gelijk ff bestellen.
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        En vergeet de foto's niet
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          En vergeet de foto's niet
          sorry man maar was gisteren echt laat thuis door een storing op me werk.

          Dus hierbij de beloofde foto's

          De hoofdtop is echt een joekel inmiddels en zit echt vol haren (OMG)

          IMG_3409[1].jpg IMG_3408[1].jpg

          dan ook grappig en iets waar ik met verbazing naar keek is.
          op de laagste node/stengel is na pk 13/14 van Canna ineens spontaan gewoon op de stengel zelf
          een mini topje onstaan.

          IMG_3403[1].jpg IMG_3405[1].jpg

          als je kijkt hoe laag deze zit en hoe minmaal daar led licht komt !
          Ik zag het en ZEI echt hardop HUH?

          zal van de week nog ff betere foto's laten nemen en me vriendin het laten doen die kan dat veeeeeel beter (slijm)

          Ga nu ff lekker Netflix kijken en eten en straks nog ff uurtje gamen heb ik echt verdiend na gisteren en vandaag weer laat thuis.

          IS HET AL WEEKEND?


          Oja heb zo loep betsteld net, en na wat zoeken vond ik er zelfs een voor 9,99 euro met verzenden erbij 40x vergroot en met leds!

          Peter dikke thx voor de tip
          Last edited by kanon; 5 April 2016, 18:35.
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Wow ik zou ook eens moeten kijken naar die pk 13/14 of toch al minstens een verdiepen hoe dat allemaal werkt.
            Persoonlijk heb ik laatste kweken voorkeur voor voedingloze kweek. Gwn goede grond en voor de rest water en enzymen/biologische organismen.
            Zou dat aan te raden zijn met batmix die pk13/14?
            Ziet er althans goed uit ^^
            Hopelij as het niet te erg op je werk! Hier ook net servercrash op het werk door overbelasting..

            Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Het is een toppen booster -> dus het maakt de toppen groter en dikker

              Het geeft wat meer Fosfor en Kalium aan de dames

              Thats all
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Vanmiddag ! kwam ik thuis en ze zegt er is een pakje gekomen voor je!

                Blijkt het de loep te zijn ! (thx voor Peter voor ze tip) Ik had iets van hUH zou toch 3 tot 5 dagen duren?

                Dus net voor me vriendin de avond inging er nog wat shots laten nemen met der Niknon en met name van de hoofd top

                er kwam er een uit een shot WAUW zei ik bij het zien op de macbook!

                IMG_3426[1].jpg

                Kijk nou weet ik ook wel het is nu een arm dikke top en straks bij drogen een duim dikte, maar als je deze topic vanaf begin volgen deed was dit
                echt vanaf begin een downie dame en wilde er toen zelfs mee kappen met deze.

                Gelukkig dat hebben mensen als Stemma , Ip20 , Peter1950, Souljah en QNQ en vele anderen me laten inzien gewoon doorgaan.
                en zie het resultaat.

                ook snap ik het is : niet voor de meeste hier een enorm mega tof ding om te volgen en sta er ook versteld van dat me kweek verslag al zoveel bekeken is en 17 pags lang is.
                Maar ik moet ook wel toegeven hij is wel inmiddels stront vervelend geworden (reden waarom de meest grote members hier op het forum ook deze topic links laten liggen)


                Snap ik! en no offence and non taken.

                en geeft ook niet (iedereen is als een noob begonnen alleen ik share me downie shit dan weer wel en laat me noob shit gewoon zien)

                anyhow net na het eten gekeken met de loep en echt super B op te zien hoe trichomes op de toppen zitten.
                Ze zien naar mijn idee nog wel te helder en te wit en wil eigenlijk tot melk achtig amber geel wachten , wat tot mijn idee nog minimaal 3 weken gaat duren en max tot eind april.
                Ik ga vanaf volgende week dus dan ook minderen in voeding durende de week en dan op naar spoelen.

                ik zal jullie intussen door me stront vervelende 1ste kweek shit ook niet meer lastig vallen met me gezeik of geziek ja ik weet ik ben een lul en een zeikerd maar mag jullie graag inmiddels en wil gewoon wat leren en me ding doen.

                oja nog wat shots van de loep ! en werkt echt wel goed met een beetje goed richten.

                IMG_3431[1].jpg IMG_3432[1].jpg

                en zit een mooi doosje en dat voor 10 euro of 9,99 euro met opsturen Incl.

                IMG_3433[1].jpg

                zo tot over een paar dagen mensen.


                BLIJF GAAN WE ROCK

                als laatste nog een shot!



                IMG_3427[1].jpg

                blij mee
                Last edited by kanon; 7 April 2016, 17:22.
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Zo een heb ik ook, is even wennen inderdaad maar in mijn ogen
                  voldoende om te zien wat je moet zien!

                  Beetje jammer dat je maar zo'n klein stukje tegelijk kunt bekijken,
                  maar met een microscoop zal dit nog erger zijn en dan moet je nog een stukje
                  van de plant afhalen!

                  Mooie macro foto's zijn natuurlijk nog mooier/makkelijker, maar ja!

                  Ik heb trouwens op mijn telefoon de Cozy Magnifier app gedownload, maakt leuke foto's
                  erg close, dus straks eens kijken met de trichomen!

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Je kan voor zowel Samsung als IPhone voor 12 euro een Microlens bestellen he Peet!

                    je moet er alleen 3 weken op wachten!

                    Ik ga dit niet doen voor mij is dit goed zo juwel loep !
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Haha, ik weet het!

                      Klinkt ook wel aardig chique " Jewel loep "

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Update !

                        ze begint nu echt te meuren , kast dicht en met koolstof filter niks tot nauwelijks
                        maar als je de deur 10 min open laat staan b.v met water geven en voeding aanmaken

                        ZO dan !

                        ik ga eind volgende week stoppen met voeding en dan alleen water voor de herfst

                        YEAH !

                        Ik gok nog 3 weken (dus eind april) en dan its done!


                        zit nog te twijfelen of ik dan pas na de zomer weer wat doe of er nog een achteraan gooi!
                        Kutte is de temp hier op zolder loopt net als ene dag als vandaag heel snel op hier!
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          oja was ik vergeten ben vast wat aan het voor brouwen voor van de zomer

                          IMG_3455[1].jpg

                          Tomaten plantjes (staan nu nog binnen achter glas maar doen het als een malle)

                          gaan in mei naar buiten toe
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            zo die gaat lekker
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Ze is mooi geworden! Echt een lelijk eendje die verandert in een mooie zwaan
                              En niets vervelend aan hoor jouw topic, vind het altijd leuk om te zien hoe intensief mensen met hun kweek er mee bezig kunnen zijn.

                              Had laatste weken wat minder puf om op het forum topics te lezen, kan gebeuren toch?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Geeft niet Stemma , ik heb ook wel is eenmaal thuis dat ik denk ff geen computer nu maar wat leuks en of niks.
                                Ik heb de MZL dat ik op me werk paar keer per dag als het rustig is wat kan surfen en reply's maken.
                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                lelijk eendje die verandert in een mooie zwaan = YEP! en had ik echt een maand geleden niet meer verwacht en ben er ook erg blij mee dat ik toch door gezet heb ermee

                                ben ook gelijk een soort van kweek verslaafd geworden en doe er inmiddels ook tomaatje en snoep tomaatjes bij.
                                Ook ga ik in mei -> wortel , radijs , passiebloem , en water meloen doen en heb me vriendin een citrus plant online besteld (met eetbare vruchten)

                                HOE GAAF
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X