Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowbudget kweek kastje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowbudget kweek kastje

super leuk en ik ga je verslag volgen en ben mega benieuwd!

Suc6 en dat 2016 je veel toppen mag brengen
    sigpic
    LED there be light

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
      super leuk en ik ga je verslag volgen en ben mega benieuwd!

Suc6 en dat 2016 je veel toppen mag brengen
      Top man dankje!zal echt snel beetje foto's plaatsen maar ben nu steeds verven en wachten dus niet echt vordering ofzo.dit weekend moet ik hem een heel eind af kunnen hebben.

Wel ben ik natuurlijk verder aan het denken en ga kijken voor een kleine 75kuub afzuiger mijn hokje is 60x60x1.00 dat is dus 0,36 kub zou dus ruim voldoende moeten zijn.
      Maar dat is nu nog niet van sprake.

Wat zijn dingen die voor een goeie kweek nog van belang zijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

goede aarde (soil) , en goed kijken wat de plant doet (je planten lezen) verder niet over voeden/water en zorgen dat je veel verslagen leest hoe anderen het doen en daar je voordeel mee doen.

Verder gewoon hier aan de ace growers vragen als er iets is, die helpen je gewoon met tips en wijsheid.

KOMT GOED
        sigpic
        LED there be light

Comment

voor het verven: klinkt misschien raar maar mat wit reflecteert het licht beter en gelijkmatiger dan glanzend. en is meestal goedkoper
          verlichting: volg de raad op en doe een kleine investering in de t-neon... betaald zich in 1 kweekje terug als het goed gaat...
          luchtfilter: computerfans gaan stiller dan die van playstations, en platte uit laptops zijn in combinatie me een wasspeld ideaal om wind op je plant te krijgen zonder plaatsverlies.
          best schap je een voeding aan maar met krap budget kan je ook gewoon zo een goed kweekje hebben, zorg voor goede luchtige aarde die al voorbemest is(niet voor ontkiemen)
          zelf kan je ook wormen voeding maken zoek effe op google wormvat maken, kan gewoon me curverbox en zo composteer je terwijl ipv weggooien... een pak beendermeel en bloedmeel kost in tuincentra niet veel en zo'n pak gaat eeuwig mee als je dan toch voor specifieke voeding wil gaan ga dan voor iets biologisch en simpel zoals guerrilla tabs. als beginnende kweker is dit zeer goed en weinig kans op foutjes.... voor de rest veel geluk, je lijkt me een slimme gast dus je komt er voor de meeste dingen zelf wel uit ;p
          grtz wullox
          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Sloop een combimagnetron uit mekaar,daar zit een goede afzuiger in
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wullox View Post
              voor het verven: klinkt misschien raar maar mat wit reflecteert het licht beter en gelijkmatiger dan glanzend. en is meestal goedkoper
              verlichting: volg de raad op en doe een kleine investering in de t-neon... betaald zich in 1 kweekje terug als het goed gaat...
              luchtfilter: computerfans gaan stiller dan die van playstations, en platte uit laptops zijn in combinatie me een wasspeld ideaal om wind op je plant te krijgen zonder plaatsverlies.
              best schap je een voeding aan maar met krap budget kan je ook gewoon zo een goed kweekje hebben, zorg voor goede luchtige aarde die al voorbemest is(niet voor ontkiemen)
              zelf kan je ook wormen voeding maken zoek effe op google wormvat maken, kan gewoon me curverbox en zo composteer je terwijl ipv weggooien... een pak beendermeel en bloedmeel kost in tuincentra niet veel en zo'n pak gaat eeuwig mee als je dan toch voor specifieke voeding wil gaan ga dan voor iets biologisch en simpel zoals guerrilla tabs. als beginnende kweker is dit zeer goed en weinig kans op foutjes.... voor de rest veel geluk, je lijkt me een slimme gast dus je komt er voor de meeste dingen zelf wel uit ;p
              grtz wullox
              Ey wullox!ty voor je tips man!ik ga dus m'n kastje nu eerst met 100 watt hps doen puur om het feit heb het liggen en ga zeker ooit zo'n 't neon set aanschaffen wacht nog steeds tot ik de marktplaats kan gebruiken hier zodat ik spullen te ruil kan zetten.
              En anders koop ik er ooit zeker 1.
              Tis nu even of 10 Euro voor een 100 watt bulb of 65 voor 't neon vandaar m'n keuze nu even.

@joremkrank
              Die laat ik heel als je niet erg vind

Comment

Geen grap zit een goede slakhuisfan in,als je er een ziet bij het vuil of rommelmarkt gewoon slopen,want er gaat veel kapot aan een combimagnetron ,maar niet de fanzit echt een goede in,heeft met veiligheid te maken.
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                  Geen grap zit een goede slakhuisfan in,als je er een ziet bij het vuil of rommelmarkt gewoon slopen,want er gaat veel kapot aan een combimagnetron ,maar niet de fanzit echt een goede in,heeft met veiligheid te maken.
                  Haha ik geloof je zeg ook niet dat het niet zo is.echter hadden ik wel een kaduuk ps3 maar geen combi kom ze nooit tegen.
                  Maar bedankt voor de tip hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jgcw View Post
                    Haha ik geloof je zeg ook niet dat het niet zo is.echter hadden ik wel een kaduuk ps3 maar geen combi kom ze nooit tegen.
                    Maar bedankt voor de tip hoor!

Zo dan das fijn krom nederlands op de vroege ochtend...DAMN....sorry dames en heren mijn excuses [emoji42]

Comment

Geeft niet, we negeren je gewoon eh
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                        dat wist ik nu ook niet :p is een goeie tip, heb denk ik nog een ouwe liggen in garage. morgen weet ik wat gedaan

grtz
                        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Geeft niet, we negeren je gewoon eh
                          Haha gewoon doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wullox View Post
                            dat wist ik nu ook niet [emoji14] is een goeie tip, heb denk ik nog een ouwe liggen in garage. morgen weet ik wat gedaan

grtz
                            Laat me weten hoe het gegaan is!

Comment

Doe ff googelen naar 'magnetron slopen' voor je met een kango aan de gang gaat.
                              Ik heb weleens gelezen dat er rare stofjes in de wat oudere types kunnen zitten.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X