Micro mistery .....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hypnotized
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 926

    #46
    Re: Micro mistery .....

    Pas op met water geven, je aarde is behoorlijk nat en het plantje lijkt hier al wat last can te krijgen.

    Comment

    • KAYA74
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Apr 2016
      • 435

      #47
      Re: Micro mistery .....

      Thnx....heb haar vandaag lekker in t zonnetje staan...maar ff geen water geven dus...

      Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment

      • KAYA74
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Apr 2016
        • 435

        #48
        Re: Micro mistery .....


        Foto update ; Staat er (naar mijn mening ) redelijk gezond bij....

        Ben van plan om haar (dat hopen we tenminste nog steeds ) toch maar binnen te houden voorlopig en dan onder tl.
        Gisteren een tl-bak op de kop getikt met 4x18 watt 830, waarvan ik er 2 wil vervangen door 865.
        Op of aanmerkingen wederom welkom!!!!

        Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
        HOME WEED HOME

        Comment

        • KAYA74
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 435

          #49
          Re: Micro mistery .....

          20160518_204120.jpg
          Gaat tot nu toe... (denk ik, niet gehinderd door al te veel kennis) ...nog aardig gestaag.....iig nog niet overleden
          Moet zeggen dat ik er best een beetje schik van heb, al zal het voor velen een beetje gepruts en gestuntel lijken.
          HOME WEED HOME

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #50
            Re: Micro mistery .....

            she grows en niet eens zo slecht ,.. keep on growing
            Last edited by FlintStoned; 21 May 2016, 14:17.

            Comment

            • fsmidt
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 146

              #51
              Re: Micro mistery .....

              Jahoor staat er goed bij.

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment

              • wessos309
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2016
                • 92

                #52
                Re: Micro mistery .....

                Is ongeveer even ver als de mijne, succes!

                Comment

                • KAYA74
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2016
                  • 435

                  #53
                  Re: Micro mistery .....

                  Wilde nu toch maar beginnen met wat voeding geven....kijken of we verschil merken; ze groeit momenteel niet zo heel hard namelijk

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                  HOME WEED HOME

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #54
                    Re: Micro mistery .....

                    Ik zou deze zeker nog niet voeden!! Van voeden gaan planten niet sneller groeien!.

                    Een plant neemt enkel de bouwstoffen op die ze nodig heeft. Planten hebben geen vet dus ze vetmesten bestaat niet. Alles wat je te veel geeft is nadelig omdat dit als ballast in je medium achterblijft.

                    Voeden is ook een heel misleidend woord. Planten eten namelijk suiker die ze via de fotosynthese zelf aanmaken en dan verbranden. Voor de groei hebben ze echter wel bouwstoffen nodig en dat is dus wat je via je gietertje geeft en ze via de wortel opnemen. De bouwstoffen moet je dus zien als die vrachtwage stenen voor de metselaars.

                    Comment

                    • KAYA74
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 435

                      #55
                      Re: Micro mistery .....

                      Aha.....thnx! Het heeft nu dus geen zin zeg maar.
                      Had n beetje t idee dat ze (?!) Wat langzaam groeide en ..haha dus....honger had. Heb eens terug gerekend.....volgens mij heb ik het ontkiemde zaadje ongeveer 22 april in t zand gestopt ; aangezien ik eigenlijk geen idee heb welke soort t is (we vermoeden afgaan-skunk) weet ik eigenlijk niet wanneer ik naar 12/12 moet gaan.....zal ff een foto posten, misschien dat iemand me kan adviseren......

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                      HOME WEED HOME

                      Comment

                      • KAYA74
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2016
                        • 435

                        #56
                        Re: Micro mistery .....

                        uploadfromtaptalk1463848265449.jpguploadfromtaptalk1463848274188.jpguploadfromtaptalk1463848280060.jpguploadfromtaptalk1463848286961.jpguploadfromtaptalk1463848265449.jpg
                        Ik weet niet of het goed zichtbaar is.....het ene bovenste blad heeft een wat vreemde "textuur" bij de aanzet.....lijkt een beetje op nat papier; dun en iets krullerig.....tips?

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                        HOME WEED HOME

                        Comment

                        • fsmidt
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 146

                          #57
                          Re: Micro mistery .....

                          Hoe hoog is je kweekruimte?
                          Wil je scroggen? Etc. Dit bepaald hoelang je voorgroeit.
                          Daarbij komt 2-3 weken doorgroei in de bloei.
                          I.i.g nu nog niet naar 12/12

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                          Comment

                          • KAYA74
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2016
                            • 435

                            #58
                            Re: Micro mistery .....

                            Wat betreft de hoogte van de kast kan ze nog ff....96 cm.
                            Scroggen e.d. heb ik wel aan gedacht, maar aangezien t mijn eerste echte kweekje is......ben ik eigenlijk een beetje benauwd dat ik de boel verkloot met dit soort technieken die ik niet beheers...

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                            HOME WEED HOME

                            Comment

                            • fsmidt
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 146

                              #59
                              Re: Micro mistery .....

                              Ze moeten min 5-10cm onder de tl blijven.
                              En houd in de gaten dat ze een groeispurt kunnen maken zodra je omgaat naar 12/12 en dat ze 2 weken doorgroeien.
                              Mocht het toch misgaan kun je nog knakken of buigen.
                              Als je haar nog 2 intenodes laat groeien kun je haar terug toppen naar 2 internodes.
                              Heb je ook gelijk een stek.
                              Let op bij het toppen deze gelijk in een kopje water,daarna steeltje schuin afsnijden en als je stekpoeder of gel hebt hier indopen,als laatste in stekgrond steken en een plasticzakje om het vocht vast te houden.
                              2a3 weken heb je een nieuw plantje.
                              Zet je deze lekker buiten inhet zonnetje,wie weet komt hier nog meer af dan van je binnenkweek.
                              Suc6.

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                              Comment

                              • KAYA74
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2016
                                • 435

                                #60
                                Re: Micro mistery .....

                                THNX!
                                Bij groeispurt denk ik aan een cm of 15-25......of zit ik er helemaal naast?
                                (En kan ik straks gaan toppen bij de bovenburen😂😂😂😂&#128514

                                Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                                HOME WEED HOME

                                Comment

                                Bezig...