Beste medegrowers,
Het was weer eens hoog tijd om in gang te schieten (zeker nu het weer wat stabieler is) en dus heb ik mij laten verleiden door de good old white widow.
Deze keer terug een auto om nog eens te veranderen
(hiervoor een reg fem Kaia Kush in scrogg
)
setup:
- 1 koelkast recup model van 2dehands voor 5eur
- ventilatie onderin stuurt frisse lucht naar binnen via pc fan
- ventilatie bovenaan stuurt warme lucht terug naar buiten via pc fan
- binnenin nog een fan als de dames een beetje in gang schieten
- 2 x ( 2 x 36w) T-neon (steklicht en bloeilicht) (goede ervaring met spectrum steklicht, internodes blijven lekker kort)
Ik zal Plagron Batmix gebruiken zonder extra voeding erbij. Gewoon puur natuur
Wat ik deze ronde wel opnieuw ga gebruiken is de microchampi's (enzymen?) zoals ze dat hier zeggen.Dat zijn kleine organismen die in symbiose leven en zich in de grond gaan nestelen dichtbij de wortels. Ze zorgen voor luchtige grond en werken samen met de plant.
Deze keer zullen het 2 plantjes zijn vermits ik deze dames niet echt ga vastbinden of aan het scrognet ga hangen.
De koelkast is een bewuste keuze omdat deze vanzelf al geïsoleerd is, het totaal onopvallend is en er al een aantal features heel handig zijn zoals de strips op de deuren, de witte binnenkant, de gleuven voor de lades etc....
Vandaag is eerste zaadje de grond in gegaan nadat deze 2 dagen op natte scotex heeft gelegen onder een vershoudfolie, en een staartje had gekregen. Het andere zaadje zal eerstdaags ook de grond in gaan nu het zaadkapje al begin open te gaan.
Een paar kiekjes en we zien elkaar dan weer voor de eerste update
20161021_210635.jpg20161021_210651.jpg20161021_210708.jpg
als er vragen zijn laat maar komen!
Het was weer eens hoog tijd om in gang te schieten (zeker nu het weer wat stabieler is) en dus heb ik mij laten verleiden door de good old white widow.
Deze keer terug een auto om nog eens te veranderen
)setup:
- 1 koelkast recup model van 2dehands voor 5eur
- ventilatie onderin stuurt frisse lucht naar binnen via pc fan
- ventilatie bovenaan stuurt warme lucht terug naar buiten via pc fan
- binnenin nog een fan als de dames een beetje in gang schieten
- 2 x ( 2 x 36w) T-neon (steklicht en bloeilicht) (goede ervaring met spectrum steklicht, internodes blijven lekker kort)
Ik zal Plagron Batmix gebruiken zonder extra voeding erbij. Gewoon puur natuur
Wat ik deze ronde wel opnieuw ga gebruiken is de microchampi's (enzymen?) zoals ze dat hier zeggen.Dat zijn kleine organismen die in symbiose leven en zich in de grond gaan nestelen dichtbij de wortels. Ze zorgen voor luchtige grond en werken samen met de plant.
Deze keer zullen het 2 plantjes zijn vermits ik deze dames niet echt ga vastbinden of aan het scrognet ga hangen.
De koelkast is een bewuste keuze omdat deze vanzelf al geïsoleerd is, het totaal onopvallend is en er al een aantal features heel handig zijn zoals de strips op de deuren, de witte binnenkant, de gleuven voor de lades etc....
Vandaag is eerste zaadje de grond in gegaan nadat deze 2 dagen op natte scotex heeft gelegen onder een vershoudfolie, en een staartje had gekregen. Het andere zaadje zal eerstdaags ook de grond in gaan nu het zaadkapje al begin open te gaan.
Een paar kiekjes en we zien elkaar dan weer voor de eerste update
20161021_210635.jpg20161021_210651.jpg20161021_210708.jpg
als er vragen zijn laat maar komen!

Comment