Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik ben was laatst begonnen met een plantje lemon skunk.
    Het idee was om deze lekker op mijn vensterbank neer te zetten, Maar sinds ik rond geneusd heb op dit forum staat de lemon skunk nu inmiddels onder een spaarlamp (ja de goed warmte )

    Maar aangezien deze aardig gestretcht is heb ik besloten om een beter poging te wagen. Dus de hawaiien snow komt onder een 100 watt hps lamp (dank je ganja farmer) en we gaan kijken wat er gebeurt XD

    hier een foto van de lemon skunk onder de lamp (20 dagen)

    Commentaar is welkom!
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

    veel succes met je kweekje en je plantje ziet er mooi groen en gezond uit...

    ik vind ook dat hij niet zo erg gestrekt is,als je hem overpot dan steek je hem gewoon tot de loblaadjes in de grond,dan zal je stam ook nog steviger worden!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

      Heey jongens

      Even een update!

      De hawaiien snow is boven de grond!

      Ik heb sinds gister ook een andere lamp er ingehangen (23 watt spaarlamp warm wit) en heb de binnenkant van me kist bekleed met aluminium.

      Heb echt het idee dat het nu veel lekkerder gaat, is echt veel lichter dan eerst. Plantje staat nu nog op 18/24 maar gaat volgende de week op 12/12

      Genoeg gelult hier de foto's!
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

        Zien er mij gezonde spruitjes uit!

        Edit: Verplaatst naar micro kweekverslagen!

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

          dat is een mooie spruit , ken je lamp mischien niet horizontaal hangen , want je verliest veel licht doordat ie vertikaal hangt

          keep it up

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

            Heey jongens daar ben ik weer!

            Met het spruitje gaat het goed. Ik heb hem eerst een paar dagen laten voorgroeien op de vensterbank. Staat nu onder de lamp 18/24.

            Skunk staat vandaag lekker te genieten van het mooie weer, groeit snel de laatste tijd. maakt nu ook bladeren aan tussen de internodes. zet hem vanaf volgende week op 12/24 aangezien ik ook beperkte ruimte heb 40x40x85.
            Zat er dus ook over na te denken plantje te toppen, iemand hier ervaring mee?

            @ Darkiess: Lamp is horizontaal even lang als verticaal dus dat laat ik zo denk ik
            Attached Files
            Last edited by WF89; 1 May 2009, 10:35.

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

              word deze kweekverslag nog afgemaakt , zo niet dan gaat er een slotje op

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

                Ben ik weer van weg geweeest.

                Ben een tijdje druk geweest met school dus had weinig tijd voor het bouwen van een kastje voor de 100 watt hps.
                Dit is nu af en met het plantje gaat het nu ook goed. deze is inmiddels getopt en groeit rustig verder.
                De lamp staat nu al bijna 2 weken op 12/12 maar ik zie nog steeds geen bloei verschijnselen?

                De hawaiien snow groeit onder tussen ook lekker. Deze gaat over een tijdje de tomaten kas in als ie wat door gegroeit is.

                Groeten!
                Attached Files
                Last edited by WF89; 16 May 2009, 16:19.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

                  mss heeft die iets langer nodig xd zie je echt niets in de oksels verschijnen xd geen klein wit haartje ofzo? xd

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

                    Heey jongens.

                    Plantje staat nu 2 dagen onder de 100 watt hps en ziet er erg goed uit. In tegen stelling tot met spaarlampen staan nu alle blaadjes op hoog om licht op te vangen. zelfs uit de onderste aftakkingen groeien nu als een gek.

                    Het toppen is naar mijn mening ook goed gegaan. de twee groeischeuten schieten als een gek omhoog (foto)

                    Maar nu vroeg ik me af of iemand nog tips heeft voor het kweken in kleine ruimtes (ik kan maar max 70 cm hoog).

                    @ Killercore: ik zie nog helemaal nix man. Maar denk dat ie zeker met die 100 watt zeker wel binnen kort in de bloei moet gaan?

                    Groeten !
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek lemon skunk en hawaiien snow

                      De ganja farmer heeft me plant overgenomen, Hier de foto's van de lemon skunk.


                      hawaiien snow groeit rustig door. Foto's zal ik binnen kort plaatsen.

                      Ltrzzz!
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X