Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ westport:
Hoef je in principe niet op te wachten, toch?
Ik heb mijn meisje gelijk in een grote bak gezet, waar ze in blijft staan, leek me makkelijker heb ik toen nog naar gevraagd maar het kon gewoon is me verteld
Kan zijn dat ik dat verkeerd heb natuurlijk ..
Ik zou nr 3 en 4 nog wel eventjes laten staan.. ik dacht bij mijn lowryders ook dat er 1 van kapot was gegaan, heb ik op vensterbank gezet, en paar dage later zag ik m ineens met zn kopje boven.
Natuurlijk wle helemaal geel/bruin, maar heb hem water gegeven en onder de lamp gezet, en er is nog een mooie dame uit gekomen!
Overpotten kun je zelfs nu al doen, ik zelf zet ze gelijk in hun uiteindelijke pot
Maar het zijn nog maar spruitjes, ik zou nog even wachten tot ze wat sterker zijn.
Zou natuurlijk zonde zijn om je nog fragiele spruitjes te beschadigen
Natuurlijk niet wachten tot de wortels onder de pot uit komen
hier de foto's van mijn spruitjes
gemaakt met me gsm dus kwaliteit is wat minder.
eerder zij ik dat er maar 3 waren ontkiemd maar heb het zaadje toch geplant en hij is uit gekomen
nummer 1 groeit als kool in is wel gestretched maar komt wel goed bij het overpotten.
nr 2 doet het ook niet slecht
maar nr 3 en dus nr 4 hebben er nog een beetje moeite mee.
Leave a comment: