Ik heb 3 dagen geleden mijn zaadje in aarde gedaan met daar folie overheen en deze lekker zn gang laten gaan, nu het eenmaal al een klein plantje aan t worden is heb ik m overgepot naar een 5 liter bak, daar kan die lekker in groeien, ik zal elke keer nieuwe foto's plaatsen en kijken wat er van komen gaat!
mijn eerste binnenkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: mijn eerste binnenkweek
Hij laat al zijn hoofdje zien zo te zien
Wat voor een soort is het?
grtzz -
jaja laat die al zien
tis een white whidow dus we zullen zien
ik post zodra er wat gebeurt weer een foto erop
op dit moment is die lekker aan t chillen
Comment
-
ow hehe fout gezet dan, kneem aan dat dit niet meteen een drama is?..Comment
-
ow ok is dat zo ok bedankt man ga ik dat meteen ff aanpassen, ik dacht juist dat die te dichtbij stondComment
-
Zal hem even verplaatsen, voor TL en spaarlampen kan 5 Cm goed..
Weet niet of dat een spaarlamp is op de foto? (Beter geen halogene lampen).
[info]Topic verplaatst naar: Micro Kweekverslagen
Mvg, Weedy.[/info]Last edited by Weedy; 14 May 2009, 18:39.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
-
Ik heb een 827 warm white spaarlamp.. die zet ik op 1 cm van me plant aan en me plant blijft prachtig compact en groeit mooi groei en verbrand niet
dus zet t maar op 1 cm, gewoon enkele kere per dag controlere of die er niet tege aan groeit
greetzComment
-
ok man bedankt ik heb m al zoiezo veel dichterbijer gezet, nou dat maar ff doen dan!
super bedanktComment
-
Waarom staat dit topic bij buitenkweek ?Comment
-
Hij staat bij Micro kweek zoals je boven aan kunt zien.
(Bij buiten staat er alleen nog een 'doorverwijzing', die weer weggaat na 2 dagen na het verplaatsen v/d thread)>[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
klein plantje werd wat groter, nou dacht ik van ik kan m wel blijven besproeien maar ken m gewoon standaard vochtig houwe dus heb er folie overheen gedaan lampie wat lager, en de folie wel wat hoger gedaan zodat de plant lekker nog wat kan groeienAttached FilesComment

Comment