Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big bang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Big bang

    Korting op 420shop
    hey

    ik heb eindelijk me ouders overgehaald dat ik wietplanten magdus ik ben beginnend groeier.
    ik ga morgen 5 zaadjes big bang bestellen:
    http://www.dutch-headshop.com/big-ba...use-p-419.html
    mede omdat ze goed voor beginners zijn en omdat ze een hoge opbrengst zouden hebben.
    als voeding wil ik er gelijk bij halen:
    http://www.dutch-headshop.com/plagro...row-p-449.html
    en: http://www.dutch-headshop.com/pk1314-plagron-p-446.html
    de ene voor de groei en de ander voor de bloei.
    natuurlijk is goede potgrond ook belangrijk. ik las in een thread dat dit zo'n beetje de ideale grond is:
    meststoffen = 5%
    perliet = 10%
    uitgangspotgrond = 85%
    dus lijkt me een goed idee om me hieraan te houden. de meststoffen denk ik niet want dan moet ik dat ook nog allemaal gaan kopen. en is perliet erg belangrijk en zo ja waar koop ik dit?
    verder twijfel ik nog of ik met lampen ga werken want ik las dat de opbrengst aanzienlijk vermindert als ik dit niet doe maar ik wil het het liefst simpel houden. als ik met lampen ga werken neem ik spaarlampen en geen hps lampen.

    wat adviseren jullie mij?
    vergeet ik nog iets belangrijks?

    alvast bedankt
    later
    pick it, pack it, fire it up, come along...

    #2
    Re: Big bang

    Hoi welkom

    Als je het simpel wil houden dan doe ej ze laten ontkiemen en plaats je je plantjes buiten in het zonnetje en laat je de natuur zijn gang gaan.

    Suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Big bang

      ja das wel een goed idee dan heb ik ook dat gezeik met lampen niet....alleen hopen dat het niet wordt gejat want mijn tuin is nogal zichtbaar voor veel mensen
      ik heb net de hele mikmak besteld dus het zou er vrijdag moeten zijn

      ------------EDIT------------

      ik heb besloten om toch maar binnen te gaan kweken in een niet al te grote growbox(er moeten 4 planten in kunnen, dus dacht aan iets van 1,5x1,5x1,5)
      alleen heb ik nog een paar vraagjes van dingen die ik niet goed met de zoekfunctie heb kunnen vinden:
      ik wil met tl licht gaan kweken, hoeveel buizen en hoeveel Watt raden jullie me aan? waar kan ik dit het beste kopen? welk soort licht heb ik nodig? want ik las in andere forums dat je 2 soorten licht nodig hebt, 1 voor groei en 1 voor bloei.
      en ik las ook dat een ventilator ook erg belangrijk is en dan werd de pc ventilator aangeraden. waar koop je dit? hoe sluit je dit aan?
      de zaadjes zijn er nog niet maar alvast: moet de lamp er vanaf begin met 18/6 op of pas na een week ofzo?
      en vanaf wanneer beginnen met voeding? ik heb Plagron terra grow besteld: http://www.dutch-headshop.com/plagro...row-p-449.html

      alvast bedankt

      later
      Last edited by luckyluck; 26 May 2009, 19:02.
      pick it, pack it, fire it up, come along...

      Comment


        #4
        Re: Big bang

        ik heb vandaag alles binnengekregen, heel blij natuurlijk....zegt me moeder ineens dat ze niet wil dat ik wietplanten in het huis of in de tuin kweek. dus dat was dat dan...bitch
        pick it, pack it, fire it up, come along...

        Comment


          #5
          Re: Big bang

          Ho rustig aan Bitch je moeder? Ga een plekje in het bos zitten ontkiem de plantjes tuis en plaats ze dan in het bos of zo gurilia?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Big bang

            ja ik was nogal boos omdat ze eerst zei dat het wel mocht. maar dat gaat nogal moeilijk want er zijn in het bos eigenlijk geen plekken waar niemand het kan zien, laat staan dat niemand het ruikt na een tijdje
            dus het wordt denk ik niks maar bedankt voor het posten.
            doei
            pick it, pack it, fire it up, come along...

            Comment

            Bezig...
            X