Attached Files
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
test: white widow moeder
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: test: white widow moeder
Mochten zaden na +/- 10 dagen nog niet zijn uitgekomen, dan blijft er weinig hoop over.. eerder dan 10 dagen zou ik ze dus niet weggooien
Ik zie dat het om een moederplant onder TL gaat, ik zal deze dus maar verplaatsen naar de micro sectie.:
[info]Topic verplaatst naar: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f84/.Mvg, Weedy.[/info][B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Merci voor de info gasten!!! Geeft me goede moed.
Net update gedaan (dag 6) en die 2 staan terug in propagator. Bevochtigd en op temp. Eentje steekt wel de kop op maar het is net of het worteltje niet in de grond wil en zij gewoon het hele zaadje omhoog duwt (bodem is nochtans echt wel los). Strange...
Wil de andere niet storen, maar heb de indruk dat WW nogal vlug wortelt. Zorg er nog wat voor maar hoop er niet meer op
Kon het niet laten. Nog eens gaan kijken en het was al uit haar zaadomhulsel, maar lag gewoon zo bovenop grond met een heel heel kort worteltje. Heb het dan maar weer wat dieper gezet met wat verse aarde tot net onder de zaadblaadjes. Denk wel dat da geen kwaad kan. Keep ur hopes up!!!sigpic
Comment
-
Yo Chriszke,
Spanks voor de tip, maar heb er klein vraagje bij. Komt de bodem dan niet te vochtig, vooral met het oog op schimmelvorming? Omdat je Jiffy's dan verzadigd zijn met water...
Ikzelf gebruik altijd bodempje vochtige stekgrond op aanraden alien, want vind geen perliet.
Zal da de volgende keer zeker eens proberen. Helft zoals ik het doe en andere helft eventueel op bord met bodempje water. Laat wel nog iets weten hierover.
O ja, da eentje is dan toch uitgekomen en ziet er lekker sterk uit, denk ik. Smelt voor een sterke vrouw... :p 9/10, das nie slecht he!
Thnx 4 the reply,
$iRsigpic
Comment
-
Dag 13: Kan het niet laten... wil jullie laten meegenieten van deze vreugdevolle gebeurtenis
alle schatjes zien er super uit! eentje misschien wat te dicht bij het ventilatortje gestaan, ' maar ziet er gewoon uit als 'a bad hair day'
lol net alsof Katrina is gepasseerd. Dat ene nakomelingetje groeit volgens mij echt wel iets trager maar dit kan ook zinsbegoocheling (wauw
bedrog dus) zijn omdat de andere echt goed beginnen te schieten.
O ja, aarde wat opgehoogt rond de stammetjes want vond dat die veel te wankel, broos en zwak eruit zagen. Misschien dat het uitschieten te wijten is aan het feit dat de zaailingetjes toen iets te ver van de tl's verwijderd stonden terwijl ze er nu lekker dicht tegenaan gegroeid zijn (kleine 10 cm nog tussen lampen en plantjes). Check dit in het vervolg maar het werd anders een beetje moeilijk om te werken. Voor de rest weinig te melden, alles blijft lekker constant. Enjoy the pictures!
Grtz $iRLast edited by SirSmokeAllot; 9 June 2009, 10:17.sigpic
Comment
-
Dag 17: Vandaag alle plantjes (behalve dat kleintje uiteraard) getopt na de derde groeiknop. Heb vertakkingetjes die al beginnen te komen ook gesnoeid dwz bovenste groeiknopje ook afgeknipt. De oksels zitten vol nieuwe scheuten. Plantjes waren nog geen 10cm hoog maar wel zeer stevig.
Dit werd mij afgeraden, maar aangezien het om een moeder gaat... Ik moet die later nog onder controle kunnen houden uiteraard in mijn kleine ruimte. Wou ook het aanmaken van nieuwe knoppen al vanaf het begin stimuleren, want dit is uiteindelijk het enige waarvoor de plant dient. Heb hierbij al gemengde ervaringen gehad, maar vertrouw al meer op mijn kennis en in de jonge dames!
Alles is altijd constant gebleven en uit de potten steken vanonder al kleine, maar dikke worteltjes met veel haartjes op. Nergens een paars stengeltje ofzo door temperatuurverschil. Ideaal! Denk dat ze goed vertrokken zijn.
Heb wat foto's toegevoegd, enjoy them! Zien er misschien wat bleek uit, maar dat komt door fototoestel! Plantje 9 en 6 stonden op de eerste rij toen ik ventilator wat te hard had gezet...duidelijk te zien eraan
Dat komt wel in orde want de nieuwe groeiknop heeft weer mooie blaadjes (zie foto). Ze zijn iets korter en meer compact maar ik denk niet dat ze groeiachterstand hebben. Dat kleintje...denk dat het toch een trage is hoor en geen idee waarom 4 een stukje uit haar vinger mist. Misschien heeft de kat er weer eens aan geproeft 
Grtz $iRAttached Files- ww 13.06 - 3 1.JPG (16,8 KB, 18 views)
- ww 13.06 - 4 1.JPG (17,5 KB, 21 views)
- ww 13.06 - 5 1.JPG (17,5 KB, 17 views)
- ww 13.06 (1 na rhizobehandeling) 1.JPG (41,3 KB, 19 views)
- ww 13.06 (2) 1.JPG (34,5 KB, 24 views)
- ww 13.06 (4) 1.JPG (31,6 KB, 23 views)
- ww 13.06 (5 na rhizobehandeling) 1.JPG (73,4 KB, 20 views)
- ww 13.06 (6 topping) 1.JPG (35,0 KB, 8 views)
- ww 13.06 (6) 1.JPG (35,3 KB, 15 views)
- ww 13.06 (7) 1.JPG (35,1 KB, 12 views)
- ww 13.06 (8 na rhizobehandeling) 1.JPG (35,7 KB, 12 views)
- ww 13.06 (9) 1.JPG (35,6 KB, 12 views)
- ww 13.06 (10) 1.JPG (36,1 KB, 16 views)
Last edited by SirSmokeAllot; 13 June 2009, 20:49.sigpic
Comment

Comment