Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microkweek ? onder 28x 11w spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Microkweek ? onder 28x 11w spaarlampen

NICE

mzl
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
      Hoe ver van de plantjes heb je je lampen hangen ? Ze mogen er namelijk 10 cm boven hangen zelf beetje lager en op de foto's zij ze een stuk hoger alhoewel dat misschien gedaan is voor de foto's.
      op 10 cm van de lampen verbrand je hand binnen 5 seconden, dus 40 cm is ver genoeg zou ik zeggen, dieptestraling is geen probleem als je maar genoeg goeie lampen hebt.

308W spaarlampen voor 8 planten (9... met het latertje die nog uitkwam maar pas 10cm is en onde rde rest van de planten staat) waarvan dr uiteindelijk hopelijk 4 vrouwelijk zijn is behoorlijk wat lumen.

Dr gaat ook bijna geen licht verloren omdat ze in een ''tent'' van alufolie wat ik eromheen gebouwd heb staan

Ik verwacht wel meer dan 400 gram hiervan das meer dan 1 gram/w wat t dus best een mooie kweek zou maken.

Al die kweekies met maar 4 of 6 lampen voor 1 plant moeten wel dichtbij hangen, omdat er anders te veel licht verloren gaat maar met een volledig plafond van licht en spiegelende wanden gaat t wel lekker tot nu toe

Comment

Wat een aantal lampen.!

Dus dit zijn de zaadjes van JD, die heb ik hier ook liggen! (+ Dat een er een vriend van mij ook wat heb meegegeven, zal hem binnenkort is vragen hoe het hem afgaat).

Ik ga hem volgen, ben wel benieuwd wat deze doen. (Mss iets voor mijn volgende micro kweek? )
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

hoi,

hier een gram/watt halen zal moeilijk zijn , die lampen die je gebruikt heb ik ook nog gebruikt trouwens , op de foto die ik hier gezet heb als je goed kijkt zie je dat in die bol gewoon een spaarlampje zit zoals op de andere foto, die bol is aan de binnenzijde bedekt met een wit poeder en houd het licht tegen, volgens mij als ik het niet verkeert op heb zou je betere resultaten halen met spaarlampen zonder bollen

mooie plantjes wel

greetz
          Attached Files

Comment

hou er wel rekening mee blueberry dat hij geen 5watters gebruikt hea zoals op de foto , hij gebruikt 11 watters maar idd je ken beter die glasen bolletjes eraf halen

Comment

Die bolletjes zijn niet van glas maar van kunstof, welke en wat dat tegenhoud weet ik niet.

Grtz

Comment

de foto was een voorbeeldje had niet gezien dat ie 5 watt was , ik heb het per toeval ondekt toen ene uit mn handen glipte heb de lamp gewoon verder gebruikt

greetz

Comment

Bezig...
                X