Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste stekkies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste stekkies

    Korting op 420shop
    Ik ben samen met een goede vriend sinds 13 juni 2009 begonnen met onze eerste stekkies, dit kwam omdat hij alleen woont, genoeg ruimte heeft en we elke dag wel met elkaar een lekkere jamba roken. We hebben op de zolder een groot genoeg hokje waar 3 TL Lampen hangen, eerst gaan we de plantjes 24/7 licht geven, daarna gaan we in periodes werken. Ook heb ik een paar mooie foto's van onze stekkies so far. We hebben ze op zondag 14 juni overgepot in wat grotere potjes. Nog niet groot genoeg, maar dat maakt nog niet zoveel uit want die vriend van mij is hovenier en regelt zo grotere potjes, dat gaat binnekort gebeuren. En dan nu de foto's van de stekkies:


    Ik laat jullie zeker meer weten en ik zorg voor meer leuke foto's!!

    PEACE!!
    Attached Files

    #2
    Re: Mijn eerste stekkies

    Welkom .

    Als ik jou was zou ik de tl lampen veel dichterbij hangen op een cm of 5 ongeveer.

    En ook gewoon op 18/6 laten branden , ook plantjes willen slapen


    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Mijn eerste stekkies

      Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
      Welkom .

      Als ik jou was zou ik de tl lampen veel dichterbij hangen op een cm of 5 ongeveer.

      En ook gewoon op 18/6 laten branden , ook plantjes willen slapen


      Grtz.
      Dus de TL lampen moet een stukje naar beneden? En ik moet 18 uur laten branden en 6 uur donker zijn? Want ik had namelijk ergens vernomen dat ik de plant eerste paar dagen gewoon vol in het 'zonnetje' moet laten staan? Correct me if i'm wrong!!

      Thanks so far!!

      ~ Peace out

      Comment


        #4
        Re: Mijn eerste stekkies

        nee 18-6 anders gaan ze stressen als ze niet voldoende slaap krijgen

        Comment


          #5
          Re: Mijn eerste stekkies

          je moet je planten in het begin 18 uur licht geven, want dan kunnen ze in de nacht groeien.
          En als ze op ze grootst zijn moet je ze steeds minder licht geven zodat ze gaan bloeien en dan kun je oogsten.

          Comment


            #6
            Re: Mijn eerste stekkies

            wat een schattige beentje, hhihihi, ik bedoel het niet lullig maar kon het net niet weerstaan.
            Succes met je kleintjes

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Mijn eerste stekkies

                Beste,
                Wordt dit kweekverslag nog upgedate en verder vervolgt?
                Anders zal deze z.s.m. worden gesloten.

                Mvg,
                De microsectiecrew
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X