Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vensterbankkweek deel 2: 5x LR#2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vensterbankkweek deel 2: 5x LR#2

Leuk een kweekje van jamesbonte, de topjes zullen de laatste 2 weken nog zwellen. Idd een lekker fruitig geurtje van lowryders Niet te weerstaan.
    Was het leuk die 2 weken scoutskamp?

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

We wachten op de foto's
      node voor node van klein naar groot
      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Ik ben gisteren eens wat foto's gaan trekken van de dames. Ze stellen het niet zo goed
        twee van de drie hangen slap, en hebben redelijk wat gele, verdorrende blaren...
        De middenste doet het relatief goed (of toch beter). Deze maakt nog witte pistels aan aan haar topjes. Bij de andere twee zijn pakweg 99% van de haartjes al bruin. Nu keek ik eens op de kalender, en blijkt dat ze vandaag over een weekje al 10 weken staan. Normaal zouden ze dus binnen een week klaar zijn.
        De middenste lijkt me sowieso nog langer te moeten, van de andere 2 weet ik het zo niet (heb geen degelijk vergrootglas om de trichomes te bekijken. dus graag jullie mening. Ik weet dat de foto's niet duidelijk en niet van dicht genoeg getrokken zullen zijn, maar ik ga nog wel eens langs met een beter fototoestel)

Anyway, zou het kunnen dat de blaren zo vergelen omdat ze al aan het eind van hun leven komen?
        of, ligt dit aan iets anders? zoja: iemand enig idee??
        (zoals ik al zei, ze zijn sowieso binnen niet zo super lang klaar, dus moest het ondervoeding zijn ofzo kan ik hier weinig aan doen, kwestie dat ik gestopt ben met voeding geven)

Ze hebben gisteren nog eens lekker wat regenwater gekregen, want het is lekker warm vandaag, morgen nog beter, en ik kan pas morgenavond opnieuw langsgaan... (ik zal dan nog eens fotootjes trekken met een beter fototoestel als ik dat vind)

Je ziet trouwens (ook niet op foto) de bestoven topjes wel vol met zaad zitten!!! dus ik heb in elk geval reserve zaad voor een volgend keertje. (tenzij dit zaad niet rijp geraakt:s enig idee hoe je dat kan zien?)

in elk geval: de foto's dan maar!!
        Attached Files
        Last edited by JamesBonte; 4 August 2009, 17:54.

Comment

hm, dan lees ik op andere plaatsen online dat LR2 op 8-9 weken klaar kan zijn?
          allicht zullen de 2 buitenste van mn planten dan toch echt gewoon aan het eind van hun leven zijn, en zijn ze klaar voor de oogst!
          hoera! maar ook slecht nieuws. Zoals wel duidelijk op de foto's: er hangt echt niet veel aan. Als ik de zaadjes plantte hoopte ik toch op zo'n 20gram van die 3 plantjes te halen. Nu zou ik ondertussen ook wel met 10gr kunnen leven, maar ik vrees eerder toch voor zo'n pietluttige 5gram:s
          nuja, we zullen wel zien. Jammer dat het ondertussen al te laat is om nog een kweekje te beginnen!

Comment

Het is normaal dat de plant op haar einde uitziet als een graftak. ik zou ze nu geen water meer geven en donker zetten. haar laatste trijd zal dan nog voor wat extra hars zorgen. 9/10 weken is een richtlijn kan ook best 11 weken duren.

grtz

Comment

Attached Files
              Last edited by JamesBonte; 6 August 2009, 13:38.

Comment

trichoos kijken. De kleur van de haartjes is maar een indicatie het gaat om de trichoos. Plant kan gerust paar dagen donker staan ze denkt dat ze de pijp uit gaat (dat is natuurlijk ook zo) en zet alles op alles om haar zaadhoezen te beschermen met hars.

je zult versteld staan van het effect van klieven.

grtz
                Last edited by monty; 17 August 2009, 14:20.

Comment

En voor de volgende keer misschien een tip: bijv. een pakje Marlboro of een aansteker naast de plant houden, dan hebben de meeste mensen wel een indicatie van de grootte .

Comment

Valt toch niet tegen als ik zo de foto's bekijk?
                    Ik hoop dat je weer geniet van jouw eigen teelt,
                    Dat ze net zo mogen smaken dan ze ruiken.

Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

valt idd niet echt tegen als je het zo ziet, maar je moet weten dat pakweg de onderste helft van de toppen vol zaad zitten... Ik schat dat ik aan zo'n 5-10gr wiet zonder (of zo goed als zonder dan toch) zaad ga komen, en dit van drie planten, wat dus maar een zeer bescheiden oogst is.
                      Maar als het zaad kiemkrachtig is vind ik het niet zo erg hoor, dan kweken mn vrienden en ik volgend jaar massaal LR2's!
                      Over een tijdje de kiemkracht eens testen, als ze kiemen wil ik ook wel wat zaad ruilen natuurlijk!

Comment

ondertussen niemand enig idee hoe het zou kunnen komen dat die plantjes zo verdorden?

Comment

hoi,

dat is normaal volgens mij geef je water tot op het eind?

greetz,

Comment

volgens mij was het toch niet helemaal zo normaal hoor. De aarde was nog goed vochtig, maar ze namen het precies niet op...
                            de derde plant heeft dit gelukkig niet. deze staat nu al enkele dagen droog, en gaat vanavond nog voor enkele dagen in een donker hok, zodat ik haar dinsdag ofzo kan oogsten.

Comment

kan verkeerde ph zijn waardoor er niks meer wordt opgenomen.. Check dat anders nog ff.

Grtz
                              node voor node van klein naar groot
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Bezig...
                              X