Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vensterbankkweek deel 2: 5x LR#2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vensterbankkweek deel 2: 5x LR#2

Misschien is de grond "dichtgeslagen" maar dit ligt als ik het goed heb aan ec waarde.

En wat de opbrengst betreft,die is misschien wel laag(denk wel dat het je toch gaat verrassen)maar das toch wel normaal als er zaad aan zit.
    Je kunt dan ook niet alles hebben he?

Succes met de laatste week.

Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Ik ben dan ook niet ontevreden hoor! wat gratis wiet, en vers zaad voor volgende kweekjes! Bespaart me op zn minst toch al een tripje of twee naar nederland.
      De laatste plant doet het nog steeds goed. Hij wordt wel wat geel maar dan omdat de aarde kurkdroog is omdat hij al even niet meer te drinken gekregen heeft. Hij geniet deze namiddag dan toch nog van het goede weer (zon lijkt me toch nog steeds beter te zijn dan een donkere kamer) en morgen gaat ie eraan!

Veel succes met jullie kweek nog! jullie horen nog hoe de mijne smaakt over een weekje!

Comment

Laatste plantje geoogst!

De toppen zijn voller dan de vorige (niet echt dikker, maar steviger kwa structuur)
        Ook hier had ik enkele topjes bevrucht, maar gelukkig minder als bij de andere (zo'n 2-3 topjes) en de zaadjes die ik er al uitgehaald heb zijn veel mooier afgerijpt (een stukje donkerder dan die uit de andere plantjes).
        Ik denk dat ik in totaal dan toch aan een 10-15 gram wiet ga komen, en dit dan samen met het zaad!!! de zaadjes zijn nog niet allemaal uit de planten gehaald,maar ik heb er toch al een 100-tal, het worden er zeker 150 of meer...
        Eergisteren heb ik al wat zaadjes van de 1e 2 plantjes tussen watten gelegd om het zaad te testen, en wat blijkt vandaag: 4 van de 6 zijn al ontkiemd. Dat wordt dan toch nog een laat tweede oogstje als de najaarszon wat meezit!(ik heb al eens gerekend, tegen half oktober zijn ze klaar, zowat het moment dat normale wietplanten ook pas klaar zijn, dus ik denkt dat het nog wel goed komt ermee)

Ik kan niet wachten tot maandagavond, dan ben ik eindelijk klaar met examens (ze komen echt mn strot uit) en dan zal mn wiet wel droog zijn zodat ik hem kan testen!!!

Nog enkele fotootjes van de laatste plant:
        Attached Files
        Last edited by JamesBonte; 11 August 2009, 22:51.

Comment

ziet er goed uit man
          hele mooie gezonde zaadjes heb je ook zie ik

Comment

Gewoon laten staan tot je toppen zo zijn als jij ze wil hebben ik merk dat als je lowryder langer laat staan dat hij nog flink thc gaat aan maken dus zo lang je plant gezond is geef hem water en laat hem staan je toppen worden alleen dikker en comapckter
            God was never on your side..

Comment

heb ik gedaan hoor, maar de eerste twee plantjes namen geen water meer op en begonnen gewoon af te sterven, dus heb ik hen neergehaald.
              Moest er iemand zaden willen ruilen (liefst tegen andere auto-flower soortjes), laat maar iets weten!

Comment

Toch een mooi resultaat om te zien.
                Volgende zomer wat guerilla?zaad zat!
                Ga bij mijn eerste binnenkweek ook kijken om een deel te bevruchten,
                Beetje voor mezelf,beetje voor ruil en beetje voor buiten volgend seizoen, heb hier inmiddels behoorlijk de kweekkoorts opgelopen,mede door verslagjes als de jouwe.

Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

toch nog even melden: van de 6 zaadjes die ik heb laten ontkiemen zijn er... 6 uitgekomen!!! ideaal zeg maar!

Ik heb ondertussen al 250zaden, en het zijn ze nog niet allemaal (laat ons zeggen dat ik aan zo'n 300 zal komen)
                  volgend jaar inderdaad dan toch maar eens een guerilla kweekje opzetten, want LR lijkt me ideaal hiervoor! niet zo groot en dus niet te fel opvallend...
                  Nog enkele plaatsjes zoeken, maar dat lukt wel, en dat zijn zorgen voor volgend jaar.

Iemand die andere autoflower soortjes heeft en zin heeft om wat zaad te ruilen??

Comment

Hbe je pm gestuurd

Comment

Dan kon ik toch niet wachten om eens te proeven!
                      Nog niet echt 100% droog, maar jah, het studeren stak me effie te hard tegen...
                      Smaak kan ik nog niet echt beoordelen, heb er eentje moeten rollen met blaadjes met cocossmaak (vloei voor de nederlanders) want dat was het enige dat ik hier nog kon vinden, en jah, dat verpest de smaak toch zo'n beetje.
                      Hoewel ik tussen de cocos door toch een lekker wietje proefde.
                      Eerder high effectje, en voel het best lekker!
                      Na mn examen nog eens opnieuw, en dan met normale blaadjes!

Comment

Mooi resultaat! Prima gedaan. Ga zo door en laat het je smaken.

Grtz

Comment

mooi verslag !!

ook erg lekker dat je zo een berg zaadjes uithaalt, altijd makkelijk !

laat'em smaken! !!
                          I like ladies with big buds !!

Comment

Ik vind dat je het goed heb gedaan van een Lowryder haal je geen 20 gram das een elusie
                            Mijn buiten planten lowryder en jou venster bank lowryder schelen niet veel hoor dus je hebt het goed gedaan
                            Wat wel wil helpen is je planten gewoon laten staan zo lang ze kunnen ik heb erv dat de toppen dan nog compacter worden en dikker

suc6

Comment

thx voor je advies.
                              de eerste twee konden sowieso nog wat langer blijven staan, maar heb ik dan toch al moeten oogsten (beetje jammer, smaak is niet super, denk dat er nog voeding in de wiet zit:s) en de derde, die langer heeft gestaan heeft inderdaad compactere topjes, maaar misschien kon deze nog langer blijven staan. ik zal dit bij een volgend kweekje wel eens testen om te zien hoeveel dikker en compacter de toppen kunnen worden!

Comment

Bezig...
                              X