Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste micro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Allereerste micro kweek

Korting op 420shop
    Goeiemiddag mensen,

Ik heb de afgelopen paar dagen rond lopen struinen op dit forum en nu besloten om zelf maar eens een kistje te bouwen en het ook eens te gaan proberen.

Er moeten nog fan's ingebouwd worden maar die zijn besteld.

Graag jullie mening en tips!
    Attached Files
    Last edited by DonPassie; 8 July 2009, 21:25.

Re: Allereerste micro kweek

Oh ja het blijft natuurlijk micro dus wat betreft de materialen lijkt het me duidelijk he, hahaha

Comment

De maten van de kist/doos zijn lxbxh 45x45x100cm.

Er hangen 2 spaarlampen in waarvan ik de Watt's niet weet, graag tips welke het best te gebruiken?

En er hangt 1 TL in van 30 W

Het is dalijk de bedoeling dat ik 1 plant hierin ga kweken...

Zal dalijk wat foto's toevoegen van wanneer mijn mooie doos gesloten is whoehahaha

DonPassie

Comment

Mooie opzet, voor 1 plant.
        Alleen de bovenstaande 3 posts had er ook best 1 kunnen zijn.

Comment

Oke, ja wilde graag chatten sneaky me...

Comment

Even een update:

De temperatuur in mijn doos is stabiel 30 graden op dit moment, daar ik nog geen actieve in en uitlaat heb zal deze wel terugzakken als mijn fans binnen zijn.

Ook is mijn luchtvochtigheid op dit moment 53% netjes dacht ik zelf...

Ik hoop dat morgen mijn fans binnen komen zodat ik de in en uitlaat kan gaan maken, ook kwam mijn vader met imprigneer of zo aan voor versieringen, getest, werkt perfect. Deze word morgen ook aangebracht.

Ga het in eerste instantie toch proberen in mijn eerste creatie en heb besloten op mijn gemak naar een houten versie toe te werken.

Morgen ook maar eens wat zaad bestellen, denk dat de keuze valt op lowryders. Maar dit is de eerste kweek dus als ik goedkopere zaden vind word dat de eerste poging.

Laters.

DonPassie
            Last edited by DonPassie; 7 July 2009, 23:21.

Comment

Dat imprigneermiddel van je pa is zeker geen luxe en ik weet niet eens of ik kan slapen met dat middel op een kartonnen doos. Misschien ook een automatisch brandblussertje erboven hangen dan zit je wel safe. Maar ik ben dan ook wel para als het gaat om brand enzo Ik ga je draadje op de voet volgen en waarschuw je wel of ik rook zie op de foto's

Jo
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Ben nu al 28 uur wakker doos staat al bijna 24 uur aan heeft nog steeds geen vlam gevat, en dat zonder dat middel.
                Electriciteit heb ik opnieuw aangesloten geaard deze keer lol, nee dat was al de bedoeling.

Verder gezien het klimaat in de doos en hoe hij zich tot nu toe houdt heb ik goede hoop, plus ik slaap wel als hij uit staat in eerste instantie lol ben semipro pokerspeler dus al dat online zijn heeft mijn ritme toch al verpest... Kan er net van rond komen maar beter als ik mijn eigen blowtjes kweek.

Laters, DonPassie
                Last edited by DonPassie; 8 July 2009, 21:08.

Comment

Ik heb eens zitten surfen naar automatische brandblussers en liep hier tegenaan! Geen prijs voor een beetje veiligheid!!!

DonPassie

Comment

Update van het klimaat:

28 graden (zonder actieve in/uitlaat)
                    67% LV

Ik ben tevreden.
                    Attached Files

Comment

Update:

Doos nu 24 uur lang op zijn donder gegeven, luchtvochtigheid zo hoog mogelijk geprobeert te krijgen, blijf steken op 76%. Zo staat hij nu ook al weer een paar uurtjes...

Ik voorzie weinig problemen met de elektra of vocht, de kweek gaat beginnen.

Ben vandaag zoals je kunt zien nog bezig geweest met een authentieke "passie"luchtuitlaat, deze fan hier ergens vandaan geplukt werkt best alleen word nog wel vervangen soort van test. Ze komen iig in de deur in en uit.

Nu het zaad bestellen!!!

Mensen, als iemand dit spannend avontuur volgt? Help me even met de keuze van het zaad?

Lowryders? Of toch iets anders?

DonPassie
                      Attached Files
                      Last edited by DonPassie; 8 July 2009, 21:44.

Comment

Kijk is voor lowryder zaden bij sannie's shop 20 euro voor 10 zaden
                        God was never on your side..

Comment

Thanks voor de tip alleen ze zijn uitverkocht staat er...

Comment

Comment

High medekwekers,

Nou die spaarlampen worden nog gewijzigd in 2 x de zwaarste die ik kan krijgen (18W denk ik). Die matte bulp waar Monty het over heeft is ook een spaarlamp die ik hier thuis vond.

De verticale TL is coolwhite en zit eraan te denk er in de andere hoek ook een te hangen om strekken/naar het licht toe groeien te voorkomen...

Of ik draai mijn plant gewoon dagelijks, er komt er toch maar 1 in te staan...denk ik.

Tenzij het lowryders worden, want dan ga ik denk ik croppen en zet ik er 2 in?

Jullie horen nog van me ga vandaag op zaad-jacht!!!!

DonPassie

Comment

Bezig...
                              X