Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x lowryder #1 zaadkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 x lowryder #1 zaadkweek

mag ik vragen wat voor spaarlampen je hebt??
    merk??
    kleurcode??
    want dit ziet er prachtig uit
    heb zelf een 400 w hpi in mn kastje maar die is veel te heet
    ik heb al 10 stekkies verbrand
    en ik moet echt over gaan op spaarlampen zie ik wel
    gebruik je dezelfde lampen voor groei en bloei
    of verwissel je ze??
    lets get high of our own supplie

Comment

hoi,

er hangen 3 spaarlampen van 18 watt van phillips en 3 20 watt sylviana ofzoiets

die phillips lampen geven meer witlicht daarom lijken ze meer licht te geven dan die 20 watt maar ze hangen door elkaar nu , vind ik beste optie

grtz

Comment

ik heb ook philips spaarlampen (tornado's 23 watt) en dit werkt ook bij mij prima!
        Ben nu kleine 5 weken onderweg en lijkt allemaal toppie te gaan... ff kijken wat de komende tijd gaat gebeuren

@ Mr. Bleuberry: per wanneer ging jou mannetje bestuiven, want mijn mannetje heeft nu al wel enkele kleine bolletjes, maar ik wil eigenlijk handmatig bestuiven, maar weet niet precies wanneer het de juiste tijd is om het mannetje dan van de vrouwtjes vandaan te halen.
        Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

hoi ,

kijk es op de 29ste post van dit topic , de hele linkse foto zie je duidelijk een man , wel als jou lowryder vent er zo uitziet kan je heb best appart zetten , ik denk ongeveer een week na deze foto genomen is is hij gaan stuiven hij was een maand oud op dit moment , klok heeft eerste maand ook hele tijd op 18/6 gestaan normaal ging ik heel die kweek op 18/6 draaien maar er zijn dan 2 jack herrer bijgekomen en die moesten dringen in bloei voor ze de kast uitgroeiden (bleken later 2 mannen te zijn)

oja ben informatie aan het verzamelen over nft , zou die wel eens in microstyle willen testen , heb al iets in gedachten ik maak dan wel verslagje , eerst even alles uitzoeken hoe zo'n systeem werkt

heb ook meer licht in me kastje gehangen

hangt nu 3 x 18watt en 4 x 20watt
          Last edited by mr.blueberry; 17 November 2009, 19:12.

Comment

zker nice topic, ben nu met hetzelfde bezig... Alleen heb ik jammer genoeg al 3 mannen ontdekt en maar 1 vrouwje, en 2 onbekend. Onderhand meer zaadjes aanschaffen in de hoop wat meer vrouwtjes te kunnen krijgen. Maar 170 zaden van een LR had ik niet verwacht, netjes..

Comment

Had dit nog niet gezien, prima resultaat dus, 170 stuks!

Zijn deze ook allemaal goed rijp of zitten er ook een paar tussen die minder zijn?
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ja het zijn mooie rijpe zaden geworden er zijn er al ondertussen een deel omgeruild heb nu nog 97 zaden van de lowryder , ik stond er ook raar van te kijken niet normaal hoeveel zaad uit zo'n takje kan komen , de man heeft wel vanaf bloeidag 1 zijn werk mogen doen

ben nu update aan het plaatsten in mijn ander topic , nieuwe ronde chek effe binne uurtje fso ben stoned dus het is op het gemak

greetz

Comment

Ben benieuwd, ik zal je nieuwe ronde thread checken
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ff vraagje aan jou,
                    mijn vrouwtje heeft nu al een aantal redelijk dikke zaadhoesjes of hoe je dat ook noemt. Alleen zijn het er echt weinig, ik denk een stuk of 30... Was het bij jou dat er later meer zaden aankwamen?

Comment

hoi,

daar kunnen nog zaden bijkomen , hangt er vanaf of er nog nieuwe witte haren verschijnen , die kun je dan ook nog eens bestuiven

hoelang heb je de man erbij laten staan ? in de latere bloeifase gaan sommige toppen nieuwe witte haren maken als de man dan al verwijderd is zijn die niet bestuifd.

heb je foto?

greetz,

Comment

ik zie nog geen nieuwe witte haren ontstaan...
                        De man heb ik er vanaf het begin af aan al bijstaan, is ook nog lang niet uitgebloeit en ik vang het stuifmeel ook op. Kan ik later nog bestuiven Als er nog nieuwe haren aankomen.
                        Maar zou het niet beter zijn de vrouw een tijdje te laten bloeien tot je flink wat haren hebt en dan bestuiven? Of zou dat hetzelfde effect hebben?
                        Zal misschien morgen even foto maken...

Comment

hoi , ja lijkt me goed plan om de planten eerst flink wat toppen te laten maken en dan bestuiven , mss zou ik wel nog eens een testje doen , 1 plant direct bestuiven zodra er haren aankomen en de andere eerst lekker laten bloeien dan kijken welke het meest zaden geeft

greetz,

Comment

Je bestuift in week 3 van de bloei. Dus ald de eerste bloei zichtbaar word. Later nogmaals bestuiven kan maar de kans dat de plant dat zaad niet meer rijp krijgt word natuurlijk naarmate je later bestuift steeds groter.

Grtz

Comment

Bezig...
                            X