Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nieuwe foto's eindelijk... Onze TOP44 ziet er echt lekker uit, bulkt gewoon van de THC... Denk nog een weekje en dan is ze klaar... Staat zondag 8 weken in bloei. Maar ziet er echt echt lekker uit vind ik.
De andere 5 vrouwtjes zijn lekker aan het bloeien, de hoogste meet 75 cm ondertussen. Deze staan zondag 5 weken in bloei... Hopelijk groeien ze niet teveel meer want anders kom ik in de problemen. Maar tel wel ongeveer 25 hoofdtoppen, die er echt al lekker uit zien.
Heb deze planten ook allemaal getopt en regelmatig bijgesnoeid. Heb toch de indruk dat snoeien wel helpt, want heb onze TOP44 ook zo gesnoeid en ziet er super uit. Als de rest van de planten allemaal zo een hoofdtoppen krijgen staan we er wel goed op. Al bij al is mijn eerste en meteen ook laatste kweekje wel een succes geweest. Maar ga samenwonen dus stoppen met die handel, slik...
Maar er is een tijd van komen en gaan en de tijd van gaan is gekomen...
Dus hopelijk binnen 5 a 6 weekjes nog meer lekkere topjes. Ben echt ongeduldig aan het worden voor de TOP44, maar heb nu al zolang gewacht dak echt wel ni te vroeg ga oogsten...
Tips en tricks nog steeds welkom
ps: de top aan de meter tikt af op 65 cm ...
ps2: foto een is toch echt bangelijk... zou highlife niet geïnteresseerd zijn??? hahaha
Grtz
ben eigelijk aan het denken dat de TOP44 klaar is, maar weet dit echt niet... Heb een paar foto's bijgevoegd maar weet niet of het duidelijk te zien is. Heb hem in ieder geval vandaag nog geen water gegeven, en denk hem zondag om te leggen...
Hoop ook morgen betere foto's te kunnen trekken...
Reacties altijd welkom...
Aangezien er toch niemand meer tips of hints of gewoon commentaar geeft op ons verslagje, mag dit dan ook gesloten worden. Is blijkbaar niet interessant genoeg.
102 reacties bij 2771 views, was blijkbaar wel interessant genoeg.
Je bent nog niet klaar of wel?
Hoeveel grammetjes en hoe smaakt ie??
Dan mag er een slot op, niet open laten sluiten! Beetje flauw en kort door de bocht, maar snap het wel hoor!!
Comment