Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bella gaat binnen kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bella gaat binnen kweken

    Hoi

    Nou ik heb besloten dat ik 3 spaarlampen ga plaatsen mn man wil de tl namelijk in de schuur zelf hangen zo dat we daar ook licht hebben.
    Darkies een spaarlamp geef geen warmte af voor zover ik als leek weet

    2 Lampen ga ik als eerste plaatsen en mocht dat teweing licht geven plaats ik er 1 bij.
    In de duer plaatse mijn man 2 pc vannekes voor lucht .
    Ik wil de lampen overdag laten branden en in de avond uit dan kan de schuur deur gewoon open staan en gaat de evt wiet lucht vanzelf langzaam naar buiten en hoe ik niet heel de schuur te blinderen.

    Waarom ik er op tegen ben binnen kweek?
    Omdat maar weinig mensen die binnen kweken het ook echt in de hand kunnen houden ze willen steeds meer en meer en meer.
    Men begin met 2 of drie en voor je het weet staan er 20/40 en je kan mij niet wijs maken als je heel het jaar door kweekt dat je dat allemaal alleen op rookt.
    Das 1 van mijn redenen maar de hooft reden is .
    Ik kweek mijn wiet als medicijn , de wiet die zuiver is voor mijn lichaam is een plantje dat puur en natuur op groeit en dat is buiten met regen water zo en licht.
    Binnen is alles nep de lampen de lucht
    We beginnen met Wortle stimulater , groei stimulator , bloei stimulator , en dan gooien we er ook nog wat voor de beestjes.
    Ja en dan kan je de wortels wel uit spoelen voor de oogst en mij vertellen nee dat rook je niet op.
    Maar mij maak je niet wijs dat al dat spul dat we er bij doen IK niet op rook.
    En die spullen heb je eigenlijk wel nodig wil je leuk plantje krijgen onder lampen met flinke toppen...

    Maar oke weer lang verhaal ik ga binnen kweken en ga proberen dat zo natuurlijk mogelijk als het kan te doen

    Pff heb typkick denk in plaats van Praatkick ook leuk
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Bella gaat binnen kweken

      Genoeg manieren om je lowryders op een biologische manier groot te brengen. Kompost wormenmest zeewierkalk enz

      Als je je grondje goed samenstelt hoef je bij lowryders niet meer bij te voeden.

      Grtz
      Last edited by monty; 31 August 2009, 07:43.

      Comment


        #18
        Re: Bella gaat binnen kweken

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Darkies een spaarlamp geef geen warmte af voor zover ik als leek weet
        Hmmz spaarlamp geeft wel hitte af maar dit is te verwaarlozen...verschil zit m volgens mij meer in de dieptestraling idd.
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment


          #19
          Re: Bella gaat binnen kweken

          Beste belladonna, als ik dan eventueel tips mag geven. Wat je met deze doet moet je zelf weten uiteraard.

          Je gaat een kast in de schuur zetten.... in de wintermaanden moet je rekenen op een kou he.
          Deze kast ga je binnenin wit verven... en tl lampen er wellicht in hangen.
          -tip 1: hang de tl lampen op legplank die je makkelijk kunt verstellen of idd. aan kettingen.
          -tip 2: bij een bouwmarkt heb je van die piepschuim platen, kost heel weinig zo'n pak. Maar misschien een idee om daar de wanden mee te doen. Ik had je eerder verteld over eventueel gif in verf enz.... werkt als isolatie en is iets warmer binnen.
          -TIP 3: leg AUB zo'n dikke piepschuimbodem neer, ga desnoods naar ene VISHANDEL en vraag een visbak (zijn gratis). Zorgt ervoor dat de warmte binnen blijft en dat er GEEN koude van de vloer in komt, is tevens een stukje isolatie he.... en mocht je zo'n bak hebben is dat ideaal ervoor.

          en een afzuiger ga je NIET plaatsen...hmmm.... denk aan de geur he zou ik zeggen maar dat weet je wel neem ik aan.

          In ieder geval...veel plezier en we zullen het wel allemaal volgen denk ik... groeten KWEKER
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #20
            Re: Bella gaat binnen kweken

            hey Bella, wow wat een verhaal. ik wil wel een plantje voor je neerzetten als je in de buurt woont misschien moet je volgend jaar guerilla...

            iig, bij mij gaat het prima onder tl's en sl's.
            Mn buizen zijn van Philips en kostten 1 a 2 euro online!!

            succes

            Comment


              #21
              Re: Bella gaat binnen kweken

              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Ik kweek mijn wiet als medicijn , de wiet die zuiver is voor mijn lichaam is een plantje dat puur en natuur op groeit en dat is buiten met regen water zo en licht.
              Binnen is alles nep de lampen de lucht
              We beginnen met Wortle stimulater , groei stimulator , bloei stimulator , en dan gooien we er ook nog wat voor de beestjes.
              Ja en dan kan je de wortels wel uit spoelen voor de oogst en mij vertellen nee dat rook je niet op.
              Maar mij maak je niet wijs dat al dat spul dat we er bij doen IK niet op rook.
              De wiet zal dan echter schraler zijn zonder voeding dan met maar dat kies je zelf he

              Izzz

              Comment


                #22
                Re: Bella gaat binnen kweken

                Maar wel zo natuurlijk mogelijk en ik hoef niet veel tehebben als ik maar genoeg heb
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: Bella gaat binnen kweken

                  Ik begrijp dat het tegen je principes is om binne te kweken normaal , maar ik begrijp even goed wat een teleurstelling het was dat je doublefun een vent was en je op die manier geen wiet hebt voor de komende maanden. Dus het enige wat ik kan zeggen is Succes .

                  Comment


                    #24
                    Re: Bella gaat binnen kweken

                    Allemaal hartstikke leuk,maar waarom lowryders?
                    zet gewoon een soortje die op 12 uur meer opbrengst geeft,maar goed ik ga je verslag zekers volgen en vind et een goeie beslissing van je.

                    Comment


                      #25
                      Re: Bella gaat binnen kweken

                      Lowryders blijven lekker klein, kan je mooi een klein hokje mee vol stampen.
                      Zijn ook vrij snel klaar.

                      Comment


                        #26
                        Re: Bella gaat binnen kweken

                        Bella

                        je wilt overdag de lampen aan doen en snachts uit..

                        Dat wil nu wel maar als het straks kouder gaat worden kan dat niet meer.
                        je moet je planten op min 20 graden houden als het licht uit is. vandaar dat ik gekozen heb om snachts te verlichten en overdag de lampen uit te doen.

                        en SL geeft wel warmte af, afzuigen hoeft niet in jou geval alleen zou ik wel zorgen voor voldoende ventilatie in je kast , dus een paar luchtroostertjes maken.

                        Suc6

                        Comment


                          #27
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #28
                            Re: Bella gaat binnen kweken

                            Binnen kan je andere soorten dan lowryder ook klaar hebben in 2 maanden, zodra de lampen maar 12 uur per dag aanstaan dan gaan de planten bloeien, ongeacht welke soort. Dus lowryders is wel een beetje duur zaad voor ziets als je er geen voordeel van hebt.

                            Comment


                              #29
                              Re: Bella gaat binnen kweken

                              Nou Update:
                              Ik vind het nog steeds niet leuk om binne te gaan kweken , maar ik moet er gewoon aan geloven.
                              Ik had 4 lr zaden ontkiemd en dat ging goed ik had alleen geen zaai aarde meer en heb ze in gewone pot grond gedaan met gevolg wortels afgebroken en nu RIP

                              Dus nieuwe keuze gaat het worden.
                              Ik ga 2 zaden Bleuberry ontkiemen
                              En 2 zaden Ladycane
                              En 2 zaden Cheese berry
                              Dit zijn gewone zaden en ik hoop 2 vrouwen over te houden
                              Mijn kast gisteren nog helemaal wit van binnen geschilderd geen foto van
                              komt nog wel keer.
                              Het zijn 3 18watt spaarlampen die het moeten gaan doen.
                              En ik kan max 1 meter de diepte in gaan met mn planten
                              Tips zijn altijd wel al ben ik wel wat eigenwijs
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Bella gaat binnen kweken

                                hoi bella, spytig van je lrs maar de nieuwe opstelling ziet er goed uit
                                en die slechte stoffen kan je er ook nog uit halen met te watercuren. correct me if i'm wrong
                                en volgens my zyn de sl wel goed.

                                ik ga je zkr volgen
                                grtjs olivier

                                Comment

                                Bezig...
                                X