Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty's Jamaica wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monty's Jamaica wiet

    NICE monty, ziet der weer fantastisch uit

    Hoop voor je dat de 123 smakelijk ogende topjes, snel opgerookt mogen worden en je het gewenste effect bezorgen
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      Re: Monty's Jamaica wiet

      Zo Monty, ik heb je hele kweekverslag nog eens doorgelezen. Je hebt een prima resultaat behaalt met je Jenny! Hopelijk zorgt de bevruchting door de Eazyryder (herma) ervoor dat je zaadjes feminised zijn.

      Mooi informatief kweekverslag, we hebben duidelijk kunnen zien hoe het toppen en het klieven in elkaar zat. En we hebben een ontkiemd zaadje van de binnenkant gezien, alles voor de wetenschap!

      Prima Monty, ik zie je volgend kweekverslag graag tegenmoet!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        Re: Monty's Jamaica wiet

        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
        Prima Monty, ik zie je volgend kweekverslag graag tegenmoet!
        Hier sluit ik mij bij aan! Super resultaat en ik denk dat heel het forum je het van harte gunt na alle tegenslag. Ook mega veel zaden daar verbaas ik me over

        Grtz
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment


          Re: Monty's Jamaica wiet

          Lekker lekker, is geworden wat het moest zijn.
          Op naar de volgende

          Greetz,
          zion

          Comment


            Re: Monty's Jamaica wiet

            Ziet er lekker uit Monty.

            Kweek is echt super goed gelukt man.

            Congrats!
            sigpic

            Gertie's bescheiden bloemen tuintje

            Comment


              Re: Monty's Jamaica wiet

              Eyyy Monty,

              Niks over Jenny deze keer, gewoon super lkkr blues-nummer gespeeld man!

              Laat hem je smaken

              Comment


                Re: Monty's Jamaica wiet

                High All,

                Jenny Jamaica is droog en zit in de curepot Er bleef een gram of 30 over na het, in het donker geventileerd drogen.



                Ze smaakt heerlijk zoet en fris. Lekker fruitig aroma en geur. Potentie is ook niks mis mee. Een lekker high wat afklinkt in een warm stoned zijn. Ben nu al zeer tevreden en de smaak zal enkel nog beter gaan worden.

                Grtz
                Last edited by monty; 3 January 2010, 14:42.

                Comment


                  Re: Monty's Jamaica wiet

                  Ziet er goed uit Monty!

                  Veel plezier ermee
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    Re: Monty's Jamaica wiet

                    hoi

                    Ziet er een super rokertje uit, geniet ervan.

                    Groetjes

                    de groene wolk

                    Comment


                      Re: Monty's Jamaica wiet

                      Ziet er een mooi gevuld potje uit daar Mont
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        Re: Monty's Jamaica wiet


                        Smakelijk monty

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          Re: Monty's Jamaica wiet

                          Ziet er smakelijk uit geniet ervan! ^^

                          Comment


                            Re: Monty's Jamaica wiet

                            High Folks,

                            Ik had tijdens het knippen van Jenny Jamaica extra veel aandacht besteed aan het selecteren van het bladafval. Omdat Jen zelfs op sommige grote fan bladen trichomes aanmaakte was het knippen en sorteren van het blad een hele klus. Enkel het bladafval waar trichomes op groeide heb ik apart gehouden de rest heb ik weg gedaan. Dit hoogwaardige knipafval vervolgens int donker, geventileerd, gedroogd en ingevroren. De hars, of liever gezegd de gehele trichomer inclusief de hars laat veel gemakkelijker los als het knip afval goed droog is ingevroren. Het knipafval was dus goed droog en koud. Nu nog shaken die hap in de hashshaker. Een portie bevroren knipafval in de shaker, ongeveer 1/3 vol, en dan shake maar, niet als een sambabal maar rustig aan.


                            Je shaked 5 minuten en vervangt het blad afval voor een nieuwe portie uit de vriezer, het gebruikte bewaar je voor de twee de ronde. De alle kleinste trichotjes en hars gaan gemakkelijk door het zeef en vallen als eerste erdoor, vandaar dat je ook niet als een wilde moet schudden de eerste ronde en je vrij snel de porties vervangt. Het gebruikte knipafval gaat weer de vriezer in voor de tweede ronde.




                            Tijdens de tweede ronde shake je net zolang tot er helemaal niks meer door het zeef komt, er komt nu wel ook meer stukjes blad en andere verontreinigingen mee dus deze polm is van mindere kwaliteit.



                            Je hebt nu dus de hoogwaardige polm van de eerste shake. Je kunt die gewoon zo oproken. Dip een gewone filtersigaret in de polm en light it, de eerste trek is als een raket. Of je strooit wat polm in je jointje, waterpijp, puurpijp of vaporiser.

                            Je kunt er echter ook hash van persen. Dit laatste heb ik gedaan op een simpele huis tuin en keuken manier.
                            De polm van de eerste ronde gaat in een cellofaanverpakking van een pakje cigaretten. en goed verdeeld over de bodem.



                            Dan vouw je het cellofaan netjes liefst zo kreukvrij en strak dicht en plakt het vast met cellotape.



                            Vervolgens heb ik het aangerold met een lege bierfles die als deegroller fungeerden, flink hard aandrukken.



                            Dan het hele zaakje in een 3 tal stroken krantenpapier strak inrollen en dichtplakken.



                            Dit paketje laat je even in lauw water weken zodat het krantenpapier helemaal doorweekt is. Aan sluitend gaat het in de oven voor een minuut of tien, op 140 graden. Blijf erbij en let erop dat de kranten niet helemaal opdrogen. Zolang er water verdampt van de kranten zal de temperatuur van de polm niet boven de 100 graden uitkomen. als de kranten nagenoeg droog zijn haal je de zaak eruit en wals je het paketje weer flink met een deegrol of fles. Wals alle richtingen op en oefen zoveel mogelijk druk uit. Als alles is afgekoeld herhaal je het bakproces. Kranten eventueel vervangen. opnieuw inweken en weer de oven in en vervolgens weer flink rollen. Aansluitend kan het voor een minuut of 15 in de diepvries om hard te worden. als het paketje goed koud is pak je het uit.



                            en voila je eigen gemaaktje stukje polmhash.








                            Grtz

                            Comment


                              Re: Monty's Jamaica wiet

                              Dat ziet er uit als een heerlijk stukje hasj! Het water loopt me in de mond

                              Comment


                                Re: Monty's Jamaica wiet

                                thx monty

                                ga het ook zo doen..

                                grtjs

                                Comment

                                Bezig...
                                X