Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty's Jamaica wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Monty's Jamaica wiet

    het is een fiere dame mont

    Comment


      #47
      Re: Monty's Jamaica wiet

      mooie plantjes man, hangt er een hallogeen lampje in?

      Comment


        #48
        Re: Monty's Jamaica wiet

        Neu Dat zijn twee ledspotjes. Om wat mee te experimenteren. Plantjes reageren duidelijk erop. Zaten eerst twee blauwe ledspotjes in. plantjes bleven mooi gedrongen, na er rode in gedraaid te hebben was wezenlijk meer strekking zichtbaar. Maar is meer voor de fun dan wat anders.

        Grtz

        Comment


          #49
          Re: Monty's Jamaica wiet

          plantjes zijn mooi compact!zal ook wel moeten,want waar moeten ze heen als ze gaan bloeien vroeg ik me zo af?ga je dat redden in je kastje?
          grtz

          Comment


            #50
            Re: Monty's Jamaica wiet

            Ik heb nog wat plaats zoals je ziet markster. De zaak staat ook al reeds op 12/12. Dus ik hoop dat ze er niet uitgroeien.



            Grtz Monty

            Comment


              #51
              Re: Monty's Jamaica wiet

              Hoi Monty,
              leuk die Jamaicaantjes
              Ben onlangs ook begonnen met Jamaicaanse zaadjes.
              Iemand had ze mee rechtstreeks van een teler uit Jamaica.
              Naar het schijnt hebben ze steeds paarse steeltjes, het zou in hun genetica liggen.
              Maar bij jou zie ik geen paarse stelen, of zie ik het verkeerd?
              Ga hier zeker nog eens komen spieken, lekker makkelijk

              Succes

              Comment


                #52
                Re: Monty's Jamaica wiet

                je hebt er weer een volger bij ziet er goed uit

                Comment


                  #53
                  Re: Monty's Jamaica wiet

                  ziet er heeel mooi uit man
                  gaat een lekkere wietje worden

                  Comment


                    #54
                    Re: Monty's Jamaica wiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    Ik heb nog wat plaats zoals je ziet markster. De zaak staat ook al reeds op 12/12. Dus ik hoop dat ze er niet uitgroeien.



                    Grtz Monty
                    ah ok nu zie ik het,haha
                    die jamaica zal wel eens flink kunnen gaan groeien in de bloei,is neem ik aan groten deels een sativabij evt plaatsgebrek kan ik nog wel een logee kwiijt
                    grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: Monty's Jamaica wiet

                      JAMAICAN WEED (18 noorderbreedte)


                      Jamaica staat bekend om zijn ganja, en voor goede reden. Het high makende kruid werd aangeduid als Kali kruid (godin van de vernietiging), en andere termen als "lammeren brood" of "adem". Een gemeenschappelijke mythe is dat Jamaicaanse soorten muf ruiken en smaken. Dit is niet helemaal juist. Het heeft te maken met de primitieve manier van kweken en curen. Verse inheemse ganja is meestal erg zoet, fruitig en bloemig.

                      De inheemse kwekers gebruiken eenvoudige technieken (wildkweek) en toevallige open bestuiving gebeurt hierdoor vaak. Het is daarom ook moeilijk voor de inheemse kwekers om rassen zuiver te houden. Veel van de telers hakken gewoon met een machete de stengels om en hangen de hele plant in de zon te drogen, of drogen ze op grote hopen. Anderen telers drogen in barakken van plaatwerk die in de zon als een heteluchtoven fungeren. Een andere veel voorkomende techniek is het om de oogst dicht bij een open vuur te hangen. Het moge duidelijk zijn dat deze geforceerde manieren van drogen de kwaliteit niet ten goeden komt en het draagt bij aan het stereotype dat Jamaicaanse wiet rokerig, muf smaakt en ruikt. Maar er zijn echter ook verstandig telers die geleerd hebben hoe ze de cannabis goed kunnen drogen encuren in het vochtige klimaat. Ze splitsen de stengels voor het drogen, en verwijder alle grote bladeren en drogen de wiet in de open luchtige op schaduwrijke gebieden.

                      In de jaren vijftig en zelfs eerder was Jamaica een van de weinige leveranciers van marihuana naar de VS. Tijdens de jaren '60 was Jamaicaanse Cannabis een van de weinige beschikbare exoten, samen met Acapulco Gold. Jamaicaanse stammen waren niet ongewoon in de late jaren 1960 en begin 1970, maar ze zijn veel zeldzamer vandaag. Zowel de groene en bruine rassen worden geteeld in Jamaica.

                      Jamaica's nabijheid van Colombia en zijn positie langs de smokkel routes van cannabis vanuit Colombia naar Florida maken het waarschijnlijk dat de Colombiaanse rassen, die nu de overhand hebben in Jamaica, de orginele jamaikaanse cannabis heeft verdrongen. . Jamaicaanse stammen lijken op de Colombiaanse stammen in bladvorm, zaad type en de algemene morfologie, maar ze hebben de neiging om een beetje groter, dunner en lichter groen te zijn. Jamaicaanse stammen produceren een psychoactieve werking van een bijzonder heldere en cerebrale aard, in tegenstelling tot veel Colombiaanse stammen.

                      Sommige stammen kunnen ook naar Jamaica gekomen zijn via de Caribische kust van Mexico, en dit zou goed de oorsprong kunnen zijn van de groen stammen. Verder is het waarschijnlijk, dat de Jamaicaanse cannabis het resultaat is van kruisingen van hennep dat door de Engelse gekweekt werd voor touw, en Indiase ganja, die met de Indische immigranten meekwam. De term voor marihuana in Jamaica is ganja, hetzelfde als in India.

                      Grtz Monty
                      Last edited by monty; 26 October 2009, 22:50.

                      Comment


                        #56
                        Re: Monty's Jamaica wiet

                        mooie tekst monty!

                        Comment


                          #57
                          Re: Monty's Jamaica wiet

                          Ziet er netjes uit, strak kotje, mooie plantjes, wijze experimentjes
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment


                            #58
                            Re: Monty's Jamaica wiet

                            Allehopah,

                            Jenny Jamaica gaat lekker. Ze laat haar eerste blonde haren in haar topjes zien.







                            Grtz

                            Comment


                              #59
                              Re: Monty's Jamaica wiet

                              oh wat een lekkerding mont

                              Comment


                                #60
                                Re: Monty's Jamaica wiet

                                Mooi plantje weer Monty!

                                Comment

                                Bezig...
                                X