Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hopla ice zaad gister ontkiemd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hopla ice zaad gister ontkiemd

    Korting op 420shop
    hopla ik heb ice zaad gister ontkiemt , 4 zaadjes in steenwolblokjes gedaan nadat ik de zaadjes ,
    en het steenwol apart van elkaar 8 uurtjes een badje heb gegeven , met andere woorden vol laten zuigen met water ... na anderhalve dag was de ontkieming zichtbaar .. ik heb zojuist de
    zaadjes in een leeg aquarium geplaatst 15 watt gloeilampje voor de warmte (zie dit als een vip behandeling zodra de eerste plantjes blaadjes gaan vertonen gaan ze er uit !!! en onder het spaarlichten of de (zon) .. wie heeft ervaring met zaad en hummes
    ff een fototje zodat jullie een beeld kunnen maken !!
    ??[attachment=0:1xguo2gp]RIMG0351.JPG[/attachment:1xguo2gp]
    Attached Files

    #2
    Re: hopla ice zaad gister ontkiemd

    gister heb ik de zaadjes uit de blokjes gehaald !!!
    1 zaadje direct op 12 12 gezet bij de rest !!
    en de rest laat ik ff voor groeien ze zijn alle vier ontkiemd in steenwolblokjes dit duurde anderhalve dag ik heb ze daarna voorzichtig in de stekgrond gezet !!!
    1 zaadje in de wormen hummes als test !!! deze gaat overigens wel het hardste

    Comment


      #3
      Re: hopla ice zaad gister ontkiemd

      wat gaat dat hard zeg !!! 3 in de stek grond 1 in de hummes
      die in de hummes is nog steeds koploper maar de rest begint
      bij te komen !! .... de koploper heef zo waar al groene blaadjes !!!

      Comment


        #4
        Re: hopla ice zaad gister ontkiemd

        joe rico,
        succes he!
        tmijn ligt ook te kiemen!
        Van zodra ze aan internode 2 of 3 is begin ik ook een verslagje.

        Draag er zorg voor he

        Comment


          #5
          Re: hopla ice zaad gister ontkiemd

          yeah 2 dagen en 3 zijn al 1,5 a 2 cm hopenlijk geen mannen !!
          heb de gloeilamp maar ff vervangen met een spaar lamp van 20 watt
          vinden ze fijner !! omdat het hier ging regenen heb ik het plantje van buiten toch ff binnen gezet tvb afkoelling wou ik (uitgaande van een) haar niet in de kou laten staan !!

          Comment


            #6
            update : 7 april foto's

            om dit verslag zo voledig mogenlijk te maken zal ik veel fotos plaatsen !!
            2 bakjes dichtbij de lamp
            [attachment=2:qnlhdbxg]RIMG0051.JPG[/attachment:qnlhdbxg]
            en 2 wat verder af !! ja ik wil alles zelf ondervinden !! strekken groeiverschil
            [attachment=1:qnlhdbxg]RIMG0050.JPG[/attachment:qnlhdbxg]
            de miniatuur afzuiging met een koolstof lapje ervoor niet dat het nut heeft het koolstof lapje
            maar het is wel fun
            [attachment=0:qnlhdbxg]RIMG0055.JPG[/attachment:qnlhdbxg]
            afzuiging staat overigens maar een keer per uur 5 minuten aan om verse lucht binnen
            te laten anders word het te fris en de luchtvochtig heid daalt !!
            ... zo dt was hem weer de spaarlamp man !!
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: hopla ice zaad gister ontkiemd

              gefeliciteert met de geboorte, het ziet er allemaal goed uit.
              Snap alleen niet waarom je het hier gepost hebt en niet in "Kweekverslagen met foto's".



              Peace

              Comment


                #8
                En ik snap niet waarom je niet verder bent gegaan met het verslag...

                Comment


                  #9
                  Ik snap niet dat jij alles overmatig bumpt zonder dat je iets waardevols toevoegt / laat opbumpen.. Zie je PM's even want ik begin me hieraan te ergeren (en ook anderen).
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Als je niet van plan bent om een volledig kweekverslag te maken, waarom openen mensen dan een kweekverslag-topic. Beetje nutteloos om allemaal kweekverslagen te vinden die eigenlijk helemaal geen kweekverslagen zijn. Moderators dienen de topic starters hierop aan te spreken en het forum te filteren van overbodige topics.

                    Overmatig bumpen zonder toegevoegde waarde is natuurlijk niet erg opbouwend, dat geef ik eerlijk toe. Maar in dit geval mag ik toch best commentaar geven op (de zoveelste) topicstarter die een kweekverslag begint, maar niet afmaakt zonder opgaaf van reden?!

                    Dit is niet wijsneuzerig bedoeld en ik wil niet overkomen alsof ik jullie de les wil lezen, ik geef enkel mijn mening.

                    Comment

                    Bezig...
                    X