Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: low budget kweek

Je kan het zou duur/goedkoop maken als je zelf zou willen natuurlijk. Ieder zijn/haar budget. Als kast zou ik zeker hout nemen en geen karton oid. Als je de aanbieding van de
    bouwmarkt in de gaten houdt kan je voor een best leuk prijsje knap hout (geen spaanplaat)
    kopen. Een paar balkjes er tegen aan en klaar. Aan de binnenkant alu folie

Als je voor een automatich water systeem wil gaan (die van de lidl, zag je reactie op mijn draadje) dan zou ik denk ik voor een druppelaar gaan.
    Dus zeg, een emmer oid hoger dan je kast, zodat je geen pomp nodig hebt.
    Nadeel is wel dat de plant(en) altijd water krijgen, maar wel veel minder moielijk!
    Neem/maak zeker een bak van een vijver folie oid, dat als het mis gaat je niet direct natte voeten hebt. Zeker als je er niet altijd bij bent!! Was mijn redding ook al....

Misschien een idee om en eer pc naast te zetten met een webcam? Kan je ook je temp en lv in de gaten houden...
    Qua zaden zou ik het niet weten, ik ga bij de volgende keer voor Lowryder #2.

Succes.
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arlonnetje View Post
      hee
      ik ben van plan om binnenkort een klein kweekje te doen.,, als het mag van mijn pa.,, ik heb alleen nog een paar vraagjes.,,

is het legaal om 1 plantje binnen te kweken als volwassene (mijn vader)

wat voor soort wiet kan ik het beste gebruiken?? het moet makkelijk te kweken zijn.,, en verder maakt het niet zoveel uit.,, het liefst een beetje een kleine plant.,,

ok en nu mijn plan.,,

ga me nou niet uitlachen want het moet echt low budget.,,

ik dacht aan een televisiedoos of een zelf getimmerd kastje
      binnenkant alu foli of matte witte verf als we dat nog hebben
      2 pc ventilatoren

ik heb alleen geen idee wat ik als lamp zou kunnen gebruiken wat een btj goedkoop is.,, zat te denken om ff bij gamma te gaan kijken.,,

en wat ik ook van plan ben is om een zelf gemaakt watergeefsysteem er in te bouwen aan gezien ik niet vaak bij mijn vader ben en mijn vader vast gaat vergeten om te kijken naar mijn plant xD

alleen mijn vraag was dus hoeveel water heeft een wietplant nodig per dag ong.,,

groetjes arlon
      ha arlon ik denk dat je beter kan wachten tot je op je zelf woont je hebt de daarvoor bestemde lampen nodig een aanzuiger +filter voor stank enz
      kweken kan niet lowbudget 1000 euro heb je zoiezo nodig wil je jezelf niet voor de gek houden groeten van ervaren iemand

Comment

Ik ben het met Masterkweek eens dat je je portemonnee moet opentrekken als je op een redelijke manier wilt kweken, maar met 1000 euro zit hij wel erg hoog in de boom. Als je echter maar 25 tot 50 euro kan of wil uitgeven dan zou ik er gewoon niet aan beginnen.
        Wat heb je minimaal nodig:in ieder geval een afzuiger en een koolstoffilter van 140 euro, als je kiest voor een 250 watt SunT met vsa en kap kost dit 90 euro, een goede timer 20 euro (een 250 watter zou ik wel zonder relais op een geaard stopcontact durven plaatsen). Een zwenkventilator 30 euro. Met wat bijkomende materialen ben je minimaal 300 euro kwijt. Door te gaan voor spaarlampen kun je wellicht nog 50 euro besparen. Kijk maar een op de site van Alien: de kant en klare growtenten zijn indicatief voor wat je nodig hebt.

Succes

Xtreme

Comment

Wat heb je minimaal nodig:in ieder geval een afzuiger en een koolstoffilter van 140 euro,
          Nee hoor dat heb je helemaal niet perse nodig je kan het ook op andere manieren doen je kan bv zelf een afzuigen maken en kan andere oplossingen verzinnen.
          Koop 3 of 4 spaarlampen voor nog geen 10 euro bij de Liddel bv of in bouwmarkt en tijd schakelaar heb ej misschien nog wel ergens liggen en oud pc vannetje in je kastje bouwen en klaar
          God was never on your side..

Comment

1 spaarlamp van 11watt-60watt licht zou al goed zijn voor 1lowryder

Comment

ik dacht 3 spaarlampen en gewoon pc vannetjes die zijn 3 euro
              het hoeft geen uber dikke kweek te zijn he
              ik hoef ook geen hout enzo te kopen dat heb ik allemaal nog wel liggen

Comment

[info]Topic verplaatst naar: Micro kweekverslagen.
                Grtz Smoking Fifi[/info]
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

wij hebben ook een lowbuget kweekje hoor ....alleen als de plantjes ziek worden ofzo dan kopen we medicijntjes vooor ze ..maar de rest is gewoon van kosteloos matriaal ...het moet wel leuk blijven ,en zeker in deze crisis tijd he !...

Comment

haha idd ik als arme student xD die nog niet alleen woont maar toch

Comment

Beste,
                      Wordt dit kweekverslag nog upgedate en verder vervolgt?
                      Anders zal deze z.s.m. worden gesloten.

Mvg,
                      De microsectiecrew
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Verkeerd gepost :s .

Comment

Bezig...
                        X