Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder in pc kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Lowryder in pc kast

    Ziet er goed uit daarzo in je pc kast. nice

    Grtz

    Comment


      #47
      Re: Lowryder in pc kast

      mooi bosje al ze vindt het wel lekker in je pc'tje

      Comment


        #48
        Re: Lowryder in pc kast

        Gisterenavond heb ik nog eens wat fotookes genomen van mijn lowryder. Ondertussen is ze al dik 3 weken oud.
        Attached Files
        Last edited by loewie; 13 November 2009, 13:14.

        Comment


          #49
          Re: Lowryder in pc kast

          Normaal kan je dit niet noemen. Onderste blaadjes worden geel en de twee lopblaadjes zijn er al vanaf gevallen
          Wat is de oorzaak hiervan?
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Lowryder in pc kast

            dat betekend dat het voeding in de bodem op begint te raken, en de plant hara voeding uit haar eige bladeren haald... je zou dus voeding moeten gaan geven.

            Greetz

            Comment


              #51
              Re: Lowryder in pc kast

              Hopelijk komt mijn madam er snel terug bovenop. De onderste bladen zien wel erg geel
              Hopelijk gaat mijn dame snel bloeien, ik heb naar wat filmpjes gekeken van "bakken met baard" en wil eens cake en/of chocoladetruffels maken.
              Attached Files
              Last edited by loewie; 17 November 2009, 17:34.

              Comment


                #52
                Re: Lowryder in pc kast

                Mijn madam mag stillekes aan beginnen bloeien, anders is de kast te klein
                Attached Files

                Comment


                  #53
                  Re: Lowryder in pc kast

                  Voeding geven! Je plant ontrekt nu de nodige voeding uit de onderste grote bladeren.

                  Grtz

                  Comment


                    #54
                    Re: Lowryder in pc kast

                    Ik geef ze voeding van Substral. Planten voeding met sporenelementen (bevat stikstof, fosfaat en kali) Plant(en) gaan uitbundiger bloeien. We gaan een zien wat het geeft.

                    Comment


                      #55
                      Re: Lowryder in pc kast

                      hoi


                      deze had ik nog niet gezien nice gedaan hoor
                      ik denk dat je beter voeding geeft die geschikt is voor cannabis planten

                      verder een zeer mooi plantje


                      greetz

                      Comment


                        #56
                        Re: Lowryder in pc kast

                        Ik had deze ook nog niet gezien! mooi gedaan! hoe gaat het nu met madam?
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                        Comment


                          #57
                          Re: Lowryder in pc kast

                          ja heb ook nog niet gelezen maar ben hevig op zoek naar alle informati op microkweekjes en heb ook wel nog hier en daar wat kastje. moet zeggen mooie plantje en dat onder spaarlampen en tl licht. maar ik sta achter de rest echte voeding kopen desnoods in poedervorm bij de boerebond en wat met je warm water mengen laten afkoelen en geven werkt trager maar is gemakkelijk verkrijgbaar voor een paar euro's.

                          Comment


                            #58
                            Re: Lowryder in pc kast

                            Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                            ja heb ook nog niet gelezen maar ben hevig op zoek naar alle informati op microkweekjes en heb ook wel nog hier en daar wat kastje. moet zeggen mooie plantje en dat onder spaarlampen en tl licht. maar ik sta achter de rest echte voeding kopen desnoods in poedervorm bij de boerebond en wat met je warm water mengen laten afkoelen en geven werkt trager maar is gemakkelijk verkrijgbaar voor een paar euro's.
                            Ik tel 11 spelling-, stijl- en interpunctiefouten
                            node voor node van klein naar groot
                            LST LEMON SKUNK VERSLAG

                            Comment


                              #59
                              Re: Lowryder in pc kast

                              man ik heb op 15 uit school gegaan wat vaag ik me kloten aan de nederlandse taal ben vlaming. En wij zeggen het gelijk we het voelen. Ik kan lezen en mensen begrijpen wat ik schrijf de rest is voor de kakkers en de nerds. Nederlands is een taal die niet eens bestaat en ze veranderen het meer dan de rest pfff. Wie kijkt daar nog naartoe shool's out mate.

                              Comment


                                #60
                                Re: Lowryder in pc kast

                                Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                                man ik heb op 15 uit school gegaan wat vaag ik me kloten aan de nederlandse taal ben vlaming. En wij zeggen het gelijk we het voelen. Ik kan lezen en mensen begrijpen wat ik schrijf de rest is voor de kakkers en de nerds. Nederlands is een taal die niet eens bestaat en ze veranderen het meer dan de rest pfff. Wie kijkt daar nog naartoe shool's out mate.
                                Last edited by bassassin; 2 December 2009, 20:18.
                                node voor node van klein naar groot
                                LST LEMON SKUNK VERSLAG

                                Comment

                                Bezig...
                                X