Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eindelijk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eindelijk

    Korting op 420shop
    ik kan eindelijk beginnen met de start van de kweek, ik heb mijn zaadjes toegekregen, ik hader 5 besteld, 5 vrouwlijke ice creams, maar heb er 10 gekregen, 5 ice creams en 5 in een zakje waar m s op staat, weet iemand wat dat wilt zeggen?
    hier is een foto van de zaadjes en een foto van de groeihok met 3 spaarlampen voor de eerste 3 weken

    #2
    Re: eindelijk

    enkele fotos
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: eindelijk

      Die MS zaden heb ik ook gekregen, ik denk dat het gewoon "random" zaden zijn

      Leuk hokje ook, wel spijtig dat je de lampen niet zo hebt geplaatst dat ze horizontaal staan. Daar nog een (zelfgebouwde) reflector bij en je zal zien. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk nog betere resultaten.

      Veel succes en plezier met je kweek.

      WoW'er? Ik zie namelijk een hoesje van het spell liggen, rechtsachter je kast.

      Geetz,
      zion

      Comment


        #4
        Re: eindelijk

        de lampen horizontaal zetten is voor volgende kweek :d :p, die wow is van men broer :p ik speel soms wat counterstrike, wow intereseerd mij niet zo neig :p
        mvg

        Comment


          #5
          Re: eindelijk

          mooi clean kastje maar die lampen hang die horizontaal, leverd bijna 60 % meer licht op die anders naar je wanden straalt.
          heb je afzuiging? voor spaarlampen is een pcfan voldoende, die spaarlampen kunnen ook serieuse heethoofden zijn

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: eindelijk

            Maar hoe wil je zo'n pcfan aansluiten dan? Dat vraag ik me al een tijdje af (ik doe geen binnenkweek, maar het is toch wel beetje basis kennis ).
            Doe je daar een convertertje tussen ofzo?

            Comment


              #7
              Re: eindelijk

              hierzo

              Ik heb op deze manier gedaan en het werkt perfect. In plaats van die "vingerdopjes" heb ik zo een "suikerklontje" gebruikt.

              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                Re: eindelijk

                mijn pcfans zitten gewoon op nokia laders doe het zo al meer dan een jaar en nog geen last mee gehad.
                je kan ook die universele adapters kopen, die hebben meerdere voltages dan hebt ge nog controle voor een deel in je ruimte

                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #9
                  Re: eindelijk

                  Leuk kastje hoor moet zelf ook eens zo een maken,

                  En die MS seeds, wat voor zaden zijn dat?? gewoon gemixt en als je luckie ben heb je vrouwelijk Jack Herrer of WW?


                  greets

                  Comment


                    #10
                    Hoe groot is de kast? Welke materialen heb je gebruikt en hoeveel heb je eraan uitgegeven?

                    Opzetje ziet er leuk uit!

                    Comment

                    Bezig...
                    X