Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: 3x Jack Diesel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

    Tieu, dat hoeven niet perse mannelijke balletjes te zijn. Ik had ook zo iets;


    Dat waren vrouwelijke bloempjes, aldus Bobo. (Zie http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...354/page7.html)

    Wat inhoud dat het dus niet per se een herma hoeft te zijn, ff aanzien dus of het meer echte balletjes krijgt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

      oh leuk een kleine geruststelling ik ga hem nu nog even apart laten staan en als ik zie dat er niet meer balletjes aankomen zet ik hem trg bij zijn andere vriendinnen.

      ik heb nog een vraag ik heb last van condens druppels op mijn blaadjes dit is waarschijnlijk door de luchtvochtigheid mijn inlaat blaast buitenlucht.
      heeft iemand een idee hoe ik de luchtvochtigheid naar beneden haal zonder dure toestellen ?

      Comment


        #18
        Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

        meer ventileren en afzuigen zal al je vochtigheid beter doen. Ook moet je een goede temperatuur hebben om je vocht van je blaadjes die je plant uitstoot te laten verdampen.

        Wat is je temperatuur in je hokje dan?

        Comment


          #19
          Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

          tussen de 25 en de 28 graden het schommelt een beetje.

          Comment


            #21
            Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

            hoho daar komen de topjes aan

            Comment


              #22
              Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

              zo te zien zijn al je planten mooie aan het toppen. Die balletjes die jij op de foto staan hebben zijn de vrouwelijke ballen er staan haartjes op dat zit vol met T.H.C. hoe dikker die hoe meer T.H.C. er op je plant komt ze zien er volgens mij wel 100% vrouwelijk uit en je topjes zijn mooie en witte haartjes. Je bent goed op weg hopelijk worden ze nu nog wat dikker en vaster en heb je een mooie oogstje klaar om te blowen. Smaakt 2 keer beter je eigen smoortje hoor. Die voldoening zit daar in. Succes en ik blijf je volgen hoor.

              Comment


                #23
                Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                Toen ik van morgen ging kijken vond ik dit helemaal uitgedroogt
                De bovenste blaadjes helemaal uitgedroogt en de haren beginnen bruin te zien.
                Volgens wat te vroeg ..
                De onderste blaadjes kan je makkelijk plooien ..

                Comment


                  #24

                  Comment


                    #25
                    Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                    ik heb niets van voeding gebruikt enkel spa blauw water.

                    Comment


                      #26
                      Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                      Jack 1 is 50 cm
                      Jack 2 is 48 cm
                      Jack 3 is 44 cm

                      update na bijna 2weken bloei.

                      de eerste witte haartjes zijn er enkel bij de getopte jack is er een lamp tussen gevallen en heeft de stam een beetje vernield hij is lichtbruin over een lengte van 2cm :s. de topjes zien er nog vrij gezond uit dus volgens mij is het enkel de buitenste laag(hoop ik).

                      jack 1en2 zou ik de bovenste blaren willen afknippen zodat de topjes eronder wat meer licht krijgen. is dit een goed id of gewoon de bladeren laten hangen?

                      jack1 heb ik juist gedieft graag een beetje commentaar want dit is de eerste waarbij ik dit doe. ik zou het ook graag bij de andere jacks doen maar ik had graag eerst bevestiging gehad dat het een beetje goed gedaan was.
                      Attached Files

                      Comment


                        #27
                        Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                        Ik vraag mij nou af hoe het met je verschrompelde plant gaat? welke is dat nu?

                        Comment


                          #28
                          Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                          hoi

                          had je topic nog niet gezien mooie planten heb je daar
                          komen vast mooie toppen aan . spijtig van die verbranding maar het komt wel goed


                          greetz,

                          Comment


                            #29
                            Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                            Deze had ik ook nog niet gezien! Gaat goed, al een idee wat het is met je andere plantje.
                            Wat heb je trouwens gebruikt als strip boven je deur?
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                            Comment


                              #30
                              Re: eerste kweek: 3x Jack Diesel

                              Hoe is het allemaal afgelopen?

                              Ciao TJ
                              "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                              Comment

                              Bezig...
                              X