Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mijn eerste kweek

Korting op 420shop
    hallo,
    het is de eerste keer dat ik kweek en zou graag een paar nuttige tips hebben voor een goede oogst
    ik wil de kosten zo laag mogelijk houden en dus gebruik ik alleen de HPS lamp voor de bloei

2x Columbian zaadjes
    TL-lamp
    HPS lamp 100W
    Ventilator
    Attached Files

Re: mijn eerste kweek

Van een kleine kartonnen doos waarin schoonmaakmiddelen hebben gezeten kun je zelfs geen micro kweekruimte maken. De doos kan niet dicht: hoe wil je een dag- en nachtsituatie creƫren? Karton is zonder meer ongeschikt om een kweekruimte mee te maken: brandgevaar, zeker met een HPS-lamp. De columbian wiet wordt veel hoger dan je kartonnen doos: de planten passen er gewoonweg niet in. Een goede oogst kun je wel vergeten. Kijk op dit forum hoe anderen soms met beperkte middelen maar wel met de nodige inventiviteit een fatsoenlijk kastje in elkaar knutselen.
    Een nuttige tip van mijn zijde: gooi de doos bij het oud papier en knutsel van hout (desnoods kun je gratis houten pallets bij een supermarkt bietsen) iets wat enigszins op een kweekruimte lijkt en houd de brandveiligheid in het oog.

Xtreme

Comment

Re: mijn eerste kweek

Beste,
      Wordt dit kweekverslag nog upgedate en verder vervolgt?
      Anders zal deze z.s.m. worden gesloten.

Mvg,
      De microsectiecrew
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
      X