Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K.O Kush F2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    K.O Kush F2

    Korting op 420shop
    Helluw beste medekwekers,

    Hier komt mijn verslagje.
    Ik ben al sinds September bezig met opzoeken van info op dit forum en heb uiteindelijk iets in elkaar gezet om twee mooie plantjes te kweken.
    Het is heel low budget en waarschijnlijk zal de opbrengst ook wat mager zijn, maar ik vind het leuk om het eens zelf te kweken.

    Mijn plantjes zijn ontkiemt op 22 September, zaadjes komen van Sanniesshop waar ik heel tevreden over ben.

    Hier zijn wat foto's, update's volgen nog (ik had mijn sd kaart vergeten en heb dan maar foto's met mijn gsm getrokken.)

    Ik had de eerste dagen wat problemen met een van de plantjes die niet wou wortelen in de grond, uiteindelijk is dit nu de sterkste en grootste plant geworden, maar hij vertoond wat lichtgroene gele vlekken (hopelijk zichtbaar op de foto's), is dit erg?

    Ook groeit nu mijn ooit zo sterkere plantje niet meer in de hoogte, hij blijft nu achter op de ander .





    DSC00312.jpg

    DSC00313.jpg

    DSC00314.jpg

    DSC00315.jpg

    DSC00316.jpg

    DSC00317.jpg

    DSC00318.jpg

    DSC00320.jpg

    DSC00322.jpg

    DSC00323.jpg

    DSC00324.jpg

    DSC00325.jpg

    DSC00328.jpg

    DSC00329.jpg

    DSC00330.jpg

    DSC00331.jpg

    #2
    Re: K.O Kush F2

    Kleine update, plantjes zijn dit weekend flink gegroeid, echter er is nog altijd eentje die niet meewil .

    plant1.jpg

    plant2.jpg

    plant3.jpg

    plant4.jpg

    plant5.jpg

    plant6.jpg

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: K.O Kush F2

        Er hangen twee spaarlampen boven van 18W, het probleem is ook dat ze niet teveel meer in de breedte mogen groeien anders zitten ze klem omdat de kast niet groot is .

        Comment


          #5
          Re: K.O Kush F2

          Je breedte zal de plant zelf reguleren. waar geen licht is groei er niks. plant past dat zelf wel aan. of je kunt snoeien. De hoogte gaat een groter probleem vormen. zet die sl er 5 tot 10 cm boven. je plantje zal dan minder gaan strekken.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: K.O Kush F2

            Ik wou al eerder een update doen, maar mijn internet stond het mij niet toe dat ik foto's uploade, het ging namelijk veel te traag.
            Toch mijn plantje is in de komende weken zo hard gegroeid dat hij tegen de lamp aangroeide, ik heb nu nog iets van 20cm over veel hoger mag de plant niet groeien.
            Heeft iemand een idee wat ik het best kan doen? Ik zou hem graag wat bij knippen maar waar?
            Ook zou de plant nu nog 20 dagen moeten groeien/bloeien maar ik zie nog geen mooie toppen .





            Foto's :
            P1.jpg

            P2.jpg

            P3.jpg

            Deze laatste twee zijn gisteren genomen.

            p6.jpg

            P7.jpg

            Ik zal proberen vanavond wat betere foto's te trekken, het is al moeilijk om nog tussen al die takken door mooie foto's te nemen.
            Last edited by thecompany; 3 November 2009, 09:49.

            Comment


              #7
              Re: K.O Kush F2

              je kan je vrouwtje op een paar manieren laag houden: LST, Scrog of supercroppen. (kijk hier eens, korte uitleg over de methodes en linkjes naar uitgebreide uitleg)
              je moet maar even aan de experts vragen wat in jou geval het beste werkt.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: K.O Kush F2

                  ik denk dat ze zo nog 1 a 2 maanden moet man! maar gelukkig groeien ze vanaf 2 weken in de bloei niet echt meer.

                  BLESS

                  Comment


                    #10
                    Re: K.O Kush F2

                    Bedankt voor je reactie!

                    Ik heb de tijd volgens mij wat verkeerd ingeschat dan, m'n plantje moet volgens de site 6-7 weken bloeien, maar ik heb hem vanaf de eerste dag op 12/12 gezet.
                    Nu zit hij vanaf de dag dat hij ontkiemde in de 6de week.
                    Ik zal proberen nog wat foto's te posten zodat jullie kunnen zien hoe de situatie is.

                    Comment


                      #11
                      Re: K.O Kush F2

                      Dit is nog een kleine update.

                      p1.jpg

                      P1020288.jpg

                      P1020291.jpg

                      P1020294.jpg

                      P1020300.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: K.O Kush F2

                        Oorspronkelijk geplaatst door thecompany View Post
                        Bedankt voor je reactie!

                        Ik heb de tijd volgens mij wat verkeerd ingeschat dan, m'n plantje moet volgens de site 6-7 weken bloeien, maar ik heb hem vanaf de eerste dag op 12/12 gezet.
                        Nu zit hij vanaf de dag dat hij ontkiemde in de 6de week.
                        Ik zal proberen nog wat foto's te posten zodat jullie kunnen zien hoe de situatie is.
                        Neem maar zekers 8weken bloei bij die, bij mij hebben ze 63dagen op 12/12 gestaan

                        volgens de site :

                        Product Informatie
                        Type: Overwegend indica type plant
                        Bloeitijd 7-8 weken
                        Opbrengst: Tot 500 gram/m2(indoor)
                        Smaak: Zware kush
                        Effect: extreem zware stoned
                        Bloemen: kompakt en wit van de kristallen
                        THC: Percentage tot wel 25%
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: K.O Kush F2

                          Alle begin is moeilijk maar uiteindelijk ben ik er toch geraakt, toch blijft bij mij de vraag : wanneer moet ik oogsten?
                          Ik heb de threads gelezen, maar vond het toch veiliger om nog even jullie mening te vragen. Zelf denk ik nog een weekje, maar eigenlijk heb ik geen flauw benul.

                          p1.jpg

                          p2.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: K.O Kush F2

                            Ik vond dit nog op het internet. Een voorbeeldje die beginners zoals ik wel kan helpen.
                            Ik zal dus zeker nog een weekje of meer moeten wachten.
                            When_To_Harvest.jpg

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X