Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zion's iniminikweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zion's iniminikweek

    Korting op 420shop
    Door Okiwiet is dit idee in me opgekomen

    Je ziet erg veel middelmatige, grote, en supergrote kweken op fora's. Buitenlansde fora niet meegerekend.

    Ik heb een klein kastje, die vol stond met oude cursussen van de lagere en middelbare school. Deze heb ik uitgemest.

    ruimteLamp
    Spaarlamp Liliput, 30 Watt, E27, 4000K
    Deze Megaman spaarlamp vervangt een gloeilamp van 150 Watt. Levensduur ca. 10.000 uur. Grote fitting.
    De nieuwe 30 Watt spaarlamp biedt een perfecte oplossing wanneer fel licht nodig is. - Lichtsterkte: 1900 lumen - Lichtkleur: wit - Lengte: 176 mm - Doorsnede: 64 mm - Gewicht: 156 g - Ra: 82 - Lichtkleur: 4000K

    Ventilatie
    Afvoer:
    120mm PC-fan met 2000RPM en 29.dBA geluid.
    Deze demp ik wel nog erg goed zodat er NIETS te horen is. Ook plaats ik de fan achter de spaarlamp zodat warmte meteen wordt afgezogen.

    Toevoer:
    passief en misschiel later actief (kleine 80mm PC-fan)


    Geurbestrijding:
    Niet zeker.

    Deze misschien?
    http://www.hydrobox.fr/catalog/produ...8ma28k6321us55


    Enkele vragen:
    1.Is het lichtspectrum goed van die spaarlamp?
    2.Zal ik met die ene fan genoeg hebben? Deze plaats ik, zoals ik al zei, juist achter de spaarlamp zodat die de warmte meteen afzuigt.
    3. Geur? suggesties....


    Waarschijnlijk verandert er nog een hoop als ik de juiste materialen niet vind.

    Greetz,
    zion

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door zion
    Enkele vragen:
    1.Is het lichtspectrum goed van die spaarlamp?
    2.Zal ik met die ene fan genoeg hebben? Deze plaats ik, zoals ik al zei, juist achter de spaarlamp zodat die de warmte meteen afzuigt.
    3. Geur? suggesties....

    zion
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: Zion's iniminikweek

      Ik heb slecht nieuws.
      Het project gaat namelijk niet door.

      Men pa heeft men zaadjes gevonden. Ik heb hem gewoon het hele verhaald verteld, namelijk dat ik af en toe blowde, maar de wiet "vant straat" niet vertrouw en daarom zelf een paar plantjes wou kweken bij een vriend in zijn serre.
      Hij kon niet geloven dat ik blowde en riep:"dit is drugs!"
      Klets in men gezicht. Ik ben erg boos geworden en heb hem gezegd dat het helemaal tot niets dient mij een mep te verkopen.
      Hij is volgens mijn nogal ontgoogeld en hij denkt dat hij gefaald heeft in de opvoeding van zijn zoon.

      Men ma had ook niet verwacht dat ik blowde, maar vind het precies niet even erg als men vader.

      De kweek bij de vriend met zen serre en mijn guerillakweek gaan wel door.

      Comment


        #4
        Re: Zion's iniminikweek

        Shit man, dat is wel balen... Maarja het moest er toch een keer van komen.
        Misschien kan je een deal sluiten, dat je zegt, als ik het niet thuis mag kweken, koop ik het wel ergens. Of je gooit het erop dat je hier veel van leert

        Succes!

        Comment


          #5
          Re: Zion's iniminikweek

          Ja man, sterkte he!
          Soms vreten we al eens ander sigaren dan jaykes he

          Waait met tijd wel over man

          Comment


            #6
            Re: Zion's iniminikweek

            Nu weten ze het teminste.

            Mss wanneer het wat gekalmeert is kan je uitleggen dat de media het enorm opblaast en wat feiten geven.

            Zo heb ik dat hier ook gedaan.

            Nou sterkte,

            Peace

            Comment


              #7
              Re: Zion's iniminikweek

              Ze zijn gekalmeerd nu

              Ze hebben me gezegd dat ze het niet al te prettig vinden dat smoor, maar dat ze me ook niet kunnen verplichten te stoppen met smoren. Af en toe mag wel zeggen ze. Ik doe het sowiso al niet vaak, dus geen enkel probleem.

              Wel zou ik nog graag zelf een plantje in de tuin zetten. Nu dat ze het weten gaan ze misschien nog akkoord. Eigenkweek is nog altijd het gezondste he

              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                Re: Zion's iniminikweek

                succes met je kweek dan , m'n ma denkt dat er nu geen plante meer zijn in het huis maar m'n kas staat boven nog te draaien .
                toen ik ze buite ging zetten begon ze al terug te flippe , begint ze paranoia te worden en zegt ze dat de flikke me in het oog gaan houde enzo .

                achja ouders he .

                Comment


                  #9
                  Re: Zion's iniminikweek

                  van mijn moeder maakt het allemaal niet uit
                  Kmag zelfs in onze lege ''logeerkamer'' 5plantjes laten groeien! ik mag alleen niet een echt veel vretende lamp kopen, want ze wil niet dat er straks politie voor de deur staat!
                  Mijn Vader is er wat moeilijker in, maar hij is wel makkelijk over te praten
                  Kmoet nog beginnen met spullen kopen zodat ik snel kan gaan beginnen! Ik denk eraan om 5 White Widow plantjes te kweken.

                  maarjah, succes!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Zion's iniminikweek

                    Ziet er wel cool uit zo'n mini kwekerijtje.Ik wist niet dat het mogelijk was om t zo klein te doen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Zion's iniminikweek

                      mooi kweekje
                      ben benieuwd!

                      grtn!
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Zion's iniminikweek

                        Oorspronkelijk geplaatst door joekie
                        mooi kweekje
                        ben benieuwd!

                        grtn!
                        Scroll een beetje naar boven en lees beetje.
                        Men minikweekje gaat niet door.
                        Ondertussen ben ik wel al begonnen met een serrekweek bij een vriend.
                        Ik wacht op foto's van die vriend om ze aan jullie voor te stellen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Zion's iniminikweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door zion
                          Door Okiwiet is dit idee in me opgekomen

                          Je ziet erg veel middelmatige, grote, en supergrote kweken op fora's. Buitenlansde fora niet meegerekend.

                          Ik heb een klein kastje, die vol stond met oude cursussen van de lagere en middelbare school. Deze heb ik uitgemest.

                          ruimte


                          ik vond het nochtans wel een cool idee..
                          *SmokingggGG* !

                          I wanna get high... so high!

                          Comment


                            #14
                            Re: Zion's iniminikweek

                            Ik had er echt zin in. Maarjah, niets aan te doen.
                            Men vader reageerde er niet al te best op toen ik hem zei da ik blowde. Dus als hij nu ook nog eens een geheime kweekkast ontdekt in men kamer barst de hel hier helemaal los.
                            Beter niet doen, dacht ik dus.

                            Ik ben toch nog van plan ooit eens een kleine kast te bouwen, ook al is het voor binnen 10 jaar.

                            Greetz,
                            zion

                            Comment


                              #15
                              >>> LR2 mini-kweekje<<<

                              Comment

                              Bezig...
                              X