Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EL WEEDYS tl kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

EL WEEDYS tl kweekje

Korting op 420shop
    bij deze mijn eerste tl kweek ik heb een ouder plantje en 8 kleintjes

alle hulp is welkom voor is dit de eerste keer dus hulp zal zeker wel nog nodig zijn

bij deze de fotos

de plantjes zijn gestrekt maar vind ik niet erg ik graaf ze dan allemaal gelijk in tot aan de lobblaadjes

deze fotos zijn van het grotere plantje deze zal dus al heel wat groter zijn als de rest in bloei gaat

da was het dan alle hulp en commentaar zijn welkom
    Last edited by misty; 19 October 2009, 08:34.

Re: EL WEEDYS tl kweekje

Ik zou de kleinere plantjes op een verhoging zetten zodat deze korter op je lamp komen te staan (3 cm) Ze zijn flink aant strekken.

Comment

Hoi El Weedy,
      welke kleuren gebruik je?
      Voor de groei zijn de kleuren 833 en 840 de meest gebruikte, deze hebben veel blauw licht en houden je plantjes laag.
      Voor de bloei kun je dan TL's met de kleur 827 gebruiken.

Succes

Comment

ja dat is precies zoals ik van plan ben nu gebruik ik de 833 als ik het goed opheb

Comment

zoals gezegd komt er een update van het tl kwekje heb ondertussen 3 plantjes alweer overgepot naar grotere potten en hierin zullen ze wellicht hun hele leven slijten

alles gaat goed grootste plantje begint nu echt te groeien als kool en als het geluk meezit krijg ik deze week nog een afzuiging van een vriend waar die dat uitgehaald heeft weet ik ook niet

iemand wist me te zeggen iemand die aan het stad werkt dat de lampen dat ze nu in de nieuw'e straatverlichting steken dat dit ook natriums zijn bij ons op de wijk kan iemand me bevestigen of dit kan kloppen anders zou hij er wel eentje kunnen regelen, heb nu juist ondervonden dat ik het kabeltje van mijn cameraniet vind dus problemen vollen bak weer

Comment

de update word nu weeral uitgesteld srry monty had het jou ook al eens gezegd maar tzalwoor andere keer zijn kan er wel bijzeggen dat alles heel goed gaat met men plantjes

Comment

iemand wist me te zeggen iemand die aan het stad werkt dat de lampen dat ze nu in de nieuw'e straatverlichting steken dat dit ook natriums zijn bij ons op de wijk kan iemand me bevestigen of dit kan kloppen anders zou hij er wel eentje kunnen regelen
              Dat zijn idd natrium druklampen helaas lagedruk lampen in plaats van de hogedruk natriumlampen die wij gebruiken. dus niet bruikbaar.

Grtz Monty

Comment

bij deze een nieuwe update nu ongeveeer een 2 weken geleden fotos zijn geen zo goeie kwaliteit is genomen met een gsm

Comment

Bezig...
                X