Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planning voor eerste micro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

planning voor eerste micro kweek

Korting op 420shop
    hey!
    ja plannen voor mijn eerste kweek zal in mijn kast worden
    de afmetingen zijn 200cm x 86cm x 55cm
    in gedachten zou ik de binnenwanden van mijn kast met radiatorfolie aanbrengen. voor verluchting heb ik 2 pc fans maar ik denk dat die te klein zullen zijn:/
    voor verlichting gebruik ik 2 tl lampen.
    voor mijn plantjes zal ik vanonder in de kast 30 cm hoge potaarde inbrengen.
    eerst vijverfolie aanbrengen en dan wat isomo plaatsen zodat mijn plantjes geen koude voeten krijgen
    en de ik ga big bang greenhouse zaadjes gebruiken,iemand daar ervaring mee in micro kweek?

dus mijn vragen zijn nog.
    -zal ik plaats genoeg hebben voor 2 plantjes?
    -moet ik mijn plantjes toppen voor meer opbrengst of alleen als ze te groot worden voor de kast?
    - moet ik meer tl lampen gebruiken en welke lampen moet ik gebruiken voor mijn plantjes in bloei te laten komen? ( want tl is alleen goed voor de groei heb ik ergens gelezen op de forum)

schets:
    1:pc fans
    2:plantjes (big bang)
    3:universele potgrond (30 cm hoog)
    4:haakjes (zodat ik mijn lampen makkelijk kan verhogen als mijn planten groter worden)
    5:tl lampen
    Attached Files

Re: planning voor eerste micro kweek

je vergeet nog een 2tal pc fans en een filter. (2fans voor inlaat 1 voor uitlaat)
    Voor de verlichting zou ik even de zoekfunctie gebruiken hier zijn zoveel topics over dat moet wel lukken.

Comment

Bezig...
    X