Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweek / Nieuw Lid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweek / Nieuw Lid

    Korting op 420shop
    Hallo beste stoners,

    Ik ben net nieuw op het forum en ben pas begonnen (ben nog behoorlijk noob) met een nieuwe kweek (eigenlijk kan ik me eerste niet echt een kweek noemen aangezien ik toen een plant heb gekregen die ik na een maand al kon oogsten) en wil dit graag met jullie delen in de hoop nog wat nieuwe tips / reacties te krijgen.

    Ik heb 5 zaadjes gekocht bij greenhouse : Big Budd feminized, waar van ik er al 2 heb geplant en 3 nog bezig zijn met ontkiemen.

    Aangezien ik niet alle benodigheden heb die er nodig zijn voor een kweek doe ik het maar op een andere manier

    Ik heb ze nu nog in een kleine bak staan met een tl er boven (33 coolwhite) bij mijn vensterbank, maar zodra ze wat groter zijn stop ik ze apart in 12 liter potten met gaten onderin.

    Ik heb ze gister geplant en dit is het tot nu toe
    (fotos zijn niet echt scherp ivm camera die niet bepaald super is )

    Ik zal zodra er verandering is weer een nieuwe update plaatsen
    Attached Files

    #2
    Re: Nieuwe kweek / Nieuw Lid

    Alvast veel succes gewenst, is een lekker soortje dat je ga kweken.
    Mag ik je vriendelijk vragen om jezelf ff voor te stellen in de member introductie sectie en geniet van vele voordelen.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Nieuwe kweek / Nieuw Lid

      ok veel geluk met je eerste echte kweek dan.

      Maar je spreekt al van 12 liter potten wanneer je stekjes nog baby zijn. Ik vind het altijd beter om van klein potje naar steeds grotere potten overplanten. Dat stimuleerd de wortelgroei meer dan een plant gewoon in een grote pot te zetten en dan maanden te laten groeien en bloeien in dezelfde pot.

      Comment


        #4
        Re: Nieuwe kweek / Nieuw Lid

        Oke bedankt weer wat geleerd zal dan wel gewoon zoals je zegt steeds naar grotere potten overpotten, maar maakt dat dan eigenlijk niets uit voor de plant kwa stres ofzo?

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Nieuwe kweek / Nieuw Lid

          Goed opletten bij het overpotten dat je zo weinig mogelijk wortel beschadigd.
          Plantjes kunnen een dagje of 2 wat stressen, daarna gaan ze trug lekker groeien.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...
          X