Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Thai 2x > Scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sweet Thai 2x > Scrogg

    Korting op 420shop
    Hey mensen, hier weer een tweede kweek van mij, ditmaal heb ik gekozen voor de Sweet Thai van Sweet Seeds. Feminized ditmaal omdat ik geen zin meer heb in mannetjes.

    Deze dames ga ik terzijnertijd scroggen om het beste te halen uit mijn kastje van 61 x 61 cm. Wegens geldgebrek wordt dit waarschijnlijk werk met een rolletje ijzerdraad.

    Deze is nu 3 dagen oud vanaf het moment dat ze haar kopje bovenstak, helaas kon ze niet goed van haar zaadhoesje afkomen waardoor ze een dag langer haar blaadjes niet kon strekken. Die heb ik toen zelf maar verwijderd. Wellicht is ze daardoor direct de lucht ingeschoten:





    De andere is iets vreemds mee aan de hand:



    Hij lijkt naar boven te komen terwijl die nog niet klaar is? Ik wacht het nog even af en kijk over een half uur nog eens.

    Grtz,
    Attached Files
    Last edited by monty; 17 December 2009, 16:13.

    #2
    Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

    die laatste heeft gewoon wat meer moeite nodig om uit te komen

    Comment


      #3
      Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

      Juist, dan houd ik het gewoon even in de gaten.

      Wat meer info over dit soortje:

      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

        ooeeh, ik weet niet wat de ruimte is van je hok , maar ik zou hem over 3 dagen al in de bloei zetten , want het is een greoot soortje

        Comment


          #5
          Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

          Oh, had ik niet verwacht gezien de matige oogst in vergelijking met de andere soorten in dezelfde seedbank,

          Kan ik ze dan nog wel goed overpotten enzo?

          Comment


            #6
            Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

            na het is niet perse de oogst zelf , maar de plant zelf word heel groot , het is een sativa hea,

            ik weet niet wat jouw ruimte is en naar welk potmaat wil je gaan

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                dat maakt niet uit dat ze snel groeien , maar het komt door de genitica dat ze groot worden , gewoon overpotten naar 9 liter over 3 dagen en gelijk in de bloei zetten , anders gaan ze erg groot worden

                60 watt is wel beetje weinig
                ik zou er nog een 20 watt bij doen

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                    dat maakt niet uit dat ze snel groeien , maar het komt door de genitica dat ze groot worden , gewoon overpotten naar 9 liter over 3 dagen en gelijk in de bloei zetten , anders gaan ze erg groot worden

                    60 watt is wel beetje weinig
                    ik zou er nog een 20 watt bij doen
                    Meer lampjes komen ook, morgen ga ik wat pcfannetjes monteren dan moet het allemaal goed komen.
                    Op die manier dus, wist wel dat ze iets meer strekken.

                    Comment


                      #11
                      Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                      strekken hoeft niet perse , da tligt dan aan je zelf hoe jij met je licht effect omgaat
                      want je kan ook gewoon hele grote mooie compacte planten krijgen

                      Comment


                        #12
                        Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                        Is het niet de bedoeling van scroggen dat alle toppen tegelijk omhoog groeien? Dan ga ik het wel redden met 1m22 hoogte.

                        Comment


                          #13
                          Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                          een klei nreken sommetje

                          ik heb een tent van 2 meter hoog
                          ik had een haze soort
                          die wat ik ook had gescrogged

                          het scrogg net was op +-60 cm vanaf de grond
                          en vanaf de scrogg heb ik dus nog +- 140 cm over
                          tot helemaal boven aan het plafond van de tent
                          nu had ik een 600 watter die dus +- 60 cm van de plant
                          af moest staan van die 2 meter hoogte heb je dus maar een
                          max evffiecient hoogte indien je 600 watt gebruikt 140cm
                          als de lamp op hoogste punt is gemonteerd en ik had op de
                          scrogg scheuten van +- 60 cm met pieken van 80 cm en dat
                          was met 5 volle weken groei

                          maar wat ik dus wil zeggen is dat je een zeer grote plant in een
                          te kleine ruimte wil zetten
                          en in sativa is heel moeilijk in te schatten qua hoogte en hoeveel die door-
                          groeid ze zeggen dat die tot 150% van de lengte erbij kan krijgen in de bloei
                          met andere woorden als je bij goede omstandigheden een sativa met 100 cm
                          in de bloei zet kan die nog ruim 250 cm worden (onder goede omstandigheden).

                          Comment


                            #14
                            Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                            Okay, rekensommetjes

                            Kast is 1m22 hoog
                            Pot is 25cm hoog
                            Lampen zijn 18cm (3cm voor afstand, wellicht iets minder)

                            Dus dat wordt 79 cm alleen voor de planten. Laat ik zeggen dat ik het netje op 10 cm zet, dan heb ik 69 centimeter, netjes toch? Daarnaast maak ik het netje kleiner dan 61x61 cm dus het zal wel rap vol zitten.

                            Comment


                              #15
                              Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                              ga deze volgen, zelfde maten als mijn kastje dus voor de toekomst plannen

                              Comment

                              Bezig...
                              X