hier mn verslag van de lowrider 2
micro kweekkastje lowrider 2 onder spaarlampen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: micro kweekkastje lowrider 2 onder spaarlampen
hier zijn de fotos sorry dat t 10min duurde helets get high of our own supplieComment
-
hiero!
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t4348.htmlLast edited by CelisMan; 2 December 2009, 16:26.grow da weed, smoke it's buds
Comment
-
ok deze ga ik eens volgen. Heb namelijk lowrider zaadjes van iemand gekregen en heb nog een computer bak dus zou graag ook wat bouwen maar dan met een 15 watt led erin dus nu nog eens wat uitkijken en leren en dan mijn eerste microkweekje.Comment
-
slechte opbrengst was te danken aan de zwakte van de lampen, maar de ruimte was zo klein dat ik teveel wattage niet kon gebruiken. Maar was al bij al voor de lol, opbrengst haal ik wel uit mijn buitenkweken:-pgrow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Jhee! L2. Hoe lang heb je deze na het ontkiemen onder vol licht laten staan?Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"
Comment
-
Laat je ze hier dan ook onder staan of ga je terug naar 12/12? Zeker gezien dit een auto-flower is zou 20/4 ook moeten kunnen?Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Comment
-
Dat valt toch reuze mee met een spaarlamp, vandaar ook de naam... Ik weet niet of er veel meer opbrengst van af zou komen.Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Comment
-
ja met 1 spaarlamp wel maar er hangen er 7 in hey
en ik denk dat een plantje ook voldoende duisternis nodig heeft om te groeien
dat hebben immers bijna alle planten nodig dacht iklets get high of our own supplieComment
-
7, schiet wel aardig op ja. De meeste planten hebben de rust nodig ja, maar een auto flower kan ook onder 24/ 0.
Dan is ze met 8 weken klaar ipv 9. Maar ja dat is wel meer stroom.Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Comment

Comment