Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek Skunk#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e kweek Skunk#1

Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste kweek.
    Ik heb mijn plantje van in het begin op 12/12 gezet om hem te dwarven.
    Het is nu de 6de week al..

Wat vinden jullie ervan?
    Attached Files

Re: 1e kweek Skunk#1

wat voor lamp heb je er boven hangen? en volgnes mij hangt ie een beetje hoog

pz

Comment

Een spaarlamp van 60W met kleurcode 827.

Nja, net voor ik de fotos trok had ik de lamp een beetje hoger gehangen omdat het plantje er bijna tegenaan zat..

Comment

60w sl zelf of aan licht?

Comment

euhm aan licht denk ik :p

Comment

hoi

dan zal dat een 15 watt spaarlamp zijn plantje lijkt inderdaad gestrekt , als je een mooi breed struikje wil zul je toch nog een lampje bij moeten hangen of zelf meer

voor de rest ziet je plantje er wel goed uit is het feminised zaad ?
            veel succes

greetz,
            Last edited by mr.blueberry; 2 December 2009, 20:33.

Comment

het is nog al moeilijk om er nog een lamp bij te hangen, een beetje plaatsgebrek..
              neen het is gewoon zaad, dus het zal nog afwachten zijn of ik een vrouwtje heb.
              ik was begonnen met drie plantjes, maar ik moest een week op vakantie dus heb ik die truc met een natte handdoek toegepast, maar helaas zijn er twee gestorven als ik terug kwam

Comment

Dan mss een sterker lampje kopen ofzo. Spijtig van je andere plantjes.
                De reden dat ze gestrekt is is wss omdat je lamp er toch dichter op mocht vanwege de lage watt.
                Ofwel nog wat lager zetten of een sterker lampje kopen.

grtjs oli4

Comment

hebben ze dan geen last van de warmte wanneer de lamp er zo dicht opstaat?

Comment

Nee hoor, een spaarlamp kan zeker op 5 cm hoogte hangen, soms nog wel lager. Alleen pas wel op als je je bladeren gaat besproeien dat je dat dan 's nachts doet en niet als de lamp aan staat want dan gaan je bladeren verbranden.

Comment

hoi

heb je een ventilator naar de plantjes gericht? dan kan je je lamp er een flink stuk dichter bij hangen 5cm of minder zoals al gezegt word.

greetz,

Comment

nee, het plantje staat in een vrij kleine kast en ik wil/kan er niet zoveel aanpassingen aan doen, zoals een ventilator of een tweede lamp er bij hangen..
                        ik vraag me nu af of ik het plantje moet toppen als het wat ouder wordt?

bedankt al voor de vele tips

Comment

dat hangt een beetje af van de hoogte die je tot je beschikking hebt. Wat zijn de maten van je kastje?

Comment

Ik kom terug en het plantje heeft mijn lamp helemaal omhelsd zou ik zeggen. hierdoor zijn de uiteinden van enkele blaadjes een beetje verbrandt.. is het verstandig om die puntkes er af te knippen of moet ik het zo laten?
                            ondertussen heb ik er een nieuwe lamp in gezet en wat hoger gehangen. Nu is het een van 23W -> 120W.

Comment

@Skafe: ik ga een van deze dagen verhuizen naar een andere plaats, daar is de hoogte ongeveer 1m en breedte 0,5m. maar nu met die nieuwe lamp zal een ventilatortje niet meer nodig zijn zeker?

Comment

Bezig...
                              X